Syy, miksi miehet eivät pidä feministeistä

Vierailija

Feministit (ainakin se kiihkomielinen enemmistö heistä) näkevät miehet etuoikeutetumpana kuin naisen. Tämä on virheellinen oletus. Jotta mies olisi etulyöntiasemassa, tämän täytyy ensin täyttää tietyt kriteerit. Mies ei saa olla lyhyt (lyhyitä miehiä sorsitaan esim työympäristössä), hänen tulee olla luonteeltaan tietynlainen,  yhteiskunnallinen asema tietynlainen jne. 

Ei miehillä ole sen helpompaa kuin naisilla, ainakaan länsimaissa. Siitä kertovat itsemurhaluvut ja miesten syrjäytyminen.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Ei kannata puhua miehistä sellaisella sivustolla, jossa suurin osa käyttäjistä on naisia. Tällä(kin) palstalla leijonanosa naisista vihaa miehiä yli kaiken. Tämä kommentti saa useita alapeukkuja. :)

Vierailija

Ymmärrän aloittajan pointin. Suurin osa miehistä ei ole millään lailla etuoikeutettuja. Miehestä ei myöskään näe mitenkään päällepäin onko tämä homo, trans, pitkäaikaistyötön, asunnoton tai impotentti tai mikropeniksen omistaja. Joten voitte rajoittaa kateuttanne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaan perustele vastauksiaan?

Koska he vihaavat miehiä ja naiset ovat uhreja. On vaikea perustella logiikalla, että miehet ovat sikoja ja naiset uhreja. On helpompaa vain olla se uhri. 

Vierailija

Näin. En ole saanut miehenä mitään etuoikeuksia vaikka olenkin pitkä ja komea.

En voi jättäytyä vaimon elätettäväksi tai jäädä äitiyslomalle kun töissä tulee vaikeuksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata puhua miehistä sellaisella sivustolla, jossa suurin osa käyttäjistä on naisia. Tällä(kin) palstalla leijonanosa naisista vihaa miehiä yli kaiken. Tämä kommentti saa useita alapeukkuja. :)

En sanoisi noinkaan. Kovaääninen vähemmistö täällä vihaa miehiä. Ei tosin maahanmuuttajataustaisia, ettei vaan leimauduta samaan porukan kuin punaniskat.

Vierailija

Feministeistä kiihkomielisiä on vähemmistö. Apn kysymykset on esim naistutkimuksen piirissä hyvin tutkittuja, minkä ap tietäisi jos viittisi olla vähemmän ennakkoluuloinen. Jepu, onneks on myös elämä, peace out! T femakko (tai tussukka, which ever u prefer)

Vierailija

Tunnen paljon asunnottomia Helsingissä ja olen pohtinut kummilla menee helpommin, miehillä vai naisilla. (Jos joku pohtii mikä minun sukupuoleni on ja onko minulla jotain puolta tässä niin kerrottakoon, että olen intersukupuolinen enkä koe sukupuolirooleja omakseni)
Mies voisi sanoa, että naisilla on helpompaa, koska vähemmän kauniskin nainen saa usein yöpaikkaa jostain jonkun miehen luota siinä missä mies etsii yöpaikan esim. rappukäytävästä tai roskiksesta. Naiset taas kokevat, että miehillä on helpompaa, koska heidän on usein annettava seksiä vastineeksi yöpaikasta, halusi sitä tai ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tunnen paljon asunnottomia Helsingissä ja olen pohtinut kummilla menee helpommin, miehillä vai naisilla. (Jos joku pohtii mikä minun sukupuoleni on ja onko minulla jotain puolta tässä niin kerrottakoon, että olen intersukupuolinen enkä koe sukupuolirooleja omakseni)
Mies voisi sanoa, että naisilla on helpompaa, koska vähemmän kauniskin nainen saa usein yöpaikkaa jostain jonkun miehen luota siinä missä mies etsii yöpaikan esim. rappukäytävästä tai roskiksesta. Naiset taas kokevat, että miehillä on helpompaa, koska heidän on usein annettava seksiä vastineeksi yöpaikasta, halusi sitä tai ei.

Oletko itse asunnoton? Edustat kai kuitenkin juridisesti jompaa kumpaa sukupuolta, sori uteliaisuuteni. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näin. En ole saanut miehenä mitään etuoikeuksia vaikka olenkin pitkä ja komea.

En voi jättäytyä vaimon elätettäväksi tai jäädä äitiyslomalle kun töissä tulee vaikeuksia.

Miksi et? Meillä mies jäi hoitovapaalle pariksi vuodeksi kun tilaukset vähenivät ja minä kannoin päävastuun elatuksesta. Mutta olenkin feministi ja oikean tasa-arvon kannattaja. Tosin olen myös niin feministi että kun mies aloitti sivusuhteen töissä, minä väittömästi luovutin hänet uuden naisen huomaan tavaroineen. Joku sotku siitä tuli koska nainenkin oli varattu.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat