Näytätkö hyvältä ihan minkälaisissa vaatteissa tahansa, vai

Vierailija

onko tosi tarkkaa esim. millaiset farkkujen tulee olla? Eräs kaverini on sellainen, joka näyttää hyvältä kaikessa. Hänellä ei olekaan mitään tiettyä tyyliä vaan ostelee kaikkea, kun kerran voi :)

Kommentit (15)

Vierailija

No, en todellakaan näytä hyvältä kaikissa vaatteissa :D Vaatteet ovat hyvä "huijauskeino". Siis jos joku sanoo että "onpa kaunis vartalo", niin tulee kyllä heti ajatus että näkisitpä vaan jotkut muut vaatteet päällä niin saattaisit olla eri mieltä..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla ihastunut siihen kaveriisi.

No siinä mielessä kyllä, että ottaisin mielelläni hänen vartalonsa :D ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No, en todellakaan näytä hyvältä kaikissa vaatteissa :D Vaatteet ovat hyvä "huijauskeino". Siis jos joku sanoo että "onpa kaunis vartalo", niin tulee kyllä heti ajatus että näkisitpä vaan jotkut muut vaatteet päällä niin saattaisit olla eri mieltä..

Sama täällä :D Oon jo melkein kehittänyt taiteenlajin tuosta vaatteilla huijaamisesta. ap

Vierailija

Mulla on yksi kaveri, joka saa "rumatkin" vaatteet näyttämään päällänsä tyylikkäiltä, mutta en usko että kyse on niinkään pelkästään vartalosta vaan tavasta jolla hän vaatteet kantaa. Luulen siis että sillä on enemmänkin tekemistä karisman, itseluottamuksen ja mielikuvituksen kanssa. Itse näyttäisin ihan mielettömän hölmöltä esimerkiksi miesten takissa vaikka olisin kuinka hyvässä kunnossa tahansa, mutta ystäväni saa puliukko-tyylinkin näyttämään vain persoonalliselta ja mielenkiintoiselta muotigurulta :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei näytä hyvältä ruman mallisissa farkuissa ja huonosti istuvassa paidassa.

Kyllä heitäkin on :) Joillakin on kroppa itsessään jo niin hyvä asuste, että on ihan sama kuinka kauheat rytkyt vetää päällensä. ap

http://images.asos-media.com/inv/media/5/6/0/5/2895065/image4xxl.jpg

Tuohon, kun lisää vielä löysän maripaidan, niin johan on kamala. Tossa on harkittu tuo iso alaosa pieni yläosa yhdistelmä.

Vierailija

Näytän hyvältä ja hoikemmalta mekossa, mutta odotas vain jos vetäisen farkut ja t-paidan päälle niin kamala totuus mahamakkaroista paljastuu :D
Vaatekomero koostuu siis lähinnä pelkistä mekoista ja sukkahousuista.

Vierailija

Kyllä pitää vähän miettiä mitä pistää päälleen! Olen ihan hoikka ja treenattu, mutta melko rintava ja leveähkö lantio niin jotkut vaatteet vaan näyttää tosi tyhmiltä :D Olen niiiin kateellinen ap:n kaverin kaltaisille ihmisille jotka voi pistää mitä vaan päälleen.. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näytän hyvältä ja hoikemmalta mekossa, mutta odotas vain jos vetäisen farkut ja t-paidan päälle niin kamala totuus mahamakkaroista paljastuu :D
Vaatekomero koostuu siis lähinnä pelkistä mekoista ja sukkahousuista.

Ainiin, tämä koskee vain lyhyitä, polven yläpuolelle jääviä mekkoja. Pidemmissä näytän kammottavalta, koska olen lyhyt ja mulla on lyhyet sääret. :)

Vierailija

Varmaan 90 % kaikista tällä hetkellä kaupassa myytävistä vaatteista näyttää päälläni kammottavalta. Kapeita housuja en voi pitää ollenkaan koska saavat minut näyttämään ylipainoiselta (mitä en ole), kotelomekot  vyötäröttömältä makkaralta (tätäkään en ainakaan mittanauhan mukaan ole), polven alle ulottuva hameenhelma lyhentää jalkoja ja lyhyet hihat paksuntavat käsivarsia. Lyhyempi hame taas ei enää näin vanhalle iän puolesta oikein sovi. Pieni ja/tai pyöreä pääntie saa yläosan näyttämään isolta ja kaulan lyhyeltä tyngältä, jakku vanhentaa 10 vuotta, oranssi, oliivinvihreä ja tummansininen tekevät ihosta harmaan tai possunpunaisen... näitä riittää. Sitten kun osa niistä jäljelle jäävistä on vielä muista syistä kaappiini kelpaamattomia (kuten kohtuuttoman epämukavia tai yleisesti vaan mielestäni rumia), on jo melkoinen ihme että minulla ylipäätään on vaatteita:D. En tajua miten osa ihmisistä, vaikkei mitään hoikkia huippumalleja olisikaan, onnistuu näyttämään niin hyvältä lähes kaikissa vaatteissa. Sitten on näitä minun kaltaisia jolle ei tunnu sopivan juuri mikään:_(. Kertokaa salaisuutenne, oi tyylikkäät ihmiset!

Läskisuomimamma

Näyttäisikin hyvältä, mutta ei.  En näytä edes alasti hyvältä. Mun vartaloni on niin järkyttävän mallineen etten oo oikeesti nähnyt toista samanlaista. 

Ei sovi mekot, ei farkut, mutta pakkohan sitä on vaatteet päällä olla. 

Ja kyllä, olen laihduttanut useita kertoja ja olenkin pelkkä vitsi jo "ikuinen laihdutuskuuri päällä" :D ei oikein tiedä pitäiskö itkeä vaiko nauraa. 

Olen siis normaalipainoinen, mulla on pitkät ja paksut jalat, lyhyt selkä ja kaikki läski semmoisena paksuna renkaana vyötärön kohdalla, leveät hartiat ja yläkropan muutenkin urheilullisen näköinen että hävettää. Yök. 

Eli olen se perus rumaläskisuomimamma jota kaikki vihaa ja miehet kirjoittelee jatkuvasti kuinka oksettavia ollaan. Kiitos teki hyvää avautua! 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat