Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huhtikuisista -06 pudonneita?

28.12.2005 |

Olisko täällä muita,jotka ikäväkseen putos huhtikuisista ja olis päässyt takaisin odotuspuolelle?Tuntui,että huhtikuisissa tais olla keskimääräistä enemmän keskenmenoja.Itellä se tuli tietoon viikolla 13 ja nyt tärppäs ekasta yrityskierrosta uusiks.Eli 4+6 olis nyt viikot ja pelottaa ihan hirveesti!

Sari+5 villiä ja Toivo-Unelma:)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen pudonnut jo kahdesti huhtikuisista (-05 ja -06-huhtiksista), ei siis huhtikuu ole ollut minunkaan kuuni..

Kiva kuitenkin, että olet jälleen odottajissa. Tiedän tunteen, kun pelottaa..

kävin tänään neuvolassa ja kun terveydenhoitaja puhui ruokavalioallergioista, joita pitäisi synnytyslaitoksella ottaa huomioon..katselin ensin ympärilleni, että kenelle hän puhuu.. meni hetki, ennen kuin tajusin että hänhän puhuu minulle. Itse menen niin päivä kerrallaan, ettei uskalla edes haaveilla huomisesta pidemmälle.

Oikein paljon vauvaliimaa ja kestävää plussaa sinulle, voi kunpa nyt saisimme nyytit syliin!!

Lämmöllä wbm

Vierailija
2/2 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuolla haahuissa mietin sun nimmaria,että tutulta kuulostaa :) En vaan osannu yhdistää.

Mä en oikeesti muistanut kuinka kamala tää pelko on!Onhan tää kerran koettu jo,edellisen km jälkeen raskaus oli kyllä kaikkee muuta kun nautinto.Nyt kun meen vielä näin alussa,ja riski on vielä korkee...Huh,voispa kääntää aikaa eteenpäin!!

Sari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla