Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

libero poika mopolla merkit?

07.02.2006 |

Soitin viime vuoden puolella Liberolle ja sieltä sanottiin et poika mopolla merkit eivät enää käy koska on tullut pupumerkit, heitin ne sitten pois. Nyt tuli tammikuussa uusi tarjous eli marimekko housut ja siel on et käy poikamerkit sekä vetää housuja ylös että ajaa mopolla, eikä ole pupumerkkejä lainkaan ja toinen tarjous Libero katselukirja myös, sinne köy kaikki merkit, sekä pupu että poika merkit molemmat......onko muilla vastaavia lappuja ja missä tässä nyt järki jos aluksi ei käy ja sitten käykin, ainakin papereiden peruusteella?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuo merkkien sekavuus heti alkoi ahdistaa, pupu- ja poikamerkkejä yms, ja kaupasta ei tietty löydy just niitä mitä itse haluaisin! En siis taida jaksaa kerätä mokomia, samalla vaivalla saa kaupasta ostaa muita tai mitä tahansa vaippoja vaikka kuinka, halvemmallakin, ja sitten niitä lahjuksia muuten vaan, ei ne niin arvokkaita ole..

Vierailija
2/4 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidän alueen kaupoissa (kolmesta olen katsonut) on vain pupumerkkejä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keräilen merkkejä siihen Marimekon bodyyn vasta, ja tuli semmonen kirje jossa oli esimerkkinä pupu-merkki mitä pitäis kerätä. Keräilykaavakkeessa oli taas poika-merkki. Kysyin sitten Liberolta että kumpaakohan tässä ois tarkotus kerätä. Vastaus kuului, että sitä mitä keräyskaavake sanoo. Siis poikamerkkejä. Nyt kun kaupasta saa pääsääntösesti enää pupumerkillisiä vaippapusseja, oon alkanu laittaa entisten poikamerkkien lisäks niitä pupuja... Saas kattoa mitä sieltä aikanaan tuloopi vai tulooko mitään...

Vierailija
4/4 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen aina saanut tuotteet vaikka olis ollu minkälaisia merkkejä. Siis kuitenkin Liberon ;) Esikon ja keskimmäisen ikäeroksi tuli aikanaan 2,5v ja keräsin odotusaikana kaikista pojan housuvaippapaketeista merkit. Niillä sainkin jo sitten heti täyteen useamman tyttövauvallemme tulleista Liberokirjeitä. Ja hyvin kelpasi merkit vaikkei vauvojen kirjeissä vielä housumerkkikuvia olekaan. Ja nyttenkin aion käyttää ristiin vauvan ja keskimmäisen vaippapaketeista tulevia merkkejä. Ja kumma on jos eivät kelpaa! Sama kai se heille on minkä kokoisia vaippoja ihmiset ostaa kunhan ostavat Liberoa ;)