Toivon joka ilta, etten enää heräisi aamulla...
Olo on epätoivoinen, en todellakaan enää tiedä mistä saisin energiaa jatkaa/jaksaa. En oikeastaan jaksa enää välittääkään...
Kommentit (28)
sillä olen todella väsynyt. Kiitokset teille...sydän tuntuu edes hieman kevyemmältä.
ap
turhaan mietit sitä asiaa älä mieti vaan ota luuri käteen ja näppäilet numerot ja soitat ja puhut mitä tarvitsee.. siitä se lähtee ja suunta on vain parempaan aivan varmasti. ammattiihmisillä on vaitiolovelvollisuus, eivät he sinun asioita voi toisille kertoa ja miksi kerotisivatkaan. asutko pienellä paikkakunnalla vai miksi pelkäät?
Sinä olet tällä hetkellä juuri niin hyvä äiti kuin pystyt olemaan. Eikä elämäsi ole pelkkää epäonnistumista. Olethan jo onnistunut esim. saamaan töitä joskus. Jos ne nyt menevät alta, pystyt kyllä saamaan muita parempia töitä myöhemmin.
Olet myös onnistunut saamaan lapsia. Se on mahtavaa.
Olet myös onnistunut solmimaan pitkäaikaisen suhteen aviomieheesi. Olet siis kyvykäs luomaan ja ylläpitämään ihmissuhteita. Tämä ei vesity, vaikka teille tulisi avioerokin.
Kerrot, että laitat lapsillesi ruokaa päivittäin ja leikit heidän kanssaan. Olet siis onnistunut hurjasta pahasta olostasi huolimatta ajattelemaan jälkeläistesi etua ja repimään itsesi ylös sängystä (mikä on jo sinällään hurjan iso urakka, kun on masentunut - usein se ei onnistu lainkaan).
Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Sinulla on siis sarja onnistumisia elämässäsi, mutta sinun on vaikea vain nähdä sitä nyt.
Toivottavasti ymmärrät että sairastat yhtä suomen yleisimmistä sairauksista ja siihen on apua saatavilla, mutta sun täytyy ottaa vaan se yksi askel ja soittaa lääkäriin. Vaikka sitten lastesi takia.
On tietysti hyvä mennä nukkumaan, kun on väsynyt, mutta minä halusin vain sanoa, että olisi kiva, jos tulisit aamulla kertomaan, miten voit.
me kaikki olemme hengessä mukanasi!voimia sinulle ja perheellesi
On tietysti hyvä mennä nukkumaan, kun on väsynyt, mutta minä halusin vain sanoa, että olisi kiva, jos tulisit aamulla kertomaan, miten voit.
muutamia alan ihmisiä ja se tapa, millä he puhuvat työstään ja tapauksista, ei todellakaan ainakaan madalla kynnystä. Ymmärrän, että tarvitsen apua, mutta olen niin väsynyt enkä edes tiedä haluanko apua.
ap