Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun kissanruokapurkki on 400 g ja siitä pitäisi syödä vuorokaudessa 170 g....

Seuraa 
Liittynyt12.9.2009

niin paljon annan kerralla? :o En jaksa mitenkään punnita ruokaa!

Purkin koko on 400 g ja kissan pitäisi syödä siitä 24 h sisällä 170 g.

Mitenkä oikein jaan tuon? Apua!

Yksi av:n vakikäyttäjä vaan

Kommentit (10)

Vierailija

No mä antaisin kyllä suosiolla sen 200 g/pv. Muista siirtää säästettävä osa johonkin elintarvikesäilytykseen sopivaan astiaan/pakastepussiin.

Vierailija

Puolet minäkin antaisin. Ei se noin grammalleen ole koskaan. Samanpainoisten kissojen syömismäärissä voi olla aika paljon eroa muutenkin.

Ja jos ruoka on sellaisessa metallipurkissa, niin jäävää osaa ei saa säilyttää siellä, koska  ilman päästyä purkkiin avaamisen yhteydessä siitä alkaa irrota ruokaan haitallisia aineita. Loppuosan voi laittaa muuhun astiaan ja vaikka kelmu tai kansi päälle ja jääkaappiin.

öööh

oikeestiko irtoaa jotain haitallisia aineita? Mulla on aina maissia ja ananaksia metallipurkissa jääkaapissa kun jämät jää seuraavalle päivälle....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

oikeestiko irtoaa jotain haitallisia aineita? Mulla on aina maissia ja ananaksia metallipurkissa jääkaapissa kun jämät jää seuraavalle päivälle....

Kyllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juu, oikeesti. Ei siitä mitään välitöntä shokkia ja kuolemaa seuraa, mutta voi kerääntyä elimistöön ja pidemmällä aikavälillä aiheuttaa terveysongelmia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat