ylipolvensaappaat

Vierailija

miten yhdistäisitte ne asuun?

haluaisin sellaiset syksyksi.

Onko tyhmän näköistä jos saappaissa on varressa sellaiset venykkeet vai pitäisikö hankkia ilman niitä.

Sivut

Kommentit (19)

nahkahame

Mä käytän yleensä nahkaminihametta, verkkosukkia ja leopardikuvioista takkia noiden kanssa. Kivan tyylikäs kokonaisuus, saan tosi paljon positiivista huomiota kaupungilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän yleensä nahkaminihametta, verkkosukkia ja leopardikuvioista takkia noiden kanssa. Kivan tyylikäs kokonaisuus, saan tosi paljon positiivista huomiota kaupungilla.

Mustakin ne on jotenkin huoramaiset. En tykkää yhtään enkä aio siis sellaisia hankkia. Ei aina tarvitse olla trendikäs, jos muoti tökkii. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tarjouksia siis.

Vierailija

Teknisellä yliopistolla pojat halveksivat tuollaisia!

Olin massaluennoilla, joita piti joku Tampereen yliopistolla yleensä opettava nuori nainen. Oli varmaan ajatellut nyt hurmaavansa teknillisen yliopiston nuoret pojat. Väärin meni. Häntä halveksittiin ja pidettiin nolona tyrkkynä.

Kuulin monia keskusteluja siellä luentosalin penkeillä aiheesta. No, ainakin saappaat huomattiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Teknisellä yliopistolla pojat halveksivat tuollaisia!

Olin massaluennoilla, joita piti joku Tampereen yliopistolla yleensä opettava nuori nainen. Oli varmaan ajatellut nyt hurmaavansa teknillisen yliopiston nuoret pojat. Väärin meni. Häntä halveksittiin ja pidettiin nolona tyrkkynä.

Kuulin monia keskusteluja siellä luentosalin penkeillä aiheesta. No, ainakin saappaat huomattiin.

Olet aika huvittava mamma.

Vierailija

Mitäs huvittavaa minussa on? Kerroin vain, mitä kuulin poikien sanovan siellä luentosalissa niistä saappaista.
Pilkkasivat niitä. Itse en puhunut siellä aiheesta yhtäön mitään. Tajushan ne, että nainen on laittanut ne tahallaan sinne miesvaltaisille massaluennoille, että häntä ihailtaisiin.

Vierailija

On teillä kummallinen käsitys ylipolvensaappaiden huoramaisuudesta. Pukeutuisin alta aikayksikön näihin asuihin, sillä ovat niin tyylikkäitä!
http://cliqueimg.com/posts/img/uploads/current/images/0/37/743/images/PF...
http://picture-cdn.wheretoget.it/06fugx-l.jpg
http://www.clubededuas.com/wp-content/uploads/2014/10/OPPALERMO.png
On toki totta, että monesti kyseiset kengät yhdistetään mauttomasti, mutta koko kenkien leimaaminen huorabootseiksi menee yli ymmärrykseni.

Vierailija

Mulla on ylipolvensaappaat, ja ovat ihanan lämpöiset. Muuten pukeudun sitten klassisesti, päällä rsim kotelomekko ja sen päällä viittatakki.

Liikun paljon mekoissa ja hameissa ja ovat tällä säällä todellakin kivat, kun ei tarvitse palella.

Vierailija

Miksi pitää ajatella niin, että sopiiko jonkun ikäiselle. Mä oon jo lähempänä 5-kymppiä kuin 4-kymppiä,,enkä kysele keltään lupaa pukeutua miten pukeudun. Olen tosi varma tyylistäni ja ylipolvensaappaat sopivat siihen hyvin!

Vierailija

Hei,

mä olen 50v ja käytän ylipolvensaappaita(tosin matalakantaisia) paksujen sukkahousujen ja neulemekon/tunikan tms kanssa tai sitten tiukkojen farkkujen ja jonkun löydän paidan kanssa. Luulen että mun ulkoisesta olemuksesta ei saa huorahtavaa pelkillä saappailla =)

Tää on mun kohdallani muuten ylipolvensaappaiden toinen tuleminen, eka oli joskus 20-25-vuotiaana.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat