Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**LOKAKUISTEN TIISTAIPINO**

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oolraits, jospa me sovitaan niin että maanantaipinkkaan aina painopäivitys, mä väsäilen sen listan meistä heti kun ehdin :) Voitte vaikka laittaa - siis te jotka mukaan haluatte - oman lähtöpainon ja sitten tavoitepainon, niin mä nappaan ne sitä mukaa listalle. Ja jos/kun joku jää huomaamatta/laittamatta, niin potkikaa persuksille ;D

Mukava kuulla [b]Kaisastakin[/b] :)

Nyt jää kommentointi kun Pinja-neiti hermoo..

Vierailija
42/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan sillä luumusoseella on vatsaa löysentävä vaikutus. Jos ei poika vielä siis ole kiinetitä syönyt, niin anna vaikka teelusikallinen luumusosetta sekoitettuna kylmään veteen (vaikka n. 20-40ml).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä askelmittareita löytyy monesta kaupasta. Oon nähny ihan edullisia Biltemassa, Prismassa jne.

Vierailija
44/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ois nyt alustava laihislista. Poimin noita tietoja tänpäiväisestä pinosta. Jos on huomautettavaa (haluat pois tai tulla mukaan) niin kerrothan :) Lisäksi tietty tahdon muiltakin nuo LP:t ja TP:t. VMP päivitetään sitten aina maanantaisin listalle :)

[b][color=fuchsia]blacka[/b] LP 87kg TP 65-70kg

[b][color=darkviolet]_Emppu[/b] LP 67kg TP <60kg

[b][color=fuchsia]Minski-78[/b]

[b][color=darkviolet]NikkeH[/b]

[b][color=fuchsia]tyttilii[/b]

[b][color=darkviolet]Valencia[/b]

[b][color=fuchsia]äitikolmelle[/b]

[color=blue]LP=lähtöpaino TP=tavoitepaino VMP=viimeisin maanantaipaino ;D

Vierailija
45/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=fuchsia]blacka[/b] LP 87kg TP 65-70kg

[b][color=darkviolet]_Emppu[/b] LP 67kg TP <60kg

[b][color=fuchsia]Minski-78[/b]

[b][color=darkviolet]NikkeH[/b]

[b][color=fuchsia]tyttilii[/b]

[b][color=darkviolet]Valencia[/b]

[b][color=fuchsia]äitikolmelle[/b] LP 68kg TP 60-63kg

Vierailija
46/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtö 60kg

tavoite 55kg

viimeisin punnitus 59,7kg

Vierailija
47/47 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikille. Eipä ole tullut aikoihin pinoiltua. Vaan pari hassua kertaa Aadan syntymän jälkeen. Joka päivä oon kyllä käynyt lukemassa teiän kuulumisia mut oon vähän laiskemman puoleinen kirjottelemaan... ;)

Tytöstä tuli joulukuun ristiäisissä Aada Seija Vilhelmiina. Nimi päätettiin jo vajaa kaks viikkoa syntymän jälkeen ja on ihan nimensä näköinen pimu. :) Tyttö on ihanan kova juttelemaan tätä nykyä ja oikea hymytyttö. Ei turhasta valita kunhan vaan masu on täynnä ja saa nukkua kunnon unet aina välillä. Täysimetyksellä mennään vielä ja hyvin tuntuu maito riittävän.

Mekin osallistutaan siihen rokotetutkimukseen. Tänään saatiin jo toinen piikki. Samanlaista kränäilyä on ollut iltapäivän/alkuillan, kun viime kerrallakin. Pari tuntia oli aika suoraa huutoa, ei kivaa. Ei kelvannut tissikään lohduttajaksi. ;) Pari minuuttia neiti oli hiljaa ja sit se taas alkoi. Mutta viimeksikin se oli vaan tää eka päivä/ilta rokotuksen jälkeen tollasta itkukonserttia. Nyt illalla tuli jo hymyjäkin ja tytteli leikki itsekseen leikkialustalla. :)

Huomenna meillä alkaa Aadan kanssa äiti-vauvajumppa. Ihanaa! Yks kaverini on siellä käynyt ja kehui kovasti. Itse oonkin käynyt jo pari viikkoa laitokselta päästyäni salilla pari kertaa viikossa, mutta nyt on kyllä ihanaa päästä jumppaamaan oman ihanaisen kanssa. :)

Painoa tiputellaan täälläkin. Pari kiloa on jo tippunut. Raskauskilot lähtikin jo vajaan kuukauden sisään synnytyksestä, mutta nyt yritän vähän tiputtaa muutenkin painoa.

Jeps, yritän pinoilla nyt taas vähän useammin. :)

Pips ja Aada (perjantaina tasan 3kk)