Milloin viimeksi sinä ja miehesi olette olleet lastenne nähden humalassa?
Kommentit (7)
Itse olen nähnyt lapsuudessani tarpeeksi humalaisia aikuisia (isäni & hänen kavereitaan), joten lapsemme eivät todellakaan tule koskaan näkemaan vanhempiaan humalassa!
Voin ottaa muutaman siiderin, eikä se tunnu juuri missään muuta kuin tulee rento fiilis. Ei ole mielestäni kuitenkaan hyvä, jos kotona ovat kummatkin vanhemmat " rennoissa fiiliksissä" tai jos kokoontuu vielä kavereitakin rentoilemaan... Koskaan ei tiedä mitä sattuu, on parempi että on täysissä järjen voimissa kun on lapsia paikalla.
Jos haluan vetää kännit, lähden baariin.
jos juomme, teemme sen vasta lasten nukahdettua. eikä silloinkaan humalaa, vain pieni hiprakka.
Jos tuntuu,että pitää enemmän ottaa,niin meillä lähdetään sitten reilusti ilta viettämään jonnekkin muualle.Lasten ei tarvitse sellasta katsella.Vaikka ei mitään pahaa tapahtuisikaan,niin silti aikuisen (humalaisen)käytös voi pelottaa.
Mielestäni olen kyllä vuosien aikana pariin otteeseen ollut hiprakassa lapsenkin edessä, mutta mun itsekontrolli on niin kova, että ehkä liioittelen tuntemuksiani;-)
Miutta kukaan ei koskaan lasteni nähden (keskimmäinen 9, nuorimmat 4 ja 2) räyhännyt, oksennellut, horjunut tai sönköttänyt!
Saatamme juoda noin 2 kertaa vuodessa lasilliset punaviniä jos on juhlan aihetta mutta muuten emme käytä juurikaan alkoholia kotona.
Viimeisen 5 vuoden aikana olen käynyt ulkona bilettämässä n 6 kertaa ja lapset on ollu silloin jo nukkumassa! Lapst 4 , 21/2 ja 4kk
mutta äiti on ollut ihan pienessä nousussa viimeksi uuden vuoden aattona.... minä kun en tarvi kun yhden saunasiiderin sekä lasin viiniä siihen... mutta tosiaan humalassa ei koskaan olla lasten nähden.