Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~ ♥P-U-O-L-U-K-A-T maanantaihin♥ ~~

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaudun tässä samalla neuvolaan lähtöön, mutta tulin kurkkiin kuulumiset ekka.

Kurjaa tosissaan, et aika moni on nyt masiksen kourissa. Vaikuttasko tää joulunaikakin asiaan...? Meistä puolukoista taitaa jokainen olla ollut joskus masentunut sen yksin kuumeilun kanssa. Minäkään en oo poikkeus. Oon kertonutkin aikasemmin, et eroa mäkin harkitsin ja jopa jonkunlaista huijausta, et vauvan saisin alulle. Kaikkia inhottavia ja ikäviä ajatuksia sitä voikaan risteillä vauvakuumeisen naisen päässä :( Mutta ei sille vaan voi mitään! Vauvankaipuu voi olla niin totaalinen, ettei sitä miehet tajua. Ja sanottuahan se jo on, et vauvakuumeeseen ei auta kuin yksi asia: vauva. Ei mullakaan se vauvakuume ole minnekään kadonnut, vaikka olen jo näillä viikoilla. Joka päivä mietin, et ois jo se vauveli tässä sylissä :)

Toivottavasti teille masentuneille löytyy sitä valoa ja lohdutusta jostain *halitus* Pikainen tärppi ainakin auttais asiaa, joten toivon sitä ihan täydestä sydämestäni kaikille! ~~~~~~~~~

Nyt laittaan naamaa päälle, JJ 32+6 + Tuutti♥

Vierailija
2/22 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkorange]Täällä on vähän parempi mieli! =o) On se hyvä että tuo mies osaa sentään joskus sanoa ne oikeat sanat! Joten sai minut eilen vielä hyvälle tuulelle. Joulun aika vähän huolettaa, se sukulaisten kans seurustelu tahtoo vaan muistuttaa siitä että eipä ole ittellä mitään ilouutisia kerrottavana... Kylläpäs se mieli tosiaan pian muuttuu kun viime viikolla oli vielä leveä hymy! No josko tässä kierron edetessä taas hymy levenis...

[b]Ihanaa joulunalusviikkoa kaikille![/b] Koitetaan nyt pitää pino vireänä...!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele: Mukavaa että oot jo piristyny =) Niistä sun ässäilykivuista tuli mieleen, että niitä kuuluu myös endoon... En haluu sua pelotella, mut jos sulla siellä on kasvanu(eikös sulla ollu)kysta? Mut voihan se johtua muustakin, vaikka masennuksesta tai stressistä.. ?

Mulla oli eilen illalla ihan mielettömät kivut, tuskailin sängyssä ennen nukkumaanmenoa, mut onneks helpotti kun nukahdin. No aamulla taas on tuo alamasu kipuillut... Sanoin jo eilen miehellekin siinä että tekis mieli hakata alamasu tunnottomaks että ois parempi olla. Eipähän tuntis enää mitää.. No joo, aika huono. Kohta pitää lähteä siskon kanssa shoppailukierrokselle... Toivottavasti ei ole hirveetä ruuhkaa, muuten tällä päällä menee hermot!!!

Hei oliko sen toisen ennustajan osote nyt sitte madam.mamma@luukku.com vai oonko kirjottanu jotain väärin.. Tuosta osotteesta ei ole siis vastausta vieläkään tullut. Eka päivä tätä kuuta lähetin molemmille ennustajille.n

Nyt pitää mennä laittautumaan, palailen sitte illalla...

Tsemppiä ja hauskaa viikon alkua kaikille!!!!!!!!

-thunderi-

Vierailija
4/22 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkorange]

[b]Thunderi:[/b] ... Tiedän että se endoon kuuluu, ei mulla ollut kysta vaan mulla on endoepäilys ja nämä kivut on vähän liian tuttuja... Vuosi sitten kävin lääkärillä paljon tämän takia ja syytä ei löytynyt, kukaan ei maininnut silloin endoa. Aika, harrastamattomuus ja puudutuspiikki kai sen vihdoin paransi. Jälkikäteen ajateltuna syynä tais olla endo, mutta jotenkin tuntuu ettei ne lääkärit mitään ymmärrä... Kukaan ei siis koskaan maininnut endoa vaan siihen tautiin tutustuin palstan kautta kun joku puhui oireistaan ja tajusin että nehän on minun oireet!!! Lääkäreiden mielestä se on tietysti vain naurettavaa että vertaa omia oireitaan toisten oireisiin ja vakuuttuu omasta taudistaan... Nyt kipuihin saattas olla osuutta myös kun piti jättää luikkari pois kun siinä luki että saattaa tappaa siittiöitä!!! Pitäis varmaan käyä ostamassa uutta sellasta joka ei varmasti vaikuta mitenkään... Siis sinähän myös sait sen raskausreseptin? Entä sitten jos ei 3 kk päästä oo tärpännyt niin joudutko leikkaukseen vai annetaanko lisää aikaa yrittää?

Kyllä se madam.mamman osote meni ihan oikeen mutta tunnetusti hällä kestää vastaaminen paljon kauemmin kuin Ellillä.

Mitenkäs [b]JJ[/b]:n neuvolareissu meni? Missä asennossa sielä nyt masussa oltiin?!?

Vierailija
5/22 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva olla välillä vähän lomalla! Tai nyt ei ainakaan suurempaa stressiä ole! Jouluakaan ei tarvitse laittaa, kun anoppi kielsi jopa tuomasta joulupöytään syömistä! Olisin niin mielelläni tehnyt sinne jotakin, mutta kun ei käy niin kai se on uskottava!

Hannele: Sanoit että aiot vaihtaa liukkarin sellaiseen että se ei simppoja tapa, niin mikä on sellaista? Olen yrittänyt selvittää asiaa, mutta en ole päässyt puusta pitkään! Meilläkin liukkarin vaihto edessä, jos ne menkat nyt vaan ilmestyisi ja tuplailu voisi alkaa! nyt kp44 eikä mitään tuntemuksia siitä että menkat lähestyisi.

JJ: milloin sulla on LA?

Joulumieltä kaikille!

Vierailija
6/22 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolareissu takana. Kaikki muuten ok, mutta sf-mitta oli vähän oletettua alempi. Saattaa johtua vauvan asennostakin kuulemma. Täti meinas kuitenkin, et mitataan ens viikon perjantaina uudestaan, ettei vaan ois vauvalla mitään hätää. Ite säikähin tietty ja vieläkin mietityttää... täti sano ettei mitään syytä huoleen, koska liikkeet ja sydänäänet ok. Kyllä mua silti vähän stressaa... toivottavasti Tuutti♥ on ihan voimissaan kuitenki! Pitää alkaa nyt seuraamaan nuita liikkeitä oikein kunnolla.

NEITINOKKONEN: Mulla on laskettuaika 7.2.2006 :)

HANNELE: Ei osannu täti sanoa miten päin se Tuutti tuolla köllii. Voi olla kuulemma pää alaspäin tai sitten poikittain niinku mä epäilin. Jos ei kohta ala tuleen selvyyttä, niin pääsen sitten äitipolille ultraan :)

huolehtimiseksi meni joulu :( JJ 32+6 + Tuutti♥

Vierailija
7/22 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]JJ:[/b] Voi harmi ettei nyt aivan täydellinen reissu sitten ollutkaan... Tuskin Tuutilla mitään hätää on kuitenkaan! Koitahan olla joulu stressaamatta...

[b]NEITINOKKONEN:[/b] Niin no mää nyt kuvittein että semmosia löytää helpostikkin... Mistä sää oot katellu? Apteekissa luulis olevan, googletuksen jälkeen selvis että Klick ja Glid-merkkiset pitäis olla sellasia mutta toisaalta taas jossain sanottiin että mikään luikkari ei ole hyväksi koska ph-arvo on sellainen ettei simpat siinä pärjää... Yks vaihtoehto on tietysti rypsiöljy mitä vois laittaa vaikka kätevästi vanhaan luikkaripurkkiin...? Mistä kaikkialta sää oot katellu, s-alan kaupoista, apteekista...? Pitääpä kattoa itsekin kun ruokakaupassa käy, onhan sielläkin jotain...

Vierailija
8/22 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI vauvakuumeinen tarvitsee liukuvoidetta??? Luulisi sen kuumeen kostuttavan paikat ihan automaattisesti? Ei ainakaan meidän makuukamarissa ole vielä koskaan tarvittu liukuvoidetta ja yhteistä taivalta on takana jo kahdeksan vuotta (ettei ihan alkuhuumassa enää pupuilla). Älkää sitten suotta vetäkö poroja nokkaanne, kysyinpähän vaan.

Vierailija
9/22 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se erimukava että teillä vielä 8 vuoden jälkeenkin on niin kosteaa! Siellä tuntuu muutenkin kaikki olevan täydellistä! Sulle tuskin kannattaa etes vastausta kysymykseesi kertoa, sehän vois sinun pientä pumpulimaailmaasi horjuttaa... Parempi kun elelet siellä täydellisessä maailmassa jossa ei kärsitä parisuhdeongelmista, seksiongelmista, lapsettomuusongelmista tai mistää muustakaan, kaikki on aina niin auvoista ja ihanaa...

Vierailija
10/22 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedoksesi; Meillä ei suinkaan ole kaikki täydellistä - kaukana siitä ja missä olen muuten niin antanut ymmärtää - mua vaan hämmästytti tuo liukuvoiteen tarve. Taitaa olla pinna kireällä sulla, mutta yritähän rentoutua joululomalla ja nauttiakin välillä elämästä.

Vierailija
11/22 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Joillain voi olla emättimen limakalvot syystä tai toisesta vähemmän liukkaat kuin toisella. Joillain on myös limakalvot niin herkät että lisäliukaste on välttämätön. Ei kaikki kostu samalla tavalla vaikka kuinka kiimassa olisi! Itse olen aina ollut " liukasta sorttia" mutta tiedän monia, joilla liukua on [b]PAKKO[/b] käyttää, ettei aivan mene toosa ruvelle pupuillessa. On myös olemassa tiettyjä lääkkeitä, joiden sivuoire on emättimen kuivuus. [b]SIGNEERAUS[/b] saa ihan vapaasti vastakin vierailla täällä miedän pinossa, mutta pieni ajattelu ennen kysymysten esittämistä on paikallaan.

[b]HANNELE:[/b] Toivotaan nyt ettei Tuutilla hätää ole. Äsken tuossa syönnin päälle köllin sohvalla ja kattelin kun maha pomppi puolelta toiselle :) Että kyllä se ihan voimissaan tuntuu ainakin olevan :)))

JJ kera Tuuttiksen♥

Vierailija
12/22 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkorange]Niin vedin, SIGNEERAUS, syystä että " kuhan vaan kysyt" mutta minusta tuosta paistaa läpi vihamielisyys ja omahyväisyys " meiän makuukammarissa menee niin hyvin" Kyllä meiänkin kammarissa hyvin menee mutta ei se sitä tarkoita etteikö apuja vois käyttää!

Nyt lähden tekemään piparkakkutaloa... Vitsi tänään tapahtui jotain AAAAIVAN IHANAAAA... mutta jotenki kun tämä palsta on ollu viime päivinä niin hiljanen ja ne vähäset kirjotukset on tollasia niin tuntuu ettei huvita enää kaikkea julkisesti kertoa!

Hannele kp2 *rientää sotkemaan käsiään taikinaan onnesta ymmyrkäisenä...*

Vierailija
13/22 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=magenta]HANNELE: Kuulostaa mukavalta tuo piparkakkutalon teko! Mä oon kans sellanen värkkääjä, et tykkään näprätä tollasia juttuja. Tänä vuonna en vaan ihan tietosesti tee piparitaloa, vaan tyydyn pelkkiin tavallisiin pipareihin. Tein yks joulu talon ja en raaskinu sitä antaa sitten kenenkään syödä. Tuolla se pölyttyi sitten kesään asti kaapin päällä :D Kerrohan ihmeessä mitä ihanaa sulle on tapahtunut! *utelias* Kerro myös minkä tyyppisen talon teit!

Meillä mies säikähti todella tuota mun masun kasvua. Kyseli vaikka kuinka kauan, et onhan Tuutti varmasti ok. Yhessä sitten kateltiin mun masun hyppimistä ja kyllä sekin nyt on rauhallisempi. Kyllähän tollanen pistää miettimään, mutta koitetaan nyt ottaa rauhallisesti. Pitkä aika sinne perjantaille on, mutta ei auta.

Mä leivoin kuivakakun, ku äippä tulee huomenna vieraisille :) Tein myös muusit ja pihvit ukolle, kun se niin tykkää :) Ihanaa olla lomalla, kun ehtii hommata! Nyt pitää kyllä vähän hidastaa, jotta Tuutille riittää kans ravintoa.

JJ + TuuttiRakas♥

Vierailija
14/22 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=dodgerblue]sun on ihan [b]pakko[/b] kertoa mitä ihanaa tänään tapahtu!!!!!! *pakahtuu uteliaisuudesta*

Täällä on tosiaan väki vähentyny :( Mutta koitetaan me edes muutama sivu päivässä saada aikaseksi ;)

Nyt on shoppalua harrastettu, tai siis lähinnä pyöritty kaupoissa, paljoa ei mukaan tarttunu... Mutta muutaman lankakerän sain ostettua, jospa jotain kivaa noitten sukkien jälkeen väsäilis.

Hannele: Joo mä sain sen raskausreseptin. Kolmen kk:n päästä lääkäriaika, jollon katotaan onko kysta kasvanu/pienentyny(joka hyvin epätodennäköstä) ja sitte siitä ehkä viikon kuluttua leikkaus. En muistanu kysyä saako lykkäystä, mutta tuskin saa. Tuntu jotenkin pitävän aika kiireisenä tätä juttua, mut eihän se kiva olis jos se endo valtais koko kaluston... Mun kystaan nuo lääkärit suhtautu jotenki epäluulosesti, ei uskonu että siellä semmonen möllöttää ennenku näkivät... Ehkä johtuu nuoresta iästäni, ku enemmän tilastojen mukaan on muistaakseni 25-35 vuotiailla, ja minähän vielä parin vuoden päässä tuosta " alarajasta" . No kuitenkin hoitoon pääsen, vaikka mielummin tietysti sen raskautumisen ottasin.

Taitaa tulla koko teksti omaa napaa nyt. Eilen tuskissani kysyin myös sitä mieheltä että haluuko kokeilla että tuleeko Thunderi joskus raskaaksi ja se sanoi että sitähän tässä on jo yritetty =) En kait minä tuota jo aamulla kirjottanu... *Huonomuistinen*

Nyt menen lämmittämään lämpöpakkauksen ja pistän masun pääle, pakkohan sen kivun on sitte jo poistua!

-Thunderi-

Vierailija
15/22 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkorange]Nyt on piparit leivottu, tiskattu aivan jättisuuri tiskivuori ja suihkussa käyty... Taian vasta huomenna koota ja koristella piparitalon, nyt täytyy ruveta kattoon Täydelliset naiset, kun tuo aikakin kiiruhti niin nopeesti! Tein/teen sellasen pikku-tontun talon, eli tosi pieni on, se tais olla www.sunnuntai.com osotteesta ja sieltä pikkutontun piparikoti. Tein niitä sitten kaks, toisen äitille ja toisen anopille. Vitsi mää tuskin maltan oottaa huomiseen että pääsis niitä kokoamaan...

No kai mää sitten voin kertoa kun te ootte kerran niin uteliaita... Minä kävin tänään kirkkoherranvirastossa ja sieltä sain käteeni kirkkojen esittelylappusia ja jonkun naimisiin-lapun... =o) Juu, ei tarkota vielä mitään, mutta alustavasti on ollut puhetta kesästä 2007 ja kävin kyseleen " aikoja" , tällä hetkellä sais vielä vapaasti valita ajankohdan sille kesälle... Samalla liityin kirkkoon! Toivottavasti ukkokin ymmärtää että pian kannattas varata niin sais ihan vapaasti valita... Ihan hänen luvallaan kävin siellä tosin ukko itse jäi istumaan autoon... Tosi mukava pappi oli siellä... Ongelma on vaan lähinnä tämä paikkakunta... Kun kumpikaan ei tunne paikkakuntaa, millään kirkolla ei oo mitän tunnearvoa ja toisaalta ois ihana jokin vanha kirkko. Ei vihtis kuitenkaan kummankaan kotipaikkakuntaakaan aatella kun järjestäminen ois täältä käsin ehkä vähän hankalaa... Mites JJ millasia kirkkoja täällä? Onko sellasta jotain ihanaa vanhaa? Täytyy käyä ajelulla ja kattella, ainakin nämä lähimmät Kastelli ja Karjasilta ei kiinnosta...

No taian mennä asioiden edelle... Mieshän lupasi vain kysellä niitä aikoja ja paikkoja, ei ole luvannut mitään muuta... Voih... =o)

Vierailija
16/22 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan tuon liukuvoide-kysymyksen hieman hienotunteisemminkin voinut kysyä, jos kerran kiinnostaa. Sitä paitsi ihan yhtä hyvin voisi kysyä vaikka että mihin vauvakuumeinen ovistikkuja (tai ihan mitä muuta vaan) tarvitsee, eihän ne vauvat sieltä tikusta tule:/ Mutta tulipahan taas muistutus, että näitä palstoja voi lukea (ja kommentoida) ihan_kuka_vaan ja panee taas miettimään mitä täällä itsestään viitsii kirjoittaa...Ei ainakaan mitään sellaista, mistä joku signeeraus vois mut tunnistaa, mutta aiheeseen liittyvää aion kyllä edelleenkin kirjoittaa!

Siispä siihen. Mulla on ollut nyt parina päivänä omituista vuotoa. Vähän niinkuin valkovuodon ja kk-vuodon välillä, limaista mutta vaaleanpunertavaa. Voi olla, että tällaista on aikaisemminkin ollut, mutten ole koskaan ennen näin tarkkaan alapäätäni (ja sen eritteitä) tarkkaillut;) Voiskohan olla jotain ovisvuotoa, ilmeisesti sellaistakin voi tulla? Menkat loppui viime viikon lopulla, joten sitä se ei varmastikaan enää/vielä ole. Olisko mulla nyt normaalia lyhyempi kierto tai jotain, sillä olin odotellut ovista tapahtuvaksi vasta tuossa torstain tienoilla. Ja mullahan ei niitä tikkuja ole eli en voi varmana sanoa mitään. Varminta olisi tietenkin pupuilla nyt ahkeraan, jos vaikka olis hedelmällistä maastoa tarjolla;)

Mulla on edelleen miehen lahja ostamatta, muutama idea kyllä on, mutta milloinkohan saan sen hankittua:/ Alkaa aika käydä vähiin...Muta jouluvalmisteluja en aio juurikaan tehdä, sillä ollaan poissa kotoa koko joulu.

JJ:lle voimia ja hermoja odotella perjantain neuvolaa! Tuossa tilassa tuleva äiti menee helposti suunniltaan pienimmästäkin vihjeestä, että joku voi olla pielessä. En usko että sun kohdalla on mitään hätää ja onneksi pääset pian varmistamaan tilanteen. Nautinnollisia lomapäiviä sinulle, ihanaa aikaa saat viettää odotellen omaa pikku nyyttiä, ts Tuuttia:) Oh, olen niin kateellinen sinulle:))

Täydelliset naiset alkaa...

-Lillis-

Vierailija
17/22 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun piti vielä kommentoida tuota Hannelen hää-juttua;) Muistelinkin äsken, että jotain sulta piti kysyä mutta vastaus olikin tullut samaan aikaan kuin itse naputtelin. Ihana juttu, että saat alkaa (toivottavasti pian!!!) suunnittelemaan häitä! Kutsua odotellen;)))

Vierailija
18/22 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihania uutisia! Olen tosi onnessaan sun puolesta! Ihanaa, että mieskin siis lämpenemässä häille :)))) Tuosta asiasta voitkin ammentaa iloa ja valoa piiitkäksi aikaa *onnentoivotushalitus*

Mä siivosin vessaa ja Tuutti hyppi masussa :) Nyt otetaan rennosti loppuilta! Huomiseen!

Vierailija
19/22 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hannele: Oulujoen kirkko on aika ihana.. Rauhallisella paikalla yms.. Tuomiokirkko aika ärsyttävä siinä mielessä ainaki et se on kamalan iso ja sit tulee hassu olo kun vain kirkon etuosa on täyttyny.. niin ja tuomiokirkossa joutuu ulos tullessaan suoraan tielle käveleen, tulipa mistä ovesta hyvänsä.. karjasillan kirkko ei oo kyl yhtään kirkkomainen.. saanko kysyy kuka pappi siel kirkkoherran virastossa oli?

JJ: toivotaan et tuutilla on kaikki hyvin! Ota nyt rauhassa ja nauti lomasta!

Oma napa: Mulla selkä tosi kipee ja mietin tässä jo kaiken maailman välilevyjä yms.. Mut luultavasti se on vaan jotenki venähtäny ku tuolla liukkaalla olen käveleskelly ja ajoittain meinannu kunnolla lentää selälleen kun lumen alla on ollut jäätä..

Mukavaa illan jatkoa kaikille puolukoille!!

Vierailija
20/22 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on käyty vihaisia keskusteluja! Ja syystäkin, oli aika tylyä tulla näin täysin ulkopuolisena kommentoimaan juttuja! Tulipahan taas mieleen että on nääkin sivut ihan julkisia.. Mutta nyt hyppään omaan liukkariin, meillä siis AGUA glide 200 ml makso vaa 13 e. Ja tässä ei ainakaan lue että tappais siittiöitä, vesipohjainen on. Ostettiin samalla kun käytiin hakemassa kaalimato mulle (*katsoo hymisten muualle ;o)), eli kyllä meillä ainakin tällaiset pidetään luonnollisina asioina, eikä tarkoita että menis makuukammarissa huonosti vaan sitä että ollaan vapaamielisiä asian suhteen. Ja tottakai vauvakuume on sellainen tauti joka ei kauheesti sytytä masennuksen kourissa!! Kaipa jokainen joka on kokenut sen tietää!! Ärsytti kauheesti [b]signeerauksen[/b] kommentti.

THUNDERI: voi itku kun maha on kipeä, toivottavasti raskaudut pian ja alat silittelemään sitä oikein urakalla miehen kanssa :) Niin ja työkaverin endo hoidettiin tähystyksessä " kivuttomasti" ja se kyllä raskautui sit.. Joten kyllä olen aika varma että sulla on pian oma käärö sylissä! Mun kysta leikattiin kans tähystyksessä ja seur päivänä pääsin kotio, Buranaa söin 2-3 kertaa /pv viikon ajan.. Tyytyväinen olin kylläkin!

JJ: kyllä on ihanaa kun saat nyt nauttia lomastasi ;o) ja tekemään kaikenlaista mitä ei töissä ollessa kerkii.. Ja eiköhän neuvolassa sanota että hyvin menee kun nuin vilkkaalta Tuutti vaikuttaa :)

HANNELE: voi hitsi :) ONNEA! Ihanaa ajateltavaa sullakin nyt! Ja nyt saat vielä jännittää raskaustestiä yms.. Ihanaa. Olis siis hää-vuonna nyytti sylissä vaikka joutuisitkin oottamaan kesään (toivottavasti et kuitenkaan!).

PIKKUPIRU: toivotaan ettei selässä oo mitään vakavampaa! Parantelet sitä kuumassa kylvyssä kotona ja otat vaa rennosti! Onko teillä amme?

Omaa napaa: tänään sai mies mut kyllä hyvälle mielelle, sellaiselle sisäisesti hyvälle mielelle! Olen joskus viime keväästä jankuttanut verenluovutuksesta että sen pitäis mennä, niin siitä ainakin selviäis sen Rh tekijä (itsellä siis miinus). Ja tänään se ei sit malttanut olla kertomatta että aikoo mennä, mut halus söpöliini mutkin mukaan ;) Aluks sanoi että haluaa sit vastauksen kääriä oikein lahjapaperiin ;) Olen siis ollut asiasta puhumatta varmaan kesästä saakka kun tuntui silloin et puhuu seinille, ei mitään vastakaikua saanut. Hyvältä tuntuu että on kuitenkin asia jäänyt mieleen.. Oviksesta ei vieläkään kuulu, testi näyttää negaa :( Mies lähtee huomenna töihin ja tulee to takas, sit se oviskin on varmaan silloin, eli tänään sit hommiin ;o) Tänään aijon lunastaa SEN KERRAN ;)

Kurkkaan vielä illemmalla, tänään saa valvoa kun huomenna on vapaa päivää, ei siis koulua ei yhtään mitää, viimeks tällainen päivä ollut ehkä monta kk sitten..