seksilinjoille töihin?

Seuraa 
Liittynyt8.10.2015

Olis aikaa höpötellä puhelimessa joutavia. Uskallanko soittaa ja kysyä töitä sieltä? :P

Kommentit (8)

Vierailija

Olen joskus ollut töissä seksilinjoilla ja tienasin ihan mukavasti opiskelun ohessa. Varoitan kuitenkin, että työ voi olla raskasta kun välillä voi kuulla todella sairaita juttuja. Jos pää kestää, kokeile.

Vierailija

Aika kipeetä menoa se on eikä kovinkaan joutavien höpöttelyä. Itse en tienannut kovinkaan hyvin, puheluita ei välttämättä montaa ollut vaikka ihan täyttä työpäivää/yötä päivystin ilman edes viikoittaisia vapaapäiviä.

3 euroa kokonaisesta yöstä ei oikein korvannut sitä kaikkea vaivaa ja shittiä.

Vierailija

Ite tein kanssa hetken tollasta työtä, ekat puhelut oli aika jäisiä kun en oikein tiennyt mitä puhella.

Laita vaan vaikka sähköpostia sellaseen mestaan niin ne vastaa sulle.

Ei siinä muuta mutta kun tosiaan maksetaan vaan tasan siitä ajasta mitä puhut. Eli kuvitellaan että päivystät puhelimen äärellä 8 tuntia ja sulle tulee sinä aikana 6 10 minuutin puhelua niin periaatteessa oot tehnyt työtä vaan tunnin.

Mut siis kokeile ihmeessä, et häviä mitään paitsi maksimissaan vähän aikaa :)

Vierailija

Todella raskasta. Jatkuvasti esitettävä kiimaista horoa. Puhelin soi usein, mut monet länttää kiinni (ääni ei miellytä, uskallus ei riitä jne.)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ite tein kanssa hetken tollasta työtä, ekat puhelut oli aika jäisiä kun en oikein tiennyt mitä puhella.

Laita vaan vaikka sähköpostia sellaseen mestaan niin ne vastaa sulle.

Ei siinä muuta mutta kun tosiaan maksetaan vaan tasan siitä ajasta mitä puhut. Eli kuvitellaan että päivystät puhelimen äärellä 8 tuntia ja sulle tulee sinä aikana 6 10 minuutin puhelua niin periaatteessa oot tehnyt työtä vaan tunnin.

Mut siis kokeile ihmeessä, et häviä mitään paitsi maksimissaan vähän aikaa :)

Tämä on ihan totta. Puheluita ei tule tasaisena virtana, välillä voi tulla paljonkin mutta sitten taas hiljaisempi pätkä. Joskus olin töissä linjoilla, mutta päivystin samalla kun pesin pyykkiä, luin tentteihin, olin lenkillä yms. Eli sopii hyvin sellaiseen elämäntilanteeseen, kun voit olla hollilla ilman sen varsinaisempaa "työaikaa".

Vierailija

Saattaa myös olla että puhelun aluksi sulle annetaan ohjeet ketä esität, milloin venakkoa ja milloin minkäkin ikäistä.

Joudut johtamaan harhaan miehiä jotka ilmeisesti uskovat itse soittaneensa johonkin treffilinjalle ja ettet ole töissä ja heillä on mahdollisuus ehkä tavata sut, ei nyt mutta soittele joku toinen päivä.

Ja suuri osa niistä puheluista voi olla sellaisia "tuu huora tänne heti" ja luuri korvaan kun sanot ettei käy. Siinäpä sitten lasket milloin minuutti tulee täyteen ja parikymmentä senttiä kilahtaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat