Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tämä totaali yh sai seksiä!!!!!

Vierailija

Aattelin vaan hehkuttaa että näin pääsi käymään. Melkein 1,5v seksittä ja eilen sain oikein senkin edestä :D Kyllä on hyvä olo! En edes muistanut että seksi voi olla noin hyvää!!

Totaali yksinhuoltajana seksin saaminen on oikeesti aika vaikeeta. Lapsi kun on kotona AINA niin ei oikeen viitsi ketään kutsua tänne. Toisaalta sen muutaman kerran vuodessa kun on yökylässä mummolassa ja lähden vaikka ulos niin ei kauheesti kiinnosta sieltä baarista ketään randomia kännistä äijää raahata kotiin... 

Mites te muut sinkut, totaali yh:t? koska viimeksi seksiä?

Kommentit (10)

Vierailija

#2: Minkä ikäinen/ikäisiä lapsi(a)? Tuleeko vakipano käymään vaikka lapset kotona? Mulla 2,5v lapsi enkä siksi viitsi enää tota harrastaa..

#1: Tää oli sellain vanha tuttu. Tapailtiinkin joskus vähä aikaa mut siit on jo kauan. Tuli eilen sellain fiilis että laitanpa hänelle viestiä ja hän kutsui kylään :) Mun lapsi oli siis yökylässä.

Keijo
Seuraa 
Liittynyt10.10.2015

Baarista saa panoseuraa yötäpäivää rumakin kelpaa niille kiimaisille pukeille.

Viime yönä sain kullia joka reikään samaan aikaan (3 kundia), enkä ole mikään ruusu

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

#2: Minkä ikäinen/ikäisiä lapsi(a)? Tuleeko vakipano käymään vaikka lapset kotona? Mulla 2,5v lapsi enkä siksi viitsi enää tota harrastaa..

#1: Tää oli sellain vanha tuttu. Tapailtiinkin joskus vähä aikaa mut siit on jo kauan. Tuli eilen sellain fiilis että laitanpa hänelle viestiä ja hän kutsui kylään :) Mun lapsi oli siis yökylässä.

Ei tule silloin kun lapsi kotona. Tunnettu ollaan jo n. 10v, joten lapsikin jo kasvanut teiniksi. Pannaan silloin kun mua haluttaa ja jos mulla on ylimääräistä aikaa, vaikka lapsen harkkojen aikana.

Vierailija

Hei kaikki naiset! Keksin miten me saadaan seksiä!

Pitää ottaa jotenkin minimaalisesti kontaktia mieheen, niin mies ehdottaa seksiä! Olin 1,5 vuotta ilman, kun en tiennyt! Nyt osaan!

Vierailija

Keijo kirjoitti:

Huono provo, aikki ämmät saa seksiä koska vaan

Saasaa. Kyllä mahiksia ois. Tiedän että jos menen baariin ja vain haluan sieltä jonkun mukaan niin ihan varmasti saan seuraa. Kyse ei ole siitä. Kyse oli nyt siitä että en halua tuoda vieraita miehiä kotiimme kun pieni tyttäreni on kotosalla. Ei ole kiva että jos tyttö herää kesken yötä niin aina on "joku mies" äitin kanssa.

-ap

Vierailija

Viikko sitten viimeksi.. Seuraavaksi varmaan viikon päästä. On jotain kivaa mitä odottaa :D en tuo mitään vieraita koskaan kotiini lasten ollessa kotona. Olen vaan hommannut muutaman vakkarin piristämään yyhooäidin arkea!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat