Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet ihastunut johonkuhun, haaveiletko seksistä hänen kanssaan?

Vierailija

Minä haaveilen enemmänkin romanttisesti eli haluaisin silittää hänen päätään, halata, pitää hyvänä. Tottakai pitäisin hyvänä myös sitä alhaalta löytyvää mutta päällimmäisenä mielessä on se joka sitä penistä kannattelee eikä itse penis. Tämä on uutta minulle, sillä aiemmin olen nähnyt miehissä pelkän peniksen ja seksiobjektin mutta nyt kun olen ensimmäistä kertaa kunnolla ihastunut en näekään tätä miestä kuten olen muut miehet nähnyt. Hän on ennen kaikkea ihminen josta minä pidän. En ole koskaan pitänyt kenestäkään samalla tavalla tai tuntenut sellaista yhteenkuuluvuuden tunnetta kuin hänen kanssaan.
I think I'm in Love...

Kommentit (12)

Vierailija

No haaveilen kyllä tasapuolisesti kaikenlaisesta sen ihanan miehen kohdalla. Kaikesta posken silittämisen ja pussaamisen ja eläimellisen nussimisen välillä.

Vierailija

Minulla on niin päin, että mitä ihastuneempi olen, niin sitä seksuaalisempia haaveet ovat. Monia "ihan kivaoja" miehiä voi ajatella halivansa, mutta muuhun ei herää ajatuksia.

Vierailija

Aluksi en, mutta jossain kohti kyllä. Pelkästään hymyn ajattelu aluksi saa sydämmen niin pakahtumaan, että enempään ei kestäisi.

Vierailija

Aluksi haaveilen vain pitkistä keskustelutuokioista, ravintolaillallisista ja oman kotini esittelemisestä hänelle. Halauksista ja pitkistä himokkaista katseista ja kutkuttavasta jännityksestä, jonka toisen läsnäolo aiheuttaa... Jos tutustumme ja edellä mainitut toteutuvat, myöhemmässä vaiheessa tulee mukaan ajatus siitä, että olisi ihanaa rakastella miestä jne. Ihastuessa ensimmäisenä ei kyllä tule sellaista ajatusta, että pääsisinpä harrastamaan seksiä miehen kanssa. Jotenkin siihen tarvitsee ensin sellaisen syvemmän yhteyden, että seksuaalinen himo varsinaisesti syttyy.

N25

Vierailija

Yhdestä pitkäaikaisesta ihastuksestani ajattelen vähän kaikkea, romanttista, jutusteluja, arkea, kunnon seksiä jne. Hänen kanssaan pystyn jo ajatuksissani kaikkeen. Erääseen toiseen nopeaan ihastukseen en saanut liitettyä oikein minkäänlaisia muita ajatuksia kuin rehellistä ja vakavaa keskustelua, juuri sitä mitä meillä olikin, edes suudelmaa en saanut kuviteltua hänen kanssaan vaikka kuinka pinnistelin. Ihastus sammuikin aika pian pelkäksi hyväksi kaveruudeksi. Äidillisiä tunteita minulla ei ole ollut yhteenkään ihastukseeni, ne tunteet ovat varattuna vain lapsiani varten ja olisin huolissani jos sellaisia tulisi jotakin miestä ajatellessa. N41

Vierailija

Aiemmin olen ollut hyvinkin nopeasti valmis harrastamaan seksiä ja suhteet ovat kyllä kestäneet niinkin useamman vuoden ja ainakin viimeisin oli hyvin intohimoinen koko ajan. Nyt olen tutustunut mieheen ainoastaan keskustelun tasolla ja tämä on ihan uusi kokemus minulle. Jos tämä etenee, en halua pitää mitään kiirettä minkään fyysisen läheisyyden kanssa, vaan tuntea perinpohjin ajatukset ja odotukset. Vieressä istuminenkin on jotain ihmeellsitä. Aivan tuntematon kokemus minulle lähestyä näin. Ihmeellistä.

Nainen kohta 40v

Vierailija

Kaikista mukavista miehistä ajattelen sksiä (epähaluttavaa mukavaa miestä ei ole olemassakaan), mutta ihastuneena ajattelen vain kosketusta, mitätahansa hipaisua.... oijoiii... Olen tällähetkelläkin korviani myöten ihastunut :) ja siihen tämä tuttavuus saa jäädäkin. Pelkkä ihastuminenkin tuntuu ihanalle :)

Vierailija

Kyllä todellakin haaveilen, melkein tuntuu, että siksi olenkin ihastunut, mahdollisuuden seksiin, joka minua tyydyttäisi takia, olen nyt päälle 40. Edellisen kerran ajattelin näin 15-vuotiaana, mutta kun se poika torjui minua, eikä varmaan koskaan saanut edes tietää, että olen häneen ihastunut niin se jäädytti tunteeni niin, että en ikinä haaveillut mistään sen kummemmasta kuin kädestäpitelystä ja minulle olikin aina todella vaikeaa kohdata miesten seksihimot. Eli en pystynyt siihen oikeastaan ollenkaan, vaan ne ahdistivat minua niin, etten kyennytkään ajattelemaankaan seurustelua ennen kuin olin 25v ja seksi inhotti aina tähän uusimpaan ihastukseen saakka. Hän onneksi aukaisi hanat niin, että nyt en enää usko ihastuvani näihin villasukkamiehiin, vaan miehiin, joilta saisin sen mitä haluan ja kaipaan, eli hyvää seksiä. Tosin ensin pitää lusia nykyinen liitto lasten isän, villasukkamiehen, kanssa loppuun, kunnes lapset lentävät kotoa. Se onkin elämäni isoin harmi nykyään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat