Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ehkäisyksi?

Vierailija
31.01.2006 |

mitä mä nyt tekisin, jouduin lopettamaan cerazettet kun tulin niistä aivan järkyttävän vihaseksi, sen lisäksi aiheuttavat huonoa oloa ja haluttomuutta. Aikasemmin söin yhdistelmiä mutta nekin tekee haluttomaksi. Olen kuullut että kuparikierukka saattaa lisätä kuukautisvuotoa ja aiheuttaa kivuliaammat kuukautiset - ei kiitos!

Lapsilukumäärämme on täynnä mutta ei silti haluais sterilisaatiota koska voin vielä 15 vuodenkin päästä saada lapsia ja eihän sitä tiedä jos mieli muuttuu.

Mitä te muut käytätte, hyvä vai huono?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei myöskään mitkään hormonivalmisteet sovi. Kuparikierukka ei, kun muutenkin runsaat menkat. Siispä; " varmoilla päivillä" mennään, lisäksi jos ovisaikaan seksiä, käytössä patentex oval ehkäisypuikko.

Vierailija
2/10 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että imetät kun puhuit noista cerazette pillereistä. Mun lääkäri sanoi että minipillerit on aika " tuhtia" tavaraa ja aika monille ne eivät sovi vaikka yhdistelmäpillerit sopisivatkin. Ja sanoi myös että ei suosittele cerazetin syöntiä kun vain imetysajan.

Ja sitten imetyksen loputtua hormonikierukka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin vaan että eikö hormonikierukassa vaikuta samat hormonit kun pillereissä. Tuo kondomi ei kuulosta hauskalta seuraavat 30 vuotta...

Kent eli ap

Vierailija
4/10 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tiedä sen enempää tosta hormonikierukasta kun en ole itse kokeillut. mutta se mitä olen kuullut on ollut positiivista. Mulla oli kuparikierukka ja se otettiin pois vuoto muuttui tosi runsaaksi kuukautisten aikaan. Ja tiputtelu vuotoa oli tosi paljon. Lisäksi mulle tuli sellaista kouristus kipua alavatsaan. Oli kyllä todella tehokas ehkäisy menetelmä kun ei paljon tehnyt mieli..

Mun kaveri käyttää sitä sellaista personatietokone juttua, mihin annetaan aina niitä pissanäyteitä ja kone laskee sitten varmat päivät. Se on ollut tosi tyytyväinen. Siinäkin on kyllä kait aika pitkä se aika kun pitää käyttää kondomia alkuun kun se tietokone ikäänkuin opettelee tuntemaan sun hormonitoimintaa ja ei ihan heti ole luotettava.

t.4

Vierailija
5/10 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän kuulostaa mielenkiintoselta! Onko se joku esim netistä ladattava ohjelma, tai joku mikä pitää ostaa vai joku ihan erillinen laite?

Kent

Vierailija
6/10 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan siis pissanäytteitä eli tuskin mä meidän tietokoneeseen rupean pissailemaan ;-)

Mutta jos osaat kertoa lisää, mistä sellasia saa?

Vierailija
7/10 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen niitä sai apteekista mutta mun mielestä nykyään taitaa olla niin että pitää tilata netistä.

Tossa sulle tollainen linkki.

http://www.persona.info/fi/SopiikoPERSONA2DehkE4isymenetelmE4.cfm

Huomasin nyt vasta sun nimimerkin, taidetaan olla " tuttuja" tuolta vauvapuolelta. Mä tosin en ole paljon jaksanut kirjoitella että ehkä et edes muista mua.

t. 4 eli iira

Vierailija
8/10 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tutustun antamaasi linkkiin. " Tuttujahan" me sitten ollaan... Täältä av:ltä saa yleensä vastauksen nopeemmin kun vauva-puolelta (hehheh, tekosyy mitä täällä teen... ei kyllä mä täällä käyn ihan vakituisesti).

Vierailija
9/10 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin joskus että ketä täällä av:lla käy, kunnes huomasin itsekin alkaneeni täällä vierailemaan =)

Vierailija
10/10 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä niitä persona-koneita saa yliopiston apteekista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi