G: Miehesi ammatti ja palkka?
Mies on vanhempi rikoskonstaapeli. Ja tienaa varmaan n. 2500 €. Surkeet palkat näillä lakiemme vartijoilla...
Kommentit (60)
opiskella maksuttoman tutkinnon, joka mahdollista noin tulot.
tienaa reilusti yli 8.000 €/kk, mutta ihanan verotuksemme ansiosta käteen jää vain puolet siitä, kun ei ole asuntolainaakaan tms. Lisäksi vuosittain tulee yleensä kuukauden tai parin kuukauden palkkaa vastaava bonus.
eli se varastomies ;)
Palkka yö-, ikä- ja kannustelisineen nettona noin 1900 € / kk
Peruspalkka on noin reilu 1500 € / kk brutto.
että mistä varstomiehet saa tollasia rahoja, kun mun mies on varastonhoitaja ja saa n.1200e bruttona/kk.
Aluepäällikkö, ikää 33v. ja palkka 4600€/kk + vuodessa bonareita 10 000-15 000€. Koulutukseltaan on insinööri ja omalla hyvällä työllään edennyt asemaansa, ei kenenkään tuttuna tai sukulaisena. Et niille valittajille, käykää kouluja ja tehkää lujasti töitä, kyllä se sit palkallakin palkitaan. Eihän palkka vielä mikään huippu ole, mutta onhan sitä aikaa vielä nostaakin:)
Tai sitten nettipalstoilla on kiva keksiä ihan tekaistuja tuloja. Tämän ketjun perusteella miesten keskipalkka olisi huomattavasti suurempi kuin todellisuudessa. Oikeastihan se on 2700 euron paikkeilla.
Ja tuossa summassa bonuksia jonkun verran mukana.
Harmi kun miehen isä ei omista Tampereen kaupunginvarastoja! :) T:79
Mua vaan kiinnostaa ku täällä tuntuu aina olevan niin hyvätulosta porukkaa ni kateellisena tässä tiedustelen......;)
tuloina opintotuki eli se reilut 200 kuussa. Nyt on kesätöissä, ja saa kvtes:n minimipalkkaa. Elätän tässä perhettä siis ja odottelen parempia aikoja ;)
Tienaa noin 40 000 vuodessa eli kuussa tulee n. 3000e.
En tiedä palkkaa tarkalleen, kun se vaihtelee, keskimäärin kai jotain 3200.
Mä tosiaan lueskelin täällä yhtenä päivänä ketjua, jossa kyseltiin perheen tuloja ni kaikilla oli 10 000 luokkaa kuukaudessa a rupesin tosiaan pohtimaan että me ollaan tosiaan kyllä köyhimmästä päästä. Muta jospa ne onkin nää av mammat, jolla on ne huipputulot?
ap
palkka 3200e/kk + bonarit yhteensä noin 7000e/vuosi
Mä puolestani en oikeastaan mitään tienaakaan...
everstiluutnantti ja vähän reilu 4000 e.
Mä puolestani en oikeastaan mitään tienaakaan...
Liikennelentäjä n. 10 000 eur/kk, mutta eiköhän tuo tuosta nouse reippaasti ennen eläkeikää eli lähemmäs 20 000 eur/kk. Eläkeikään on kyllä vielä matkaa, mutta eiköhän tässä pärjätä.