Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuruston savuhaitat ja terveystarkastajan sanomiset.

Vierailija
21.01.2013 |

Välillä kärsimme kamalasta lämmityksestäjohtuvasta savusta. Ei ole nsnormaalin hajuista savua, vaan jotain ihme kärytystä. Kitupolttoa? Eräänäkin iltana kärytys alkoi alkuillasta ja jatkui aamuun saakka. Ilmastointi oli pakko sulkea yli 12 tunniksi. Jos ulko-oven avasi, savun haju täytti koko asunnon todella vahvasti. Jo aiemmin olen kysellyt terveystaraskastajalta asiastaja hän sanoo,ettäminun pitää itse selvittää keneltä savua tulee ja ensisijasisesti itse selvittää asiaa savuttajan kanssa. Hän puuttuu asiaan, ellei sopua sitten löydy.

Vähän on vaan vaikeaa pimeässä lähteä etsimään savun aiheuttajaa ja jättää lapset yksin.

Onkotuo ihan oikea tapa asioiden hoitamiseksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulu just tommoset asiat hoitaa.

Vierailija
2/7 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne etsii savun aiheuttajan ja tekee jatkotoimenpiteet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne etsii savun aiheuttajan ja tekee jatkotoimenpiteet

palokunta sammuttaa ja vihreet valistaa, kuinka epäekologista tuollainen märän puun polttaminen on.

Vierailija
4/7 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanlainen naapuri ja sitä helvetin kitupolttoa ja kitkerää savunhajua riittää tuntikausiksi... Polttaa vanhoja parketteja ja paneeleita, märkiä puita, roskia... Ympäristötarkastaja kävi kerran ja haistoi kyllä savun, mutta eipä paljon mitään muuta kuin valistusta voinut antaa. Olen itse sitten välillä laittanut naapurille viestiä postilaatikkoon ja käynyt ovellakin, välillä paremmalla, välillä huonommalla menestyksellä. Soita tarkastajalle uudelleen, on kyllä heidän homma ainakin jotenkin puuttua.

Vierailija
5/7 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakluuni tai pari. Tässä taloyhtiössä on tosin, voisi sanoa hellapoliisi, sillä ukkeli jakaa tietoa, miten kakluuni toimii, ja miten sitä pitää polttaa, ja mitä saa polttaa.

Vähän ärsyttävää, mutta toimii. Ja heti jos joku kitupolttaa, niin ukko lähtee liikkeelle.

Ei tarvitse hajuista välittää ja nuohoojan mielestä taloyhtiön piiput ovat hyvässä kunnossa, puhtaat ja nopeat nuohota. Kaikenlaiset parketit ja muut päällystetyt puut jättävät kerrostumia hormeihin ja aiheuttavat nokipaloja. Siksihän maitopurkkejakaan ei saa polttaa pahemmin.

Ihmiset ei enää tiedä miten puulla lämmitetään ja se ei ole vain pahan hajuista, vaan myös vaarallista.

Vierailija
6/7 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä miettii, että mikä meillä palaa tai sitten alkaa yskittämään.

Naapurin mies ilmeisesti jokin raksamies, joka saa jämäpuuta halvalla/ilmaiseksi. Muutenkin ilmeisesti kaikki poltetaan. Jokin aika sitten joulukuusi.

Ihmettelen, ettei nuohoojakaan jotakin tee.

Vierailija
7/7 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän