Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, oletko koskaan ollut Teneriffan Playa de las Americasissa?

Vierailija
16.01.2006 |

Muistatko missä hotellissa/minkä matkanjärjestäjän matkalla?

Niin ja kandeeko mennä lapsiperheenä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo, olihan se... joskus serkun kanssa nuorempina oltiin ja olihan siellä niitä ihania britti-poikia! =)

kiva paikka oli kyllä! varmaan ihan kiva lasten kanssakin!

Vierailija
2/5 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Tropical Playa-hotellissa Fritidsresorin matkalla vuonna 2000. En tykännyt, ei ollut oikein minun mieleeni. Paikka on siis täysin matkailijoille rakennettu, vaikka on siellä joitakin asukkaita. Varsinkin keskustassa on aika rumannäköistä ja rauhatonta iltaisin, uudemmalla Fanaben alueella mukavampaa. On tyypillinen turistirysä jossa ei mitään paikallista. Rannatkaan ei minusta ihmeelliset ole, sameaa vettä. Pohjoisen Puerto de la Cruz oli mukavanoloinen paikka, enemmän sitä paikallisuutta, tosin siellä olen ollut vain päivän joten ei hirveästi kokemusta.

Muilla Kanariansaarilla en ole ollut joten en osaa verrata minkälainen Americas on niihin verrattuna. Mutta ei siis ollut minun mieleeni, kaipaan sitä paikallista elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varattiin matka naapurikylä Los Cristianoksesta; on vähän enemmän korkeuseroja, mutta parin viime kerran americasista jäi vähän sellainen meluisa ja suttuinen kuva. Nautittiin kun päästiin kodin rauhaan takaisin. Riippuu tietysti hotellinkin tasosta.

Itse en enää menisi americasiin, mutta ei kai siinä mitään vikaakaan ole.

Vierailija
4/5 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkomatkat/Parque de la Paz (***, kandee ottaa tähti enemmän, jos kukkaro antaa myöten ja tilaa on).

Edelliskerralla oltiin Finnmatkojen Golf resort Oasiksessa, joka oli tasokkaampi hotelli, mutta taksimatkat keskustaan alkoivat ottaa päähän, vaikka olivatkin halpoja.

Parque de la Pazin sijainti oli erinomainen. Peitot huopaa, joten viluisten kannattaa pyytää heti varahuovat. Vauvalle oli matkasänky hotellin puolesta. Hieman nukkavieru yleisilme( huovat ja suihkunsäätö )annettiin kyllä sijainninnpuolesta anteeksi.

Uima-altaan vesi ei ollut lämmintä, mikä oli kyllä etukäteen tiedossa.

Yölento oli, mutta huoneet piti silti luovuttaa jo klo 12, kamat hotellin aulaan vaan ! (annettiin noottia).

5-9 v. poikien mielestä oli hauska pomppia rannalla trampoliiniaitauksissa ja keräillä simpukoita ja juosta aaltoja karkuun.

Aqualandin vesipuistosta pitivät myös.

Syötiin hyvin (joulukilojen lisäksi vaan !). Kaikkea löytyy aina hampurilaisbaarista julkkisten suosimiin hienoihin ravintoloihin.

Kannattaa katsoa, mitä ravintolassa istuvilla on yllään.

Kaikenkaikkiaan lämpö- ja valohoito tekee hyvää !

Vierailija
5/5 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä kävelee kyllä Americasin keskustaan tarpeen vaatiessa, mutta rantaa on tuollakin.

Ollaan oltu viimeksi 99 ja hotellia en enää muista enkä edes sitä, oliko Tjäreborg, jonka matkoilla usein olemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä