Te jotka käytte yksin baarissa
miten saatte aikanne kulumaan siellä? Istutte, juotte, kuuntelette musiikkia ja tanssitte, yksin?
Vai onko tavoitteenanne aina löytää seuraa?
Kommentit (13)
Käyn tosi harvoin baarissa ja silloin, kun käyn, menen mielelläni yksin. Harrastan kirjoittamista ja piirtämistä, minulla on lehtiö mukana aina kaikkialla mihin menenkin. Juon baarissa 2-3 kaljaa, kulutan aikaa vihkoni kanssa nurkkapöydässä. Käyn vain yhdessä baarissa, missä on kotoisa tunnelma :)
Tämä baareissa käyminen on se mun oma aika, mitä tapahtuu oikeasti tosi harvoin.
T: 21v äiti.
senkus ryyppää ja kattelee muiden touhuja.
Mulle ei tulla juttelemaan yleensä, ja jos itse juttelen jollekin, niin saattavat vain kääntyä pois, niin miehet kuin naisetkin.
Eipä tarvi kauaa olla yksin, joko meen "valmiiseen" pöytään tai yksinäiseen kyllä siihen äkkiä porukkaa tulee. Avoimin mielin vaan juttelee kaikille, ilman mitään pariutumisaikeita : D
Oltiin sovittu kavereiden kanssa treffit ja tapani mukaan mä olin huomattavasti ajoissa ja ne olivat reilusti myöhässä.
Ehdin puolitoista tuntia "yksin" olla. Eli tärskyt tehtiin Sports Academyyn Hesan keskustaan.
Ostin tuopin ja menin tyhjään pöytään istumaan. Eipä siinä tarvinnut viittä minuuttia kauempaa istua, kun herra seuraa tunki jutuille. Eikä mitään pahoja edes. :) Äkkiä se aika sitten kului siinä höpistessä.
ps. mä en ole edes mikään viehkeä orvokki, vaan aika tavis rentunruusu. Läskeineni ja kauhtuneen villatakkini kanssa. Ei sentään talvilenkkareita jalassa, mutta jsp.
Kaverit olivat tyytyväisiä, kun pöytä oli ja komeita miehiä valmiina. Laittavat mut toistekin etukäteishommiin, että säästyy aikaa. ;D
Siis mä olin se ainoa naimisissa oleva. Joutava tarina, mutta hauska ilta oli silloin.
Jospa mäkin sitten tänään uskaltautuisin yksin baariin.. Tarttishan se kokeilla sekin edes kerran elämässään. :D
tai aikaisin illalla kun olen shoppailemassa.
Juon pari "drinksua" ja katselen ihmisiä, luen iltapäivälehdet, lähetän tekstareita, juttelen jonkun kanssa,kuuntelen musaa ja terassilla kesällä nautin auringosta :)
menisin minäkin, yksin. Ei tässä tuppukylässä viikonloppuna mitään muuta tekemistä oliskaan, hajoo pää tähän tylsyyteen.
mitään erikoista minusta ole. Silloin kun olen mennyt baariin yksin ilman että olen sopinut kenenkään tutun kanssa treffejä = olen oikeasti mennyt yksin ilman että kukaan liittyy seuraan myöehemmin minulla on ollut tosi hauskaa.
Olen tavannut kiinnostavia ihmisiä bussikuskeista pappeihin, diplomaateista työttömiin ja hyvät jutut on olleet kaikilla. Kun ei mene iskemään vaan vain viihtymään ihmisten seurassa voi olla yllättävän haskaa. Ja saattaahan se johtaa vähän enempäänkin :)
Klo 9.15 ensimmäinen tuoppi on mahassa ja väriaisti palaa. Sitten käyn vessassa ottamassa omasta pullosta siivun jallua. Toinen tuoppi naamaan, ja elämä alkaa hymyillä. Viimeistään siinä vaiheessa Jamppa ja Irmelikin tulevat paikalle. Alamme haukkua EU:ta ja hallitusta, jotka eivät anna kunnon ihmisille töitä.
Klo 9.15 ensimmäinen tuoppi on mahassa ja väriaisti palaa. Sitten käyn vessassa ottamassa omasta pullosta siivun jallua. Toinen tuoppi naamaan, ja elämä alkaa hymyillä. Viimeistään siinä vaiheessa Jamppa ja Irmelikin tulevat paikalle. Alamme haukkua EU:ta ja hallitusta, jotka eivät anna kunnon ihmisille töitä.
hauskinta, eikä siellä kauaa tarvitse yksin nököttää kun jo juttuseuraa saa! Rohkeasti vaan, eikä kannata nyrpistellä vaan nauraa jutuille, siis jos ei ihan kaamea tapaus tule jutulle (harvoin nyt niin kamalia on) Vähän ujompikin komistus uskaltaa tulla sitten siihen jos huomaa, ettei ole mitään "pelättävää" Rohkeasti vaan! Kivaa on varmasti :)
niin tulen heti sinne. Me ollaan niin sielunkumppanit! Saanhan ottaa naapururin Ekan ja Pikenkin mukaan? me tarjotaan ekat jallut!
Oltiin sovittu kavereiden kanssa treffit ja tapani mukaan mä olin huomattavasti ajoissa ja ne olivat reilusti myöhässä.
Ehdin puolitoista tuntia "yksin" olla. Eli tärskyt tehtiin Sports Academyyn Hesan keskustaan.
Ostin tuopin ja menin tyhjään pöytään istumaan. Eipä siinä tarvinnut viittä minuuttia kauempaa istua, kun herra seuraa tunki jutuille. Eikä mitään pahoja edes. :) Äkkiä se aika sitten kului siinä höpistessä.
ps. mä en ole edes mikään viehkeä orvokki, vaan aika tavis rentunruusu. Läskeineni ja kauhtuneen villatakkini kanssa. Ei sentään talvilenkkareita jalassa, mutta jsp.
Kaverit olivat tyytyväisiä, kun pöytä oli ja komeita miehiä valmiina. Laittavat mut toistekin etukäteishommiin, että säästyy aikaa. ;D
Siis mä olin se ainoa naimisissa oleva. Joutava tarina, mutta hauska ilta oli silloin.