Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunka moni uskaltaa tunnustaa juovansa 1-2kpl 0,5l sidukkaa/olutta

Vierailija
23.06.2008 |

tai pari lasillista viiniä viikolla muutamina päivinä?Tarkoitan lähinnä iltasella kunhan lapset ovat jo menneet nukkumaan ja itse olet käynyt saunassa/suihkussa ja lösähdät katsomaan telkkua?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka.

Vierailija
2/10 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen tämä alkoholiinsuhtautuminen Suomessa...

t. juuri Suomeen palannut, jonka ruokajuomanakin usein olut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskallusta tarvita..

Vierailija
4/10 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun päivän juoksee 3-vuotiaan ja 5kk kaksosten perässä, pyörittää ruoka-, pyykki- ja siivouskuviot itsekseen, tekee remppaa jos ehtii ja päälle vielä on antelias ja hyväntuulinen vaimo, niin kyllä siinä pari lasia viiniä tekee kummasti terapiaa :)

Vierailija
5/10 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka parina päivänä viikossa. Kun tietää ettei siitä lähde putki päälle, kun ei ole addiktiota.

Vierailija
6/10 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ottaa pe iltana työviikon jälkeen ja alkavan viikonlopun kunniaksi, mut ei tulis mieleenkään iltaisin "tissutella" jotain yhta tai kahta.

Vierailija
7/10 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä joka viikko ja joskus taas melkein päivittäin. Ja lapsen ei meillä kyllä tarvitse edes olla nukkumassa.

Vierailija
8/10 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä voi mennä viikkoja ettei ota mitään, välillä pari kertaa viikossa. t. 6

Mä voin ottaa pe iltana työviikon jälkeen ja alkavan viikonlopun kunniaksi, mut ei tulis mieleenkään iltaisin "tissutella" jotain yhta tai kahta.

Vierailija
9/10 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen tapa, että illalla kun sain lapset (3 alle 4 vuotiasta) nukkumaan niin "palkitsin itseni yhdellä siiderillä. Koskaan en ottanut enempää kuin sen yhden, mutta huolestuin silti hieman itse siitä määrästä, kun kaupasta sai raahata 7 puolen litran siideriä viikossa.

Nyt kun palasin töihin on elämäkin palannut uomiinsa ja ei tulisi mieleenkään juoda alkoholia viikolla. Perjantaina ja lauantaina saatan edelleen ottaa sen yhden siiderin.

Vierailija
10/10 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä alkoholin juomisessa viikolla on? Jos juo lasin tai kaksi, niin eikö se ole ihan saman tekevää, että mikä viikonpäivä on kyseessä? Ei minulle ainakaan moisesta määrästä mitään oireita tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä