Mies valehteli

kurjaa

Perke... mies valehteli saadakseen asiansa menemään perille. Mies valittaa aina että olemme jättäneet vettä mukeihin ja laseihin tiskipöydälle.. ja tänään kun hän pesi juomapurkkien kansia olen täysin 99% varma että häneltä tippui se purkin kansi lattialle, mutta hän sanoi "siinäkin oli vettä". Kun kysyin missä niin hän sanoi jossain noista mukeista, jotka ovat tiskipöydällä. Ja miksi olen varma:

-Tippumisen ääni oli sellainen että ei ollut muki  ellei sitten saanut juuri kiinni.

- Lapsi joi mukista maidon loppuun (eli olisi ollut tippa maitoa, jos oli muki=

- Yksi toinen muki olisi voinut olla mutta se oli laitettu muiden mukien 'väliin', että hyvin todennäköisesti mies ei olisi sitä alkanut sinne asettelemaan tippumisen jälkeen. Helpompiakin paikkoja olisi ollut, mieheni tuntien.

Mies on valehdellut ennekin, mutta aika paksua alkaa valehtelemaan tuollaisesta mitä ei ole oikeasti tapahtunut. Toisaalta en kehtaa alkaa väittämäänkään asiasta, koska tuollaisesta syttyisi todella helposti sota. Ei ole vedenpitäviä todisteita ja mies varmaan vaan sanoisi 'mitä lässytän'.

En tiedä voiko tuollaisen asian antaa mennä sormien läpi ajatellen että mies halusi vaan viestilleen vahvistusta 'tiskipöydälle ei saa jättää mukeihin vettä'? Ehkä eniten ärsyttää että mies voi niin helposti valehdella, ihan kuin valhe olisi hänen kumppaninsa koko ajan. Toisaalta omaa toimintaansa ei niin helposti huomaa, mutta itse yritän olla rehellinen -tietenkin jotkut valkoiset valheet ettei pahoita toisen mieltä on sallituja

Sivut

Kommentit (40)

kurjaa

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä sä yrität sanoa? Miksi mukissa ei saisi olla vettä? Mieluummin vesi, kuin kuivunut maito tms.

Niin miehen mielestä tiskipöydälle ei saisi koskaan jättä vettä/maitoa/mitään mukeihin, vaan niiden pitäisi olla aina tyhjiä. Kun hän kaatelee ne lattialle konetta täyttäessään. Itseäni ei koskaan kyllä moinen ole haitannut.

Ja tänään, olen 99% varma että mies tiputti juomapullon kannen lattialle, mutta valehteli että taas tippui vesimuki lattialle. Eli juttuni pointti oli turhan takia valehtelu, että saa viestiään paremmin perille. Olemme siis ilmeisesti edelleen unohtaneet niitä vesiä mukien pohjalle.

Joo ja on tuokin hiukan outoa.

kurjaa

Vierailija kirjoitti:

Jaa, että hiukan outoo. Tehän ootte ihan pähkähulluja.

Siis kumpiko, ukko joka valittaa mukeista vai minä joka epäilen että valehteli (on niin monesti valehdellut ettei ole mikään ihme)

Vierailija

Ootteko  jo keskustelleet erosta? On nimittäin niin ahdistavan kuuloista, että heittäisin ne mukit, kannet ja toosat ikkunasta ulos ja lähtisin itse saman tein menemään.

kurjaa

Vierailija kirjoitti:

Ootteko  jo keskustelleet erosta? On nimittäin niin ahdistavan kuuloista, että heittäisin ne mukit, kannet ja toosat ikkunasta ulos ja lähtisin itse saman tein menemään.

Ei olla, mutta omassa päässäni olen miettinyt. Ja siis varmistan; minun ajattelu ahdistavaa vai miehen? Itse en siis sanonut mitään miehelle, että luulen hänen valehtelevan. Miksi sanoisin kun riita siitä kuitenkin tulisi.

ap

Vierailija

Olet hullu ja/tai perkeleen ärsyttävä. Samaa sanon miehestä, joka valittaa vedestä. Ansaitsette toisenne, älkää vaan erotko ja saastuttako parisuhdemarkkinoita. Ei muuta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat