Onko lenkkarit ja hame nyt ok?

Vierailija

Muotitietoinen frendini väitti näin. Sekoittaako hän lenkkarit ja tennarit?

Kommentit (8)

Vierailija

Onhan niillä lenkkareilla ja tennareilla tietysti mukavampi kävellä pitempiä matkoja, mutta en minä sellaiselle retkelle kyllä hametta päälleni pukisi. Jotkut aivan vähäeleiset lenkkarit saattavat menetellä kävelykenkinä. Noissa muotimaailman kuvissa oli joitakin väriltään tyyliin sopivia lenkkareita, mutta jotenkin mallit näyttivät noloilta matalissa jalkineissaan. Koikkelehditaanko noilla samalla tavalla catwalkilla kuin huimissa korkkareissa?

Minulla on yhdet Eccon mustat lenkkitossun malliset kävelykengät. Ne ovat todella mukavat jalkineet, mutta en ole osannut käyttää niitä hameen kanssa. Joku nuorempi ja sporttisempi saataisi hyvinkin yhdistää nuo kengät ja hameen, mutta minä tuntisin tuollaisessa yhdistelmässä itseni hölmöksi, vaikka matalakorkoisia kenkiä suosinkin.

Vierailija

Siellä suuressa maailmassahan on jo pitkään kuljettu jakkupuvussa ja lenkkareissa. Mutta yleensä ulkona. Sisällä töissä sit korkkarit jalkaan. Oon niin iloinen että tämä käytännöllinen tapa on vihdoin tullut tänne meille, jossa sääolojen vuoksikin järkevää. Ja säästää korkoja. Terv. julkisilla ja kävellen liikkuva uraäiti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat