Takinkääntäjä petturi Timo Soini on pääsyyllinen kannatuksen laskuun

ytyutyut

Muistakaa Suomalaiset se!!!

Kommentit (6)

Vierailija

Eikä edelleenkään suuri osa suomalaisista tajua sitä että mikä Soini on aina ollut, jo SMP:n ajoista asti, pelkkä huijari, mutta taitava sellainen. Halmeella ratsasti kansan syvien rivien suosioon, vaikka itse on suoraan sanonut että islam on Suomelle rikkaus. Persujen kannattajat ovat olleet jossain ihmeellisessä joukkotranssissa, tai ovat kai vieläkin. Halla-aho on ollut samanlainen äänien kerääjä, Soini on hyväksi havainnut käyttää tälläisiä "rasisteja" hyväkseen.

Vierailija

Ihmiset eivät ole aivan ymmärtäneet, kuinka paljon Perussuomalaiset ovat tehneet pakolaistilanteen eteen. Saivat hallituksessa läpi todella laajat tiukennukset maahanmuuttopolitiikkaan:

- Hakemusten käsittelyn (ja hylkäysten) nopeutus

- Karkottamisten tehostaminen

- Perheenyhdistämisten tiukentaminen

- Suunnitteilla tulijoiden sos. etuuksien laskeminen

- Tekeillä palautussopimukset Irakin, Somalian ja Afganistanin kanssa

Lisäksi Soini jyrähti Ruotsin suuntaan ja Ruotsi onkin lopettanut pakolaisten tietoisen ohjaamisen Suomeen.

Suomelle on onni, että Persut ovat hallituksessa pitämässä tilannetta kurissa, kun Stubb ja Sipilä vain toivottavat tulijat tervetulleiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät ole aivan ymmärtäneet, kuinka paljon Perussuomalaiset ovat tehneet pakolaistilanteen eteen. Saivat hallituksessa läpi todella laajat tiukennukset maahanmuuttopolitiikkaan:

- Hakemusten käsittelyn (ja hylkäysten) nopeutus

- Karkottamisten tehostaminen

- Perheenyhdistämisten tiukentaminen

- Suunnitteilla tulijoiden sos. etuuksien laskeminen

- Tekeillä palautussopimukset Irakin, Somalian ja Afganistanin kanssa

Lisäksi Soini jyrähti Ruotsin suuntaan ja Ruotsi onkin lopettanut pakolaisten tietoisen ohjaamisen Suomeen.

Suomelle on onni, että Persut ovat hallituksessa pitämässä tilannetta kurissa, kun Stubb ja Sipilä vain toivottavat tulijat tervetulleiksi.

Saa kredittiä minulta heti, kun nuo osoittautuvat puheista teoiksi. Siihen asti sallinet minulle vapauden olla epäilevällä kannalla. 

Vierailija

Ei demokratiassa asioita saa ihan hetkessä tapahtumaan. Pakolaiskriisi on ollut niin raju ja nopea, että siihen on ollut vaikea reagoida. Ainut joka olisi voinut ratkaista asian heti, on Petteri Orpo, palauttamalla rajamuodollisuudet.

PS on osaltaan tehnyt niin paljon kuin on voinut, siinä tilanteessa että Kok-Keskusta ovat molemmat mamutuksen kannalla.

Vainelämääepisodi4

Kyllähän se täältä käsin on helppoa ns. puskista huudella ja panetella persuja sekä ennenkaikkea Soinia. Menkääpä älykääpiöt itse politiikkaan mukaan ja yrittäkää perustella muille politiikoille miksi juuri te olette oikeassa ja että näin pitäisi toimia. Koirat haukkuu mutta karavaani kulkee, Timppa tietää asioista enemmän kuin yksikään foliohattu av-räksyttäjä. Itse olen kuitenkin kd-fani mutta yllättynyt persujen suoraselkäisestä toiminnasta hallituksessa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat