Miltä kuulostaa määrät: soitellaan miesystävän kanssa joka päivä n. 10-15 kertaa ja nähdään vielä iltaisin.

Vierailija

onko tiheää?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Mä en ikinä kestäisi tuollaista jatkuvaa soittelua tai viestittelyä, mulla on muutakin elämää.

Eli kyllä, on tiheää.

Mutta kukin tavallaan.

Vierailija

Miten on ees mahdollista? Mä oon hereillä ehkä 15h vuorokaudesta ja siitä yleensä 8h töissä. Kerran tunnissa pitäis soittaa ja sit jos vielä näkee iltaisin niin ei sillon soitella eli päivällä pitäisi soittaa monta kertaa tunnissa.

Vierailija

Järkyttävää! Miehen työkaveri sai just varotuksen töissä kun puhuu liikaa työaikana tyttöystävän kanssa puhelimessa. Mä en voi tajuta miks pitää kokoajan soitella. Huh huh.

Vierailija

Me soitellaan mieheni kanssa toisillemme ihan minimissään 30-40 kertaa päivässä ja illalla ennen nukkumaanmenoa jutellaan sängyssä 50 min.

Vierailija

Jaa en ole ikinä tullut ajatelleeksi mutta kyllä minäkin puolisolle tekstaan läpi päivän paljon. Soittelemaan ei kyllä olis aikaa kun toinen on kuitenkin töissä, viestin voi lähettää työn ohessakin kun taas puhelu veisi täysin huomion, mutta mikäs siinä jos teillä on aikaa ja saa niin tehdä töissä

Vierailija

Me soitetaan joka päivä vain yhden kerran ja se puhelun kestää 9 tuntia. Mies soittaa heti kun pääsee aamulla ovesta ulos ja lopettaa puhelun illalla kotiovella kun on saanut kaivetuksi avaimet taskusta. Sen puoli minuuttia ennenkuin se ehtii ovesta sisään mulla on ihan sairaan kova ikävä!

Vierailija

Hmm. Tässä sun soittelut mukautettuna mun aikatauluun.
Herään klo 5.40. Käytän koiraa ulkona ja teen aamutoimet. Soitan miehelle (vastaako näin aikaisin?)
Teen töitä ja seuraava mahdollisuus soittaa miehelle on noin kello 9.30 jolloin on nimellinen kahvipaussi. Joskus sille pääsee ja joskus ei. Soitan miehelle.
Teen töitä ja klo 11.30 menen pikaisesti syömään. Soitan miehelle, mutta saatan joutua sen seurauksena jättämään syömisen väliin. Meillä ruokapaussit ovat hyvin katkonaisia ja saatamme välissä joutua käymään hoitamassa muutamia työasioita.
Klo 14 SAATTAA tilanteesta riippuen olla aikaa käydä juomassa jotain. Soittelen miehelle pikaisesti.
Klo 15 pääsen kotiin ja soitan miehelle.

Menen nukkumaan ehkä klo 22 joten mies tulee kai kylään klo 18? Elikkä vielä vähintään 5 puhelua soitettavana. Yksi niistä olkoon hyvän yön toivotteluja varten... Eli neljä puhelua soitettavana klo 18 mennessä. Edellinen puhelu loppui... klo 15.20? Soitan miehelle klo 16. Soitan miehelle klo 16.30 ja sitten jälleen 17. Klo 17.30 soitan miehelle jälleen ja klo 18.00 hän onkin jo oven takana.
Aikamoista... Tästä voimme siis päätellä että olette mitä todennäköisimmin työttömiä/ei opiskeluja.

Vierailija

Soitteletteko te miehen kanssa toisillenne 15 kertaa päivässä vai soitteletko sinä miehelle 15 kertaa päivässä? Siinä on iso ero...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat