Mulla on NIIIIN poikaolo tästä raskaudesta,
että hämmästyn kyllä, jos tulossa onkin tyttö. Vaikka raskausviikkoja onkin vasta 16, tuntuu jotenkin tosi vahvasti siltä, että tämä on nyt poika ja uskaltaisin jo melkein ostella pojan vaatteitakin sen perusteella. Onko muilla ollut vahvaa fiilistä lapsen sukupuolesta ja onko osoittautunut oikeaksi? Ultrassa vielä käyn, ja toivon saavani varmistuksen tälle tunteelle :)
Kommentit (4)
kun kätilö sanoi, että poika tuli! Olin ostanut vaaleanpunaiset potkuhousutkin *häpeää* valmiiksi. Mutta - en ollut yhtään pettynyt kun tuli poika, päinvastoin, nyt en voisi enää kuvitella, että kuopus olisikin tyttö.
oli NIIIIN poikaolo ekaa lastani odotellessa. Sinisiä vauvanvaatteita ostelin ja kaikeille ylpeänä poikamahaani näyttelin. Pojalle oli nimi keksitty valmiiksi ja jalkapallokin.
En sitten millään meinannut uskoa, kun kätilö ilmoitti TYTÖN syntyneen! Oikeesti enemmän tyttöä toivoin, mut kun olin niin varma siitä pojasta, et en edes tyttöä uskaltanut toivoa.
Mut nyt mulla on sekä tyttö että poika. Ja kun sitä oikeaa poikaa odotin, ei mutta ollut sen enempää tyttö-, eikä poikaoloa =)
ja ultrassakin sanoi että todennäköisesti tyttö.
ja sitten näin unta, että synnytin kauniin tummahiuksisen vauvan, jolla oli isot pallit..:)
siinä unessakin ihmettelin että miten voi olla mahdollista, tyttöhän sen piti olla! olin silti unessa älyttömän onnellinen yllätyspojasta.
tuon unen jälkeen olenkin alkanut vähän miettimään...no, eipä sillä mitään väliä ole kumpi tulee, mutta olisi kyllä kiva tietää varmuudeksi...
lastenvaatteita kun ostin ne oli aina jotenkin tyttömäisiä. Ja tyttöhän sieltä tuli (ei mitenkään yllätyksenä) syntyessään.
Joten tiesin niin varmaksi, etten edes kysellyt sukupuolta ultrissa