Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttava vaippaongelma öisin 1-vuotiaalla. Olisko vinkkejä?

Vierailija
23.01.2006 |

Meillä on ruvennu 1-vuotiaan vaipat täyttymään öisin niin kovasti, että on pakko vaihtaa aamulla viimeistään kuuden maissa. Tyttö pyörii sängyssään kuin väkkärä ja on selvästi harmissaan siitä pissamäärästä. Pylly on ihan kylmä ja nihkee ja vaippa painaa varmaan kilon. Kun vaihdan kuivaan, jatkaa rauhallisesti uniaan.

Käytössä on ollu Pampersin active fitit ja nyt kokeiltiin Liberon niitä uusia teippivaippoja. Liberot oli vielä hirveemmät kuin ne Pampersit.

Onko vinkkejä vai onko ihan normaalia, että yöllä vaihdellaan vaippoja? Me ei mun mielestä edes juoda hirveesti illalla. Puuron kanssa menee kyllä lasillinen maitoa...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin lapsilla erittyy öisin paljon pissaa ja näin ollen vaippa täyttyy,meillä auttoi housuvaipat pitivät aika hyvin ja kylläkin oli aika täysi aamuyöstä,joksus sitten vaihdoin ennen kuin itse menin nukkuu puolenyönaikaan uuden vaipan muksulle jos vaippaan oli tullut jo pissaa. Yksi ystäväni oli kokeillut että laittoi housuvaipan ja sitten taitteli tavallisen vaipan sen siään ,ei kiinni , ja vetäisi sitten tuon tavallisen vaipan esim. klo 5 aikaan aamusta pois ,niin vauveli nukkui aamu 9 housuvaipallla eikä herännyt siihen...noin kuulemma vanhainkodeissa tehdään vanhuksille tuplavaipat

Vierailija
2/14 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti sanotaan ettei vauvalta tarvitse vaihtaa yöllä vaippaa esim.syöttöjen yhteydessä.Minä olen aina vaihtanut koska vaippa ollut mielestäni kuitenkin niin märkä.

Sama juttu öisin meidän reilu vuoden ikäisellä tytöllä.Aaamulla tuntuu että pissiä tuhat kiloo vaipassa ja pylly ihan kylmä.

Joskus saattaa aamuyöstä 2-4 välillä havahtua hereille ja ei meinaa jatkaa uniaan.Olen kokeillut vaippaa ja se on ollut ihan täynnä joten olen käynyt vaihtamassa sen.Uskon että tuo pissinen vaippa saattaa myös silloin tällöin herätellä tyttöä vaikka muuten nukkuukin yöt läpi heräämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös monesti fuskaavat sitten lopulta, jompi kumpi puoli kyljestä märkänä..

Nyt olen muutamana yönä laittanut housuvaipan (Pirkka/muumi), eikä ole ohivuotoja vielä ilmennyt.

Vierailija
4/14 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan muumivaippoja ollaan käytetty, musta sekä pampersit että liberot on tosi huonoja, tulevat nopeasti täyteen.

Vierailija
5/14 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi päällekkäiset vaipat juttu on aika mielenkiintoinen. Vois kokeilla.

Vierailija
6/14 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jotenkin ajatellu, että ne falskais helpommin.

ap

Vierailija
7/14 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten onko vain sattumaa, olleet yökäytössä vasta n. viikon.

Kannattaa olla semmoinen napakka-mallinen housuvaippa, eikä löysä, niin pysyy paikoillaan paremmin. Ei kuitenkaan liian tiukka.

-4-

Vierailija
8/14 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/14 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä housuvaipat falskaa yöllä ja on ilmeisen tukalat, kun on paljon pissaa. Yöllä käytössä Lidlin teippivaipat ja parempia ei ole tullut vastaan, vaikka aika lailla kaikkia on kokeiltu!

Vierailija
10/14 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti suurin osa..

Vierailija
11/14 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ne active fitit onkin päivällä parempia, jo parin pissan jälkeen ovan läpimärkiä.. Tavallisia pampperseja kannattaa laittaa yöksi.

Vierailija
12/14 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata muiden puolesta, mutta meillä ainakin on siksi käytössä liberot, kun mitkään muut vaipat eivät käyneet. Monia vaippoja on kokeiltu, mutta jos ei iho ärtynyt, niin sitten falskasivat jostakin. Siksi libero, ei nimen eikä mainosten takia!

-7-

Vierailija
13/14 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin yksilöllistä!

Vierailija
14/14 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivällä parhaat on ollu Liberon baby & go. Ei kai sitä nyt pelkän merkin takia kukaan vaippojaan osta. Onhan nuo Liberot ja Pampersit kaameen paljon kalliimpia kuin muut.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi