Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saa apua tällaiseen parisuhdeongelmaan?

Vierailija

Mies haluaa koko ajan seksiä,

minä en halua antaa. Vaatii ja vonkaa vaikka lapset on ympärillä ja minulla vauva tissillä. Tulee yöllä nukkumaan perhepetiin, kourii persettäni lasten välistä ja hakkaa nyrkillä tyynyä kun joku lapsista herää niin ettei saa.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

oisko ne pikaset joskus vaikka vessassa niin kauheat? Miehelle se kassien tyhjennys nyt vaan on yhtä tärkeät kuin vauvalle maidon saanti. Babyoilia pimppiin ja anna purkaa paineensa. Eikö se nyt kuitenki oo ihana että haluaa sua eikä laukkaa vieraissa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

oisko ne pikaset joskus vaikka vessassa niin kauheat? Miehelle se kassien tyhjennys nyt vaan on yhtä tärkeät kuin vauvalle maidon saanti. Babyoilia pimppiin ja anna purkaa paineensa. Eikö se nyt kuitenki oo ihana että haluaa sua eikä laukkaa vieraissa?

Silloin kun saa saa noin. Sen jälkeen minuun sattuu fyysisesti ja henkisesti on raiskattu ja pakotettu olo. Seuraavalla kerralla tuntuu vielä pahemmalta suostua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun saa saa noin. Sen jälkeen minuun sattuu fyysisesti ja henkisesti on raiskattu ja pakotettu olo. Seuraavalla kerralla tuntuu vielä pahemmalta suostua.

niin ja kun suostun entistä vastahakoisemmin mies käyttää entistä aggressiivisempia keinoja ja kierre on valmis. Onko jotain parisuhdeterapeuttia jonne voisi mennä ratkomaan näitä? Minulla on nuorimmaisen synnytyksestä fyysinen ja henkinen trauma.

M39

Onko tää tilanne muuttunu lapsen syntymän jälkeen? Voisko olla, et mies ei ole saanut tarvitsemaansa huomiota, joka sit oireilee seksin haluamisella jatkuvasti?

Vierailija

Sama juttu meillä. Mies vonkaa koko ajan. Ei tajua ettei minulla ole mitään seksihaluja, kun passaan aamusta iltaan perhettä. Joskus toivoisin, että mies oma-alotteisesti ottaisi tilanteen haltuun, tekisi ruuan, hoitaisi lapsia, veisi heitä harrastuksiin yms, mutta koskaan hän ei vaapaaehtoisesti niin tee. Olen kyllä toivonut ja pyytänyt.

M39

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu meillä. Mies vonkaa koko ajan. Ei tajua ettei minulla ole mitään seksihaluja, kun passaan aamusta iltaan perhettä. Joskus toivoisin, että mies oma-alotteisesti ottaisi tilanteen haltuun, tekisi ruuan, hoitaisi lapsia, veisi heitä harrastuksiin yms, mutta koskaan hän ei vaapaaehtoisesti niin tee. Olen kyllä toivonut ja pyytänyt.

Minä tein aikoinaan parisuhteessa noita asioita ja ei se siitään tilanne miksikään muuttunut. Olet sie ihan varma, et se seksihaluttomuus johtuu miehen oma-aloitteettomuudesta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko tää tilanne muuttunu lapsen syntymän jälkeen? Voisko olla, et mies ei ole saanut tarvitsemaansa huomiota, joka sit oireilee seksin haluamisella jatkuvasti?

No ei varmasti saa "tarvitsemaansa" huomiota kun on nämä pienet tässä tarvitsemassa. Enpä saa minäkään muuta kuin housujen alas kiskomista lasten nähden! On ollut tuollaista inhottavin keinoin vonkaamista jo ennen lapsiakin, silloin pystyin antamaan niin pysyi kurissa vaikka on tappanut minun ilon seksiin vuosia sitten.

Vierailija

Loppujenlopuksi mieskin on yksi niistä lapsista joka tarvitsee huomiotasi ihan yhtä paljon kuin lapset ellei enemmänkin.

Vierailija

Tuo on parisuhdeväkivaltaa, ei toista voi pakottaa seksiin varsinkaan jos lapset on ympärillä. Varaa teille aika parisuhdeterapiaan. Jos mies ei suostu, käske se pihalle. Sinulla on oikeus olla kotonasi rauhassa ilman, että kukaan satuttaa tai painostaa.

Vierailija

Vaimon velvollisuuksiin kuuluu tyydyttää miehensä. Jos et täytä näitä velvollisuuksia, niin miehellä on oikeus käydä vieraissa tai huorissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Todella tyhmä ja mauton kommentti. Vauva kuolee, jos se ei saa maitoa. Vertaatko tosiaan seksin saamista tähän? Tällaiset kommentit vain ylläpitävät ja lietsovat sitä ajatusmallia, että miehet ovat jonkinlaisia elukoita, jotka eivät pysty hallitsemaan ja hillitsemään käytöstään. Paineet voi purkaa runkkaamalla, jos henki on siitä kiinni.

Vierailija

Kamala näitä kommentteja! Miehen käytös on mielestäni ihan hirveää, toisella vielä vauva tissillä ja miehenkö tarpeet tässä menevät kaiken edelle? Kyllä sillä on 2 tervettä kättä ja kun vauva kasvaa niin on varmaan paremmin aikaa hoitaa sitä parisuhdettakin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat