Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

OMG !! MINÄ NÄIN TUON MIEHEN !!

Se taidan olla MINÄ. Minullakin on parransänki ja toppatakki.

Minä kadun, minä häpeän, olen tuottanut maalleni häpeää. Ruotsalaiset häpeää, Saksalaiset häpeää, Obama häpeää, sotaveteraanit häpeää, Kaikki häpeää. Merkelkin häpeää !!

eiku sori. Olenkin vähän pidempi... En se ollutkaan minä. Se onkin pelkkä YKSITTÄISTAPAUS TAPANILASSA.

• ylös 13
  • alas 13
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei mikään ihme ettei nätit teinitytöt uskalla enää käydä yksin tai kaksin harrastuksissaan täällä pääkaupunkiseudulla. Istuvat vaan kotona tietokoneella ja masentuvat, eivätkä saa raitista ilmaa! Eivät uskalla pyöräilemään ja jos lähtevät jonnekin bussilla tai junalla hämärän tultua niin kerävät vähintään 5 kaverin joukon mutta selvästi heitä pelottaa. Vanhin pyysi että voisiko saada jonkun semmoisen sumutepullon ja hälyttimen siltä varalta jos käyvät hänen päällensä koulumatkoilla, kun kavereitaan oli jo seurailtu ja yritetty käpälöidä!

• ylös 80
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Suomen naiset maksavat kovan hinnan hallituksen avuttomuudesta.

ja kun eivät edes tiedä keitä päästivät tänne! ovatko raiskaajia, murhaajia, lasten hyväksikäyttäjiä, isisterroristeja??!

• ylös 41
  • alas 2
Vierailija

Olin tässä yhtenä päivän talin urheiluhaklien takana olevalla pururadalla ulkoilemassa, niin vastaan tuli joukko näitä irakilaisia. Keskellä metsää, pururadalla, eikä todellakaan ollut mitään ulkoiluvaatteita päällä!

Siellä ne odottaa meitä joukolla! Metsä oli täynnä pieniä lapsia suunnistamassa! Lopun ajat on tälle vapaalle ja tur alliselle maalle koittanut, kiitos unelman!

• ylös 68
  • alas 3
Vierailija

Tarkastaako kukaan viranomainen noiden vierailijoiden kännyt että mitä materiaalia niissä on? Ehkä kannattaisi sillä olen kuullut aika monelta taholta että valokuvaavat naispuolisten perseitä salaa, ainakin tuolla Hgin keskustassa! Siksikö niitä kännyjä heille jaettiin?

• ylös 36
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ihme ettei nätit teinitytöt uskalla enää käydä yksin tai kaksin harrastuksissaan täällä pääkaupunkiseudulla. Istuvat vaan kotona tietokoneella ja masentuvat, eivätkä saa raitista ilmaa! Eivät uskalla pyöräilemään ja jos lähtevät jonnekin bussilla tai junalla hämärän tultua niin kerävät vähintään 5 kaverin joukon mutta selvästi heitä pelottaa. Vanhin pyysi että voisiko saada jonkun semmoisen sumutepullon ja hälyttimen siltä varalta jos käyvät hänen päällensä koulumatkoilla, kun kavereitaan oli jo seurailtu ja yritetty käpälöidä!

on se kumma, ettei päättäjät tai oikeemmin hallitus ota todesta ihmisten, siis erityisesti naisten/tyttöjen pelkoa,  onhan tämä nyt jo ihan kestämätöntä.

• ylös 45
  • alas 2
Vierailija

1.5 kg kolmessa viikossa painoon lisää, kun lopetin lenkkeilyt. Masentaa kun pelkään ja kohta ahdistaa läskit.

• ylös 27
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun meillä on unelma!

Sairaita unelmia teillä maahanmuuttokriittisillä. 

• ylös 4
  • alas 35
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun meillä on unelma!

Sairaita unelmia teillä maahanmuuttokriittisillä. 

Vitun hyysäri, se unelma on teidän. Mamupatja!

• ylös 45
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tarkastaako kukaan viranomainen noiden vierailijoiden kännyt että mitä materiaalia niissä on? Ehkä kannattaisi sillä olen kuullut aika monelta taholta että valokuvaavat naispuolisten perseitä salaa, ainakin tuolla Hgin keskustassa! Siksikö niitä kännyjä heille jaettiin?

Viranomaiset luulevat, että kultamunat tarvitsevat näitä kuvia ainoastaan runkkaamiseen. Tähän on tultu. Mä odotan vain sitä, että jonkun silmäätekevän ainoa prinsessa saa tuta kylddyyrin voiman. Jospa sitten?

• ylös 31
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olin tässä yhtenä päivän talin urheiluhaklien takana olevalla pururadalla ulkoilemassa, niin vastaan tuli joukko näitä irakilaisia. Keskellä metsää, pururadalla, eikä todellakaan ollut mitään ulkoiluvaatteita päällä!

Siellä ne odottaa meitä joukolla! Metsä oli täynnä pieniä lapsia suunnistamassa! Lopun ajat on tälle vapaalle ja tur alliselle maalle koittanut, kiitos unelman!

Pitskuun Stokkan auton liepeille tuli kuulemma Vokki! Kaverin työpaikka siinä vieressä! Sieltä varmaan käyskentelevät niille urheilukentille. Niitä pyörinyt laumoittain monta päivää, seuraavat nuoria tyttöjä, kulkevat merkkiliikkeiden isot ostoskassit kädessä, juoksevat teiden yli päin punaisia autojen eteen!

• ylös 31
  • alas 1
Vierailija

Kuka ällö KEHTAA miinuspeukuttaa näitä? Joku joka sairaan kateellinen siitä kun häntä ei kukaan halua raiskailla??!

• ylös 37
  • alas 10
Vierailija

Onneksi Vihreät ovat nousukiidossa, varsinkin pääkaupunkiseudulla. He järjestävät tuota pikaa tätä lisää satoja ja satoja tuhansia!

• ylös 16
  • alas 8
Vierailija

Tuokin oli aikuinen nainen, 40 v. Turha luulla, että ollaan turvassa, me teini-iän ylittäneet. Voi naisparkaa. Kuka oikeesti voi tuollaista odottaa ilta yhdeksän ja kymmenen välillä?! Tai tarkemmin ajateltuna, ei taida enää yllättää. Kyllä ottaa päähän. Itsekin liikun julkisilla hyvin aikaisin aamulla. Pelottaa ihan sairaasti, et joku käy päälle. Mut eihän näin saa sanoa. Ku "kyllähän suomalaisetki". Voi v.

• ylös 53
  • alas 2
manuska154

Näitä sattuu tasan niinkauan kun irakeesit luulee että täällä voi tehdä mitä vaan, kiitos vitun suvakit. Se kaupparaiskaaja hakattiin jauhelihaksi paistinpannulla, luulen ettei jatkossa raiskaile? Ehkä näillekin tarvis vähän antaa pannua?

• ylös 32
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei naisten takapuolien kuvaaminen tee susta raiskaajaa. Eikä siitä mitään tulisi, että kännykät ratsattais.

Silti tälle pitäisi kyllä ehdottomasti tehdä jotain!

• ylös 1
  • alas 22
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitskuun Stokkan auton liepeille tuli kuulemma Vokki! Kaverin työpaikka siinä vieressä! Sieltä varmaan käyskentelevät niille urheilukentille. Niitä pyörinyt laumoittain monta päivää, seuraavat nuoria tyttöjä, kulkevat merkkiliikkeiden isot ostoskassit kädessä, juoksevat teiden yli päin punaisia autojen eteen!

Meillä on täällä jo kaksi Vokkia. T. Pelkäävä pitskulainen

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Voisko joku linkittää sen irakilaisten pakolaisten faceryhmän, joihin joku oli postannut kuvan suomalaisesta teinitytöstä?

• ylös 29
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.