Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nahkasohvalla inhottava istua esim. sortseissa? Onko nahka vasten ihoa inhottavan (nihkeän) tuntuinen?

Vierailija
24.01.2006 |

Tälläistä pohtii nahkasohvan ja kangassohvan välillä haahuileva sohvan ostaja..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan nahkasohvia muutenkin, jotkut narisevatkin. Hyi!

Vierailija
2/10 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä taas jos on hikinen ja nihkeä iho niin tarraa kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahka on luonnonmateriaalina aina ihan miellyttävä. Villakankaisella sohvalla on mun mielestä huomattavasti epämiellyttävämpi istua shortseilla kuin nahkaisella.

Vierailija
4/10 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on olkkarissa nahkasohvat, kun taas lastenhuoneessa tekonahakainen, joka on todella hiostava ja siihen tarttuu kesälläkin iho kiinni. Aitoon nahkaan ei taas tartu.

Vierailija
5/10 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa nahkasohva on yleensä kyllä aina inhottava - tuntuu kylmältä, tarttuu ihoon ja natisee ja on nihkeä. Vaan nahkojakin on sohvissakin niin erilaisia... Tietynlainen hyvälaatuinen nahka on minusta ehdottomasti mukavin materiaali, mihin olen ikinä sohvassa törmännyt. Nyt kun vaan vielä saan jostakin muutaman tonnin, niin heti ostan...

Vierailija
6/10 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

laadukkaaseen nahkasohva ei tunnu hiostavalta eikä iho jää kiinni,,, on luonnon materiaalia, halpis sohvat on niitä joista monella on sellainen kuva et ovat epämukavia.

Vierailija
7/10 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

laadukas439 nahkasohva ei tunnu hiostavalta eikä iho jää kiinni,,, on luonnon materiaalia, halpis sohvat on niitä joista monella on sellainen kuva et ovat epämukavia.

Vierailija
8/10 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on autossa nahkakenkiä ja mun mielestä ne on miellyttävät. Lisäksi helppo pitää puhtaana.

Joskus kesällä, kun lämpötila jotain +30 ja päällä lyhyt hame, reidet tarttuu vähän kiinni 😅

Vierailija
9/10 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on autossa nahkakenkiä ja mun mielestä ne on miellyttävät. Lisäksi helppo pitää puhtaana.

Joskus kesällä, kun lämpötila jotain +30 ja päällä lyhyt hame, reidet tarttuu vähän kiinni 😅

Nahkapenkit

Vierailija
10/10 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangassohva on puhdistettavissa, kaikista selkänojan ja istuinosista irrotettavat päälliset. Kerran vuodessa nakkaan pesukoneeseen ja suihkutan tekstiilisuojalla. Nahkasohvassa ei onnistu.  Äänestän hyvälaatuisella kankaalla päällystettyä sohvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan