Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

synnytys lähestyy, mies usein pienessä sievässä

Vierailija
14.12.2005 |

Mitä mieltä olette seuraavasta:

Laskettuun aikaan kolmisen viikkoa ja mies tulee kotiin pienessä sievässä useana päivänä viikossa (aikoo tulla vielä ensi viikollakin). En etukäteen tiedä, missä kunnossa tulee.

Musta tuntuu pahalta, sillä synnytyshän voi käynnistyä koska vaan, ja humalassa en häntä mukaan ota, eikä varmaan otettaisi sairaalassakaan vastaan. Harmittaa myös siksi, kun on yksi lapsi ennestään, en voi suunnitella omia menojani etukäteen. Lähinnä jouluostoksia pitäisi tehdä iltaisin.

Olenko liian tiukka, kun olen sitä mieltä, että tästä eteenpäin pitäisi tulla kotiin selvänä? Siis synnytykseen asti. Jos (ja kun) haluaa kuitenkin siihen mukaan tulla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinne synnärille edes oteta humalaisia heilumaan.

Vierailija
2/12 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä hän oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalaan sit sellasen kans.pääsi kuitenkin sisälle!

kyyti vaan meinas olla hukas ku taksilla en halunnu mennä :)

loppu hyvin kaikki hyvin :)

Vierailija
4/12 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakin tulossa ja jo pieni lapsi perheessä! HALOO!

Jos mun mies tulis edes kerran humalassa kotiin arkena niin kyllä ihmettelisin suuresti!

Vierailija
5/12 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ku kyyti oli hukas niiltä osin ku mies ei voinu ajaa...

onneksi kaveri kyyttäs...sai kyyti palkaksi loput vedet autonsa penkille :)

Vierailija
6/12 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjoista en ole niin huolissani vaan enemmänkin sinun hyvinvoinnista. Miten sinä ja lapset jaksatte kotona sellaisessa ilmapiirissä jossa yksi aiheuttaa jatkuvaa pelkoa, epävarmuutta ja luottamuksen puutetta?

Vierailija
7/12 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytys siis käynnistyi ja exä oli kännäämässä, sain oman isän viemään sairaalaan, sitten se kännissä oleva jätkä yritti ängetä synnytys saliin, huusin että ala heittää mä en tänne känniläistä halua, kätilö sitten saatteli miehen ulos.

Sepä olikin sen suhteen loppu, yh:si jäin vähän ennen lapsen syntymää.

Vierailija
8/12 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ksen käynnistyttyä :((

Vierailija
9/12 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukka linja

Vierailija
10/12 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista.

Tarkennan sen verran, että meillä tämä tiheä pienessä sievässä/humalassa kotiintulo liittyy nimenomaan joulunaikaan (muulloin ei ongelma), jolloin miehellä työhön liittyvien yhteistyökumppaneiden kanssa joululounaita harva se päivä. Mies ei välttämättä tule selvässä humalassa, mutta hänestä kuitenkin näkee, että alkoholia veressä. Miehen mielestä on itse ajokunnossa. Mä taas olen sitä mieltä, että sitä aika vaikea määritellä ilman alkometria. Selkeintä olisi nollalinja. En myöskään halua jättää lasta miehen kanssa kaksin, jos vähänkin alkoholia veressä.

Muuttaako nämä tiedot mielipiteitänne? Mä olen kyllä itse edelleen sitä mieltä, että nollalinjalla pitäisi olla.

Vierailija
11/12 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun miehelle kerran se olut on niin tärkeää ettei voi olla ottamatta niin ei se auta!

ei siinä niin paljon oo vikaa että sen vois sen takia jättää!!!

mutta oikein jos suoraan sanon niin miksei sunkaan miehes arvosta teidän tulevaa lasta? siltä se musta ainakin tuntui...sit vaan paniikis ettiä kuskia ku ite ei voi ajaa...

ja niin.. ja sun kunnioitusta!!!

Vierailija
12/12 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minkälaisia noi alko-ongelmat ovat. EI AUTA MITÄÄN, VAIKKA KUINKA JANKUTTAIS; PYYTÄISI TAI TOIVOISI. USKOKAA JO!