Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tops-puikkoja ei viemäriin?? Minne sitten?

Vierailija

Putsaan korvat suihkun jälkeen tops-puikoilla. Työnnän ne käsienpesualtaan viemäriin pikkureiistä.
Kaveri näki tämän joskus ja sanoi minua hulluksi... !?!?!??1!1?
Wtf?

Minne ne sitten pitää laittaa?
Lähdenkö keittiöön saakka roskikseen viemään vai

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Siis oikeasti on hullua. Ne tukkii viemärit. Roskiiin tottakai. Mihin laitat kuukautisrätit ja muut roskat kylppäristä? Et kai niitäkin tuki viemäriin?! Meillä on pienet roskikset veskissä ja kylppärissä.

Vierailija

Eikö sulla ole roskista vessassa? Kaverisi on ihan oikeassa, ei niitä tops-puikkoja voi pesualtaan viemäriin tunkea, koska se menee tukkoon. Voi jee, näitä juttuja välillä...

Vierailija

Et vissiin sitten koskaan ole joutunut siivoamaan vessan viemäriä? Vai soitatko sellaisen hommaan huoltomiehet?

Kannattaa kokeilla sitä siivousta joskus. Meilläkin mies tajusi aika nopeasti, miksi minulla oli tapana nalkuttaa siitä, että hän huuhteli "parit" spagetinjämät lautaselta viemäriin, sen jälkeen, kun laitoin hänet siivoamaan tukkeutuneet putket.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei puuttunut tässä provossa siihen osuuteen, että korvia ei tule putsata topsipuikolla ;)?

Niinpä, kaikki ovat varmaan tietoisia siitä, että niin ei pitäisi tehdä ja kuitenkin kaikki tekee niin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti on hullua. Ne tukkii viemärit. Roskiiin tottakai. Mihin laitat kuukautisrätit ja muut roskat kylppäristä? Et kai niitäkin tuki viemäriin?! Meillä on pienet roskikset veskissä ja kylppärissä.

Hahhah, mielikuva ap:sta tukkimassa tamponia käsienpesualtaaseen... :D

Vierailija

Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi tuollaista? Viemärissä on ritilä nimenomaan siksi, ettei sinne joutuisi mitään roskaa, joka tukkisi putket. Ja sinä ajattelit, että onpas kivoja reikiä, voisin työntää niihin vaikka näitä puikkoja... Todella huolestuttavaa, alle 5-vuotiaalta ymmärtäisin tuollaisen päähänpiston.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei puuttunut tässä provossa siihen osuuteen, että korvia ei tule putsata topsipuikolla ;)?

Niinpä, kaikki ovat varmaan tietoisia siitä, että niin ei pitäisi tehdä ja kuitenkin kaikki tekee niin.

Tuo on sinun harhakuvitelmaasi. Ilmeisesti luulet myös, että kaikki tuntevat niitä puikkoja viemäriin? Minä en ainakaan työnnä korvaani mitään sormea pienempään. Korvakäytävään ei siis kuulu työntää mitään. Sormihan ei sinne mahdu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sinun harhakuvitelmaasi. Ilmeisesti luulet myös, että kaikki tuntevat niitä puikkoja viemäriin? Minä en ainakaan työnnä korvaani mitään sormea pienempään. Korvakäytävään ei siis kuulu työntää mitään. Sormihan ei sinne mahdu.

Mulla mahtuu. Korvatulppakin meni joskus liian syvälle ja terkkari joutui kaivamaan sen pinseteillä pois

Vierailija

Jos kyseessä on aito Topz, jossa varsiosakin on vanua, niin puikon voi heittää biojätteisiin, mutta jos varsi o muovia, niin sitten sekajätteisiin. Pieni sekajäteroskis kyllä pitää olla vessassakin. Syyt on mainittu jo tuolla ylempänä, joten en toista niitä.

Vierailija

Vanupuikot on siitä kiusallisia, että jos kävisikin niin, että oman talon putkia ei niillä onnistuisi saamaan tukkoon, niin jätevedenpuhdistamolla aiheuttavat kyllä ongelmia. Roskis on ainoa oikea paikka vanupuikoille. Kai nyt jokaisella on kylppärissä pikkuroskis?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat