Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nimet jota ette missään nimessä laittaisi lapsellesi

Vierailija
25.01.2006 |

mitä ovat teidän mielestä ne kauheimat lasten nimet mitkä ootte kuulleet ja ette laittaisi niitä lapsilenne missään nimessä.

tässä minun muutama inhokki nimi tytölle: etti, moona, aava, rita, lola, henni, ruusa, aamu, heta, miira ja pojile: manne, okko, iivari, joose, manu, erno, oula, matteus, usko, veli.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roi, Riku, Jere,Roni (kuulostavat kaikki saksanpaimenkoirien nimiltä...)

Teuvo, Teppo,Aimo,Yrjö,Uolevi,

Jessica, Janette, Veera , Nico, Niko(liikaa nykyään)

Vierailija
22/56 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt:

synnove, yvonne, sylvia, ylva, myrna (en pidä y-kirjaimesta)

merkityksen takia: norma

malin, majlis (viittaa molemmat ranskan ja englanninkielellä suureen pahantahtoisuuteen)

Pojat:

Panu, Sampo, Sampsa, Pasi, Pertti, Elmo (näitä en osaa perustella, rumat äänteet)

merkityksen takia: Erkki, Yrjö, Jorma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SiiS Jasmin, Janette ja Janica...on mulla vielä yksi J-alkuinen. Mulle on yksi lysti mitä muut nimistä ajatetlevat, mulle ne on ne maailman kauneimmat. Itse en pidä vanhahtavista nimistä, mutta eipä se mun ongelma olekaan, mitä muut lapsilleen nimiksi antavat.

Niin tai näin, aina se on jostain väärinpäin.

Vierailija
24/56 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen syntymää. Lapsi syntyy ja hän ei olekaan yhtään Topiaksen näköinen vaan ilmiselvä Veeti? Ja teillä ei Veeti ollut edes listalla mukana.

Meillä kävi näin ihan eri nimillä kylläkin kuin mitä esimerkissä on.

Vierailija
25/56 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen ketju on jokseenkin turha... Älytöntä pyrkiä epäsuorasti loukkaamaan toisia ihmisiä heidän nimiensä tai lastensa nimien perusteella. Jälleen osoitus siitä, että jotkut ihmiset eivät kehity koskaan koulukiusaajaa kummemmiksi.

Vierailija
26/56 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura

Sauli

Lauri

Valtteri

Tommi

Kimmo

Otso

Ilmari

Okko

Vierailija
27/56 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin! Tuonkaltaisen ajattelutavan soisi lisääntyvän. Ja nämä ihmiset täällä pitävät itseään sivistyneinä. Sivistyneet ihmiset eivät arvostele toisten nimivalintoja, eikä tee laaja-alaisia johtopäätöksiä pelkästään asuinpaikan, nimen tai koulutuksen perusteella.

Vierailija
28/56 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Juuri näin! Tuonkaltaisen ajattelutavan soisi lisääntyvän. Ja nämä ihmiset täällä pitävät itseään sivistyneinä. Sivistyneet ihmiset eivät arvostele toisten nimivalintoja, eikä tee laaja-alaisia johtopäätöksiä pelkästään asuinpaikan, nimen tai koulutuksen perusteella.

Vierailija
29/56 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kyse on makuasiasta. Mä en henkkoht ole ikinä tykännyt noista Janica, Jesmina, Jasnikasina -nimistä. Ja niin kuin tästä keskustelusta näkee, ei moni varmaan laittaisi mun poikani nimeä omalleen. Mutta musta se on hyvä nimi, en loukkaannu. :)

Vierailija
30/56 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mitä ovat teidän mielestä ne kauheimat lasten nimet mitkä ootte kuulleet

Vierailija
31/56 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

janica, jessica, roni,kalevi, reijo,reino, seppojne.. irmeli, riitta, kaija, taija, meiju, maiju,jari, kari,kalervo, yrjö,kuuno, esa, annikki, leevi....voi niitä riittää!

Vierailija
32/56 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu, Viivi, Eevi, Sara, Oona, Aada

Tiia/Tia, Kiia/Kia, Piia/Pia, Neea/Nea, Miia/Mia yms.

Ella, Milla, Salla, Hilla, Molla, Malla yms.

Jenni, Janni, Jenna, Janna, Jonna, Hanna, Henna yms.

Pinja, Minja, Tinja, Tinka, Minka, Inka yms.

Atte, Veeti, Eetu, Jere, Niko/Nico, Toni, Jesse, Rasmus, Roope, Leevi, Santtu, Aatu, Jesper, Jasper...

jne. jne.

Näitähän nyt riittäisi. Nämä nyt vaan oli mielessä, kun ovat enemmän taikka vähemmän suosittuja tällä hetkellä. Sinänsä ei ole mitään suosittuja nimiä vastaan. Rakastan niinkin tavallisia nimiä, kuin Maria, Anna, Sofia, Elina ja Emilia...

Vierailija
33/56 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä aikaseltaan top-lista, joilla lasta voidaan paiskata. Kaikki nimiä, joihin liittyy odotuksia lapsen luonteesta tai muita tyttö/poika-asetelmia.

perheen toivo

suvun helmi

alentavaa ja seksististä

Vierailija
34/56 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura ja Miro.

Vierailija
35/56 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäisin vieli veeti, leevi ja sampo pojista, nämä kun on monen suosikkeja enkä todellakaan ymmärrä miksi.

Vierailija
36/56 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erno, Miro, Mici, Nico, Jere, Olle, Jorma, Kai, Keijo, Reijo, Jyrki, Jyri, Onni, Veli, Sulo, Kari

Charlotta, Viveka, Viola, Katariina, Kira, Kyra, Kia, Pia, Piia, Niina, Nina, Satu, Sisko, Lahja, Kerttu, Lahja, Janitta, Janita, Jennica, Jenni, Jenniina, Janniina, Jenna, Janna, Jenca, Jessica, lähes kaikki J-alkuiset " uudet" muoti villitykset, Pinja, Kikka, Kukka, Orvokki, Päivyt

Vierailija
37/56 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henri, Jyrki, Tarmo, Markku

Vierailija
38/56 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mona ja panu

Vierailija
39/56 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
40/56 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampsa, Sampo, Riina, Ronja, Roope, Matias, Kiira.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan