Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen kärsinyt tästä lapsesta lähtien. Ärsyttävää, jos on vaikka kaupungilla, ja joutuu etsimään sopivan rauhallista vessaa hirveän kauan. Äskenkin meni yli tunti, että löysin sopivan vessan. Sitä ennen kokeilin kolmea eri vessaa, vaikka rakko oli ihan täysi, ei pisaraakaan pissaa tullut ulos. Inhoan tätä ongelmaa :( Mistä tähän voisi saada apua?

Kommentit (11)

Vierailija

Mulla sama! Mulle on ihan sama vaikka joku toinen lorottelisi menemään vieressä mutta itse en jostain syystä pysty :D Siis että mielellä ei ongelmaa mutta rakolla kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Varsinkin, jos vessaan on jonoa, ei toivoakaan, että pissaamisesta tulisi mitään... Kun tuntuu siltä, että pitäisi kiirehtiä. Ja se pissaamisen ääni nolottaa, vaikka laitankin pönttöön paljon paperia ja nojaan eteenpäin minimoidakseni äänet. Argh.

Ap

Vierailija

En minäkään voi pissiä jos ihan paperinohuet seinät. Jos vähän ääntä tai paksummat seinät,  niin joskus auttaa kun nostan etusormen pystyyn ja yritän pissiä. Kun ajatukset keskitän siihen etusormeen niin pissi saattaa uskaltaa tulla.

Vierailija

Mulla on tää. Olin viime vuonna paikassa jossa ohuet vessan seinät. Vaikka paikalla oli suht tuttuja ja turvallisia ihmisiä niin en vaan voinut pissata siellä. Esitin kuin mitään ei olisi tapahtunut ja rakko meinasi haljeta kun odotinkin että pääsen sieltä kotiin.

Tuosta jäi iso trauma. Nyt mietin jo ennalta että miten monta tuntia vietän jossain ja minkähänlainen wc siellä on.

Sairasta.

Vierailija

Kannattaisikohan aloittaa sellainen äänekkään veteen lorottaminen kotona ja totutella miltä tuntuu ensin lorottaa yksin ilman yleisöä? Minäkään en pidä yleisöstä, mutta pissa ei silti ujo. Isompi hätä pakkaa olemaan vähän ujompaa.

Itse olen alkanut lorottaa suoraan veteen ihan siitä syystä, ettei mene reidelle niin helposti kun yritän pissiä laitaa myöden.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat