Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*Puolukat vuoden viimeiseen päivään*

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin sulle vaan äkkiä vinkittämään tuosta asuntoasiata! Onko Oulussa asumisoikeusasuntoja/osaomistusasuntoja?? Ne on paljo eullisempia mutta parempia. Me asutaa siis semmoses ja makso 20 000 egee, laina 400/kk + 640 vuokra. Hyvin selviää kun molemmat töissä ja oon jo laskenu että pärjätää vaikka jäisin mammalomalle =) Nii ja tää on rivari 72 neliöö ja mukava seutu =)

-thunderi asuntoasioilla-

Vierailija
22/27 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa tää vuos vedellä viimesiä hetkiä!!! kyllä täällä näyttää kaupunki hiljaiselta ja toivottavasti semmoisena pysyykin: ois mulla kivempi valvoa!!!!!

Hansu: kurjaa että kalliit vanteen vietiin, uskon että suututtaa tosissaan: meillä on 2 autoon molempiin aika kalliit vanteet mutta onneksi miehellä on oman autotallin varastossa semmonen suljettu tila niin kukaan ei ainakaan nää suoraa meidän autokamoja: ainakan riski et joku murtautuu... kannattaa kysellä olisko taloyhtiöllä vakuutusta joka korvais: meillä nimittäin taloyhtiön vakuutus korvas kun pyörävarastosta vietiin fillareita ja rattaita.... (ei meidän mut naapureiden joil ei omaa vakuutusta)

JJ: Täällä mä keikun mutta menitkös sä jo nukkumaan???

Taidan tässä alkaa ihmettelee töitäkin välillä:

[color=red] OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA TOIVOTTELEN KAIKILLE PUOLUKOILLE JA VAUVARIKASTA VUOTTA TOIVOTTELEN JA!!!! ~~~miehenkäännytyssäteet lähtee matkaan...... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli sittenki vieraita. Ihan jees sinänsä, mutta haluttas jo nukkuun. Nakkeja pitäs vielä höyryttää...

Missä muut?

Vierailija
24/27 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat lähti... Mielenkiintoinen pari... Ensimmäinen aviokriisi kai...

Himskatti mies puhuu puhelimessa mitä sillä aikaa tekis..

THUNDERI on täälläkin nitä mutten tiä mitä ne käytönnässä on, onko se asunto koskaan oma? I don' t know...

MULLA ON IKÄVÄ OPISKELIJA-AIKAA... Mies soittaa just entiselle työkaverille.. Vuosi sitten vietettiin vielä luokan yhteisiä pikkujouluja nyt kaikki pn ympäri suomea, joillakin jopa lapsia ( =o( )

On mennyt siideri ja kuohari päähänö.... Joten teksti ei ole " omaa" !!!

*hih*

Vierailija
25/27 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo vieraat ei tajua lähtä ja meitä väsyttäääää! Ei viitti poiskaan ajaa kuitenkaan. Nakit jää vissiin keittämättä ku isäntä nukahtaa... itte en ala keittään ku en niitä syökkään.

Pelattiin äsken ja nyt ovat tupakalla, yäk! Alkaa oleen tää munkin teksti aika kuivaa vaikka juonu en ookkaan.

Huomiseen jos en vielä sitten tuu purkamaan ahdistusta yön mittaan. MUKAVAA ALKANUTTA VUOTTA PUOLUKKAISET! JJ 34+5+Tuuttis♥

Vierailija
26/27 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, eikö nuo ihmiset vois mennä nukkumaan,...

Toivottavasti JJ vieraat pian tajuu haukottelun ja tajuu mennä kotiisa!!.... Sanot että Tuutti haluis jo nukkumaan ;)

Hansu kuohuissaan!!! :) Juoppas siellä meidänkin puolesta!!!

Ihanaa aatella että ens uutena vuotena ei tartte olla töissä, hope so!!! vaikka eipä täällä suurempaa hässääkkää oo, porukka vaan kävelee ees taas ja on oikeestaa ihan mukavia kun ei ihan kauheessa jurrissa!!! Näillä mun vierailla on ollu iltapukujuhlat joten ihana katella kun naisilla kauniit puvut ja kampaukset!!!!

Öitä vaan kaikille....

Vierailija
27/27 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat on lähteny kyllä mutta en tiiä siitä nukkumaan menemisestä ettei siten huomenn särkis päätä!!!

Taian avata huomikseksi pinon onhan kello sentään jo kaksi!!!