En kyennyt panemaan kaverini vaimoa!

Kaveria ei jätetä

Minulla on melkoinen morkkis viime viikonlopun tapahtumista. Olimme pitkästä aikaa parhaan ystäväni luona iltaa viettämässä avopuolisoni kanssa. Ystäväni meni viime kesänä naimisiin parivuotisen seurustelun päätteeksi. Molempien vakiintumisen jälkeen, on tapaamisemme vähentyneet.

Aikoinaan olimme kuin paita ja perse ja monenmoisia seikkailujakin tuli yhdessä koettua kimppapanoista lähtien. Olemme vuosien varrella panneet useampiakin samoja naisia ja parinvaihtoakin on tullut harrastettua muutamaan kertaan.

Viime viikonloppuna tosiaan vietimme puolisoidemme kanssa iltaa kaverini luona ja siinä vanhoja hyviä aikoja muistellessa jutut ajautuivat parinvaihtoon, jota siis emme olleet enää muutamaan vuoteen harrastaneet. Eli emme siis nykyisten puolisoiden kanssa.
Nyt kuitenkin hommat ajautuivat nostalgisiin uomiin siinä määrin, että päätimme pitkästä aikaa kokeilla parinvaihtoa, varsinkin kun erityisesti puolisomme siitä innostuivat.

Minä en ole koskaan pitänyt kaverini vaimoa mitenkään erityisen viehättävänä, en tosin vastenmielisenäkään, vaan suhtautumiseni häneen on ollut melko neutraali. Kuitenkin kun hän riisui vaatteensa ja näin hänet alasti, niin en yksinkertaisesti kyennyt hänen kanssaan harrastamaan seksiä, koska en saanut hänen epäviehättävyydestään johtuen seisokkia aikaiseksi.
Luonnollisesti tilanne oli äärimmäisen kiusallinen, koska aikamme yritettyämme hän kyllä havaitsi, että en kykenisi hänen kanssa seksiä harrastamaan. Päätimme, ettemme puhu asiasta mitään ja olimme sen jälkeen kuin olisimme hoitaneet hommat ihan normaalisti.

Nyt minulla on päivä päivältä yhä enemmän puskenut morkkis pintaan. Mitä jos vaimonsa paljastaakin kaverilleni, että en halunnut häntä? Minä siis loukkaisin häntä kahdella tavalla, eli valehtelemalla että panin, vaikka en pannut ja samalla siis kyseenalaistin hänen naismakunsa.

Nyt siis olen morkkiksen raastamana pähkäillyt, että pitäisikö minun itse tunnustaa kaverilleni totuus viikonlopun tapahtumista, vai vaan toivoa, että vaimonsa ei paljastaisi karua totuutta ystävälleni.

Mitä minun oikein pitäisi mielestänne tehdä? Ystävyytemme on äärimmäisen tärkeä asia minulle, enkä haluaisi sitä menettää.

Sivut

Kommentit (16)

323

No jos nainen kierähti jossain vaiheessa edes hetkeksi päällesi ja yritti saada ratsastusta aikaa, niin voidaan sanoa että HÄN PANI SINUA.

Joten älä muotoile niin että "minä panin häntä" tai "minä en pannut häntä". 

Vierailija

No voi jeesus. Minkä takia ees ylipäätään suostuit koko hommaan. Oiskohan sulla kuitenkin ihan vaan erektio-ongelmia. Ei se siitä naisesta johtunut vaan sun omasta päästäs. Älä viitsi vierittää syytä muille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä minun oikein pitäisi mielestänne tehdä? Ystävyytemme on äärimmäisen tärkeä asia minulle, enkä haluaisi sitä menettää.

Jos ystävyys menee sen takia ettet kykene harrastamaan seksiä johtui se mistä syystä tahansa ei kai se ystävyys silloin ole edes jatkamisen arvoista.

Miksi ystäväsi katkaisisi välit jos et pidä samoja ominaisuuksia tai asioita viehättävinä "pantavina" kuin hän? Tosin ilmeisesti sinä ajattelet että ystävä ei ole tästä syystä ystävyytesi arvoinen jos ja koska hän pitää vaimoaan haluttavana vaikka sinä et.

Vierailija

Kai kyselit vaimoltasi että oliko hyvä pano ystävän kanssa? Ja ystävältäsi että eikö ollutkin hyvä pano toi mun vaimo? Anteeks mutta sun ongelmas on vaan aika naurettava. Miksi suostuit parinvaihtoon jos kaverin vaimo ei ees sytytä? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No voi jeesus. Minkä takia ees ylipäätään suostuit koko hommaan. Oiskohan sulla kuitenkin ihan vaan erektio-ongelmia. Ei se siitä naisesta johtunut vaan sun omasta päästäs. Älä viitsi vierittää syytä muille.

Minulla ei ole koskaan ollut erektio-ongelmia ok naisten kanssa, viehättävistä puhumattakaan. Kyrpäni seisoo kuin rautakanki, jos vähänkään naisesta löytyy viehättävyyttä. Valitettavasti jos rinnat on todella huonot, niin se vie kyllä haluni. Enkä siis ole mikään erityisen ronkeli, mutta jos rinnat ovat pelkät tyhjät nahkaiset läpyskät, niin siinä tapauksessa ei kyllä jormani innostu leikkiin lähtemään. Tällaisia tapauksia on sattunut vain muutamia matkan varrella ja minulla on sentään kohtuullisen kattava kokemus aiheesta.

Se miksi lähdin hommaan mukaan johtui tietysti siitä, että olen mies. Ei löydy tästä maailmasta kovinkaan montaa miestä, joka ei olisi vastaavassa tilanteessa valmis ainakin yrittämään. Vaikka siis aktiivisin asian suhteen olikin kaverini (naisten kohtuullisella myötävaikutuksella), niin kyllä minä ihan vapaaehtoisesti mukana olin.

ap

Vierailija

Seisokki ei ole itsestään selvyys, onneksi selityksiä on roppakaupalla muitakin kuin tämä että nainen ei kiihottanut.

Tiedän miehen jolla ei yleensä ollut seisokissa ongelmia, ainakaan silloin nuorempana, mutta meni sitten kai ensimmäistä kertaa ihastumaan kunnolla ja ei vaan toimitunut tilasuuden tullen.

Eikä vielä parilla seuraavallakaan kerralla mutta myöhemmin kyllä.

Nyt kun alan miettimään niin kyseinen selitys taitaa tilanteessasi olla vielä huonompi kuin oikea syy. Mutta eri syitä, kuin se että ei nainen kiihottanut on kyllä paljonkin. 

Vierailija

Ymmärrän kyllä, että kaikkien kanssa ei nyt vaan saa seisomaan. Vaikka jotkut täällä väittävätkin, että syy on aina miehessä, eikä naisen epäviehättävyydessä. Sen sijaan en ymmärrä, miksi ihmeessä suostuit tuollaiseen, jos ei kaverin vaimo jo valmiiksi sytyttänyt. Aivan pähkähullua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole koskaan ollut erektio-ongelmia ok naisten kanssa, viehättävistä puhumattakaan. Kyrpäni seisoo kuin rautakanki, jos vähänkään naisesta löytyy viehättävyyttä. Valitettavasti jos rinnat on todella huonot, niin se vie kyllä haluni. Enkä siis ole mikään erityisen ronkeli, mutta jos rinnat ovat pelkät tyhjät nahkaiset läpyskät, niin siinä tapauksessa ei kyllä jormani innostu leikkiin lähtemään. Tällaisia tapauksia on sattunut vain muutamia matkan varrella ja minulla on sentään kohtuullisen kattava kokemus aiheesta.

Se miksi lähdin hommaan mukaan johtui tietysti siitä, että olen mies. Ei löydy tästä maailmasta kovinkaan montaa miestä, joka ei olisi vastaavassa tilanteessa valmis ainakin yrittämään. Vaikka siis aktiivisin asian suhteen olikin kaverini (naisten kohtuullisella myötävaikutuksella), niin kyllä minä ihan vapaaehtoisesti mukana olin.

ap

Niin, voihan sitä aina yrittää selittää asiat itselle parhain päin. Tosiasiallisesti tilanne oli todella noloa ja ikävää kyseiselle naiselle. Toivottavasti et hänelle kertonut tätä sun mielestäs oikeaa syytä sun lerppamunalle

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat