Kommentit (7)

Teuvo

Ämmillä on aina halut hukassa. Milloin on mitäkin päänsärkyä ja naisten vaivoja.

Kyllä sen pitää vähintään kerran viikossa olla sauna ja seksi. Ei se mieskään itsestään tyytyväisenä pysy ja halut pitää jossain tukahduttaa, jos ei kotona voi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ämmillä on aina halut hukassa. Milloin on mitäkin päänsärkyä ja naisten vaivoja.

Kyllä sen pitää vähintään kerran viikossa olla sauna ja seksi. Ei se mieskään itsestään tyytyväisenä pysy ja halut pitää jossain tukahduttaa, jos ei kotona voi.

Ihan on äijillä sama vika! Itse olen yhden lapsen äiti, hoikka ja nätti ja laitan itseni joka päivä ennen töihin tai luentoihin lähtöä. Kauniit vaatteet ja Korkkarit aina jalassa. Silti ei irtoo,vaikka kuinka järjestäis hotelli öitä tai yllätyksiä, suihinottoja tai korsetteja ;) ei pidä yleistää että naiset, meidän kaveri piirissä ne on ne miehet jotka pihtaa...

Vierailija

Mulla on halut hukassa. Tuntuu että seksuaalisuuteni on mennyt johonkin kaappiin, en halua ajatella että se on lähtenyt kokonaan pois. Omaan mieheeni en tunne juuri vetoa nykyään, yhdessä olemme olleet 14 vuotta, ikä on 3-kympin puolessa välissä.  Kaipaisin jotain huomiota ja rakkautta, jota en saa. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat