Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku tuulut raskaaksi ekasta yrityskierrosta?

Vierailija
12.01.2006 |

Mä idealistina kuvittelin, että heti tuun raskaaks, aloitettiin siis tässä kuussa yrittäminen. Nyt kuitenkin menkat alkoi, hih, naurattaa, kun olin jo kaiken suunnitellut...

Eikös joku kuitenkin jo ekalla yrityskierrolla onnistu?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut kolme tärppäsivät heti.

Älä vielä masennu :)

Vierailija
2/16 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettavasti tuli keskenmeno. Esikoinen tuli toisella kierrolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää aikaa kyllä elellään. Onko teillä ekalla yrittämällä raskaaksi tulleilla antaa vinkkejä nopeaan toimintaan? :)

t.ap

Vierailija
4/16 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, mä oon jo 30 v., onkos näin vanhat raskautuneet kerrasta?

Vierailija
5/16 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin pillerit oli ollu pois jo jonkin aikaa, mutta muut ehkäisyt käytössä.

Olen jostain kuullut, ettei kannata jokapäivä yrittää, mekin " yritettiin" tiedettynä ovisajankohtana (sen kieppeillä) vaan joka toinen päivä. Vaikuttaa kuulema jotenkin sperman laatuun, tiedä häntä.

Vierailija
6/16 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kuukautta ennen haita, ajateltiin ettei se nyt heti onnistu, ja jos tulen raskaaksi niin en nayta viela raskaalta sitten haissa.

Yllattys, yllatys... onnistu heti ekalla yrityksella.

Anoppi meinasi saada kohtauksen kun kerrottiin etta olin raskaana ennen haita.

Vierailija
7/16 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uskon, että syynä tossa ekassa nimenomaan se koska lasta " tehtiin" ja toisten kohdalla ei ollu aikaa pyöritellä asiaa mielessä, vaan annettiin tulla, jos on tullakseen.

Gyne oli asiasta samaa mieltä, että kun asiasta tehdään liian iso numero, voi käydä noin.. naisen kroppa ja hormonit kuitenkin niin herkkiä.

Vierailija
8/16 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä ei kokemusta mutta eikös apteekista saa jotain " ovulaatiotikkuja" tai vastaavia joilla voit tarkistaa tuon parhaan mahdollisen raskaaksitulo ajankohdan...

liika yritys yleensä kostautuu,joten ajatuksella" tulee kun tulee" kannattaa lähteä liikkeelle!

Vierailija
9/16 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on 4 lasta. Kerran on jouduttu yrittämään 2kk

Vierailija
10/16 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toista on tehty toissa kesästä :(. Yllätykseksemme sperma niin huonoa, että toisen ihmeen voimme saada tod näk vain koeputkihedelmöityshoidolla :´´(´

toivottavasti sillä siis!!!!

Vierailija
11/16 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen lähti eka kierrolla ja yhestä kerrasta, kakkosta yritelty nyt sitten 8kk...

Vierailija
12/16 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaaksi tullaan siis ihan vaan yhdestä yhdynnästä! Se voi tietenkin olla ensimmäinen tai sadas kerta, mutta hyvänen aika sentään. Ei raskaaksi tuloon tarvita montaa yhdyntää!

Vierailija
13/16 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaan yhdellä yhdynnällä kierron aikana..

Vierailija
14/16 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis raskauduin ekalla yrityskierrolla. Nyt kuumeilen toista ja ikävä kyllä koko ajan on ajatuksena, että taas heti tärppää... Ja todennäköisesti niin ei käy, mutta takuuvarmasti olen tosi pettynyt, jos joutuu vähänkin kauemman yrittää...

Vierailija
15/16 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikki 10 lasta saaneet alkunsa heti eka yrityskierrosta ja ikää oli esikoisen aikana 22v ja nyt kuopuksen aikana jo 38v.

Vierailija
16/16 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ylös oli kirjattu otolliset ajat ja seksiä (pakko sellaista välillä...) oli tasan silloin kun kirjanpidon mukaan oli tarpeen ;) Oltiin siis tosi tosissaan ja ajatukset pyöri VAIN raskaaksi tulemisessa. Ja ekasta tällaisesta yrityskierrosta siis tärppäsi. Minusta tuolla stressaamatta jättämisellä ei kyllä voita mitään! Miten sitä voisi olla ajattelematta asiaa, joka on itselle äärettömän tärkeä? Se on eri asia, jos raskautta ei sillä tavalla epätoivoisesti halua, mutta jos haluaa, niin ei sitä saa mielestä millään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme