Milloin todennäköisintä raskautua?
Hei! Olen uusi kuumeilija, yritys aloitetaan nyt tammikuussa. Meillä on 9kk ikäinen tyttö, imetän vielä, mutta kahdet kuukautiset tulleet.. Kierron pítuudesta en ole aivan varma.Aiemmin oli 28. Nyt menossa kp8. Milloin kannattaisi pupuilla, jotta voisi tärpätä??
Esikoinen lähti itsestään.. Nyt enemmän yritystä. :)
-Simppu ja neiti-
Kommentit (3)
ovulaatiolaskurissa, niin saat jotain viitteitä. Ja ovulaatiotestitkin on varteenotettava asia. Minulla olevien testien mukaan tikutus aloitetaan 28pv kierrolla kp11.
Voidaan täällä tsempata toisiamme.. ;) Meillä tosin ei taida joka päiväisestä pupuilusta tulla mitään, on tuo esikoinen sen verran vaativa ja kukkuu iltaisin myöhään.. Kai se pitäisi sitten ajoittaa tuonne kp13-15 tietämille..
Itse liityin tuonne Tammitähtösiin.. :)
Meillä tytöllä ikää 8 kk ja tänään alkoi ekat menkat, samoin todellinen tokan yrittäminen. Itse ajattelin että en jätä mitään sattuman varaan, vaan miehen iloksi ja onneksi annoin määräyksen että vaikka ei edes huvittaisi, niin nyt alkaa ahkera pupuilu vaikka joka ilta jos se sen vaatii. Mekään ei ekaa edes alettu varsinaisesti yrittää kun jo lähestulkoon haaveesta tärppäsi :-) Eli varsinaista vastausta et valitettavasti saanut, mutta tsemppiä toivottelen! Hankalaa on tarkkaa vastausta oikeastaan antaakaan, kun kierron pituus on epävarma vielä.
*peukuttaa nopsalle tärpille*
Kaisu