nimet jota ette missään nimessä laittaisi lapsellesi
mitä ovat teidän mielestä ne kauheimat lasten nimet mitkä ootte kuulleet ja ette laittaisi niitä lapsilenne missään nimessä.
tässä minun muutama inhokki nimi tytölle: etti, moona, aava, rita, lola, henni, ruusa, aamu, heta, miira ja pojile: manne, okko, iivari, joose, manu, erno, oula, matteus, usko, veli.
Kommentit (56)
mutta kysymyshän kuuluikin, mitä en missään nimessä antaisi lapselleni. Eli en antaisi näitä väännösnimiä, joissa k on korvattu c:llä, esim. Nico, Mico, Jessica, Janica jne. Enkä yleensäkään sellaista nimeä, jonka kirjoitusasu on niin harvinainen, että nimi kuullaan aina ja kaikkialla väärin ja sitä saa olla aina tavaamassa ihmisille. Enkä myöskään nimiä, jotka nykyisin assosioituvat johonkin ihan muuhun kuin alunperin, esim. Yrjö, Jorma ym.
kaikilla niin omat mielipiteensä..
Silti vaan pakko vuoden tauon jälkeen tulla ja kattoo mikä meno..ja eihän nää eroo miteskää siitä..
Hyvää jatkoo vaan kaikille!!
Myös perinteiset suomalaiset nimet ovat plääh!
Itse asiassa erittäin harva edes lähipiirin lasten nimistä on ollut mainittuna.
Ihmetyttää tuommoinen erikoisuuden tavoittelu
Itse en antaisi lapselleni seuraavia nimiä koskaan:
Sofia (inhokkinimi nro 1!)
Ronja (ompi mustalainen...)
Sampsa (hyi yöks, miksei mieluummin vaikka tylsähkö Sami?!)
Janica+muut c-nimet... (joo-o...)
Matias, Antero (Hirveimpiä kolmansia nimiä koskaan...)
Per (tulis varppi oleen koulukiusattu...)
Noi tuli nyt tähän hätään mieleen...
Hyvää yötä... :)
Vierailija:
Tällainen ketju on jokseenkin turha... Älytöntä pyrkiä epäsuorasti loukkaamaan toisia ihmisiä heidän nimiensä tai lastensa nimien perusteella. Jälleen osoitus siitä, että jotkut ihmiset eivät kehity koskaan koulukiusaajaa kummemmiksi.
Kiteytit myös minun ajatukseni!
Muuten ei tule mieleen nimeä jota inhoaisin..ehkä jotain erikoisuuden tavoittelunimeä...
vi, Valo, ym. tai selvästi toisesta kulttuurista tulevia Jose, Emilio, Giorgio, Nicole, ym.
Jennika, Janika ym. muut teennäiset lähiönimet.
IRMA on maailmankaikkeuden rumin nimi, Jorma on hyvänä kakkosena eli noita en ainakaan antaisi.
Muita nimiä, joita en antaisi on:
Janica, Veijo, Veli, Sisko, Sinikka, Terttu, Marja, Pertti, Pentti, Paula, Irmeli...
Tai sisarussarja Anna Aina Naima Rauha Ensi Lempi Ville