Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää on niin v***n siistii.

Vierailija
05.02.2006 |

Oma lapsi meni viikonlopuksi hoitoon, olen aika kipeä ja valvonut monta yötä. Sitten unohdin että lupasin miehelleni että otan hänen lapsensa meille. Ei siinä mitään, suht iso poika jo, eskarilainen. Ei siinä siis mitään, auttoi mua siivoamaan ym. Pointti koko hommaan on se, että " joudun" kipeänä olemaan " lapsenvahti" kun lapsen äiti on irc-gallerian 5-vuotis synttäreillä!! Haloo? Eli jospa tässä tapahtuisi jotain kamalaa, isä töissä, äiti pissisbiliessä ja mitäs minä sitten teen jos jotain mullistavaa käy?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
2/11 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että kipeäksi tulen. Kukaan teistä ei ole koskaan luvannut siis ottaa miehen edellisestä liitosta lapsia teille? Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkailetsä vai mitä?

Vierailija
4/11 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, tai sairastuu tms. Ei ollut lapselle muuta paikkaa kuin tulla meille. Äitin oli pakko päästä ulos ja isä nyt töistään ei voinut jäädä. Tai olisi ollut paikka, mutta lapsi ei sinne halua mennä.

Vierailija
5/11 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu nukkumaan siitä ja sänkyyn potemaan niin huominenkin menee vähemmällä kiukuttelulla.

Vierailija
6/11 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riekun siksi kun on niin tukossa ja kipeä ettei pysty nukkumaan. Ottaa vaan päähän tämä että olen sitten " lapsenvahtina" että miehen ex pääsi ulos. Ääh, turhaa odotin että edes ymmärtäisitte.

Vierailija
7/11 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, eihän se tosiaan ole sinun tehtäväsi lasta hoitaa, mutta toisaalta musta on aika hienoa, jos voitte olla sellaisissa väleissä, että suostut lasta hoitamaan ja lapsen äiti suostuu lapsen sulle jättämään. Voisi teidän välit olla paljon huonommatkin.

Kyllä meistä jokainen tarttee joskus sitä omaa (bile)aikaa ja jos täkkä se on nyt joku irq-homma niin anna olla. Ei kai sillä ole väliä onko hän ystävänsä häissä vai jossain muissa riennoissa.

Älä ajattele häntä pahalla tai kiukuttele hänen menoistaan. Olen minäkin täällä maalla juuri nyt yksin lasten kanssa. Mies on tylmatkalla ja lähimmät sukulaiset 200km päässä. Jos minulle tai lapsilleni nyt kävisi jotain, niin aika yksin ja omillamme mekin oltaisiin.

Mene nyt nukkumaan ja koita parantua pian=)

Vierailija
8/11 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ok, eihän se tosiaan ole sinun tehtäväsi lasta hoitaa, mutta toisaalta musta on aika hienoa, jos voitte olla sellaisissa väleissä, että suostut lasta hoitamaan ja lapsen äiti suostuu lapsen sulle jättämään. Voisi teidän välit olla paljon huonommatkin.

Kyllä meistä jokainen tarttee joskus sitä omaa (bile)aikaa ja jos täkkä se on nyt joku irq-homma niin anna olla. Ei kai sillä ole väliä onko hän ystävänsä häissä vai jossain muissa riennoissa.

Älä ajattele häntä pahalla tai kiukuttele hänen menoistaan. Olen minäkin täällä maalla juuri nyt yksin lasten kanssa. Mies on tylmatkalla ja lähimmät sukulaiset 200km päässä. Jos minulle tai lapsilleni nyt kävisi jotain, niin aika yksin ja omillamme mekin oltaisiin.

Mene nyt nukkumaan ja koita parantua pian=)

Ja hänellä on mies, ja me emme todella ole väleissä, valehteli minulle miehestäni minkä kerkesi mieheni ja minun suhteen alkuaikoina. Kiitos, olit kumminkin ainoa joka oli vähän " ymmärtäväinen" , mutta siis emme ole olleet pitkiin aikoihin edes moikkaus väleissä. Miehen lapsi kun on haettu, ei ole kumpikaan sanaa sanottu tms.

Vierailija
9/11 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies nukkuu koko päivän kun teki taas pe töitä 22 tuntia, lauantaina 16 ja pääai viime yönä, joten ei kyllä jaksa oikein olla lapsensa kanssa. Mun olo on vaan pahentunut ja haluaisin kanssa nukkumaan.

Vierailija
10/11 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ikävää, tai sairastuu tms. Ei ollut lapselle muuta paikkaa kuin tulla meille. Äitin oli pakko päästä ulos ja isä nyt töistään ei voinut jäädä. Tai olisi ollut paikka, mutta lapsi ei sinne halua mennä.

ja jos olet suostunut niin ei kai se muuta asiaa mihinkään onko se ex bileissä vai töissä? Yhtä rankaa on varmaan ja asia ei oikeastaan sulle kuulu.

Vierailija
11/11 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin kyllä että olen kipeä, sain tyyliin haukut että kiitos kun lupasit " kiva kun ***** joutuu nyt menemään sinne minne ei halua" syyllistämistä. Äidin piti saada krapulansa pois ennenkuin lapsi voitiin viedä kotiin. Totta, hoitakoot itse rakkautensa hedelmän. Mutta äidin oli pakko päästä teinien pirskeisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi