Kaveri "säikäytti" lapsen, suututtaa jotenkin ihan kamalasti...
Joo, en itsekään tajua miksi mua suututtaa, ei kaveri sinäänsä tehnyt mitään pahaa.
Oltiin heidän luonaan kylässä 2-vuotiaan aran pojan kanssa. Heillä on Soda Stream laite ja kysyin, että voiko sillä tehdä hiilihapotettua vettä ihan vaan lasiin.
Kaveri sanoi, että en tiedä, luultavasti vaan vedet pärskähtää ympäriinsä. Totesin vaan että kokeile.
Noh, kaverihan kokeili ja vesihän pärskähti > suoraan mun pojan naamalle, joka säikähti niin paljoin että tuli ihan hysteeriseksi. (varmaan sattuikin vähän)
Kaveri pyyteli anteeksi, mutta hitto mua alkoi suututtamaan niin paljon, että piti lähteä kotiin.
Voikohan tää herkkyys johtua raskaudesta? Joo tajuan että ihan älyttömän typerää suuttua tuollaisesta, mutta ei voi mitään... :D Pitäisi varmaan pyytää kaverilta anteeksi, mutta nolottaa hieman. Ja jollain tasolla suututtaa kans vähän, kun ei voinut olla varovaisempi sen lasin kanssa..
Kommentit (26)
Sulla se vastuu viimekädessä on, ei kaverilla. Sä vahdit ja hoidat lapsesi, myös kylässä. Provohan tää kyllä on, ei kukaan noin tyhmä voi olla.
Sanot, että lapsesi on "arka". Sitten kun hän pelästyy veden pärskähtämistä, niin te molemmat menette pois tolaltanne ja päätät että teidän on lähdettävä heti kotiin. Onneksi olkoon, opetit taas "aralle" lapsellesi, että nyt tapahtui jotain järkyttävää ja oli syytäkin itkeä hysteerisesti kun vesi roiskahti.
Joo, en itsekään tajua miksi mua suututtaa, ei kaveri sinäänsä tehnyt mitään pahaa.
"sinänsä tehnyt mitään pahaa"??? Kaverisi EI TEHNYT mitään pahaa!!
ja pumpupissa ei kannata kasvattaa.
kolhut kuuluvat elämään. Toivottavasti et kiellä lasta kokeilmasta rajojaan tai hoe vieressä että älä, kohta sattuu.
lapses taitaa olla syntymässä säikähtänyt, kuten myös sinä.
vaan mutta en tajua tätä ett raskaudella ja sen aiheuttamalla herkkyydellä voisi perustella miten idioottimaista käytöstä tahansa. Ihan kuin raskaana oleva nainen olisi täysin tunteidensa vietävissä ja aivoton. Kyllä aikuinen on vastuussa omasta käytöksestään, myös raskaana ollessa. Ja kyllä, kaksi raskautta itselläkin takana ja silti olen kyennyt käyttäytymään ihmisiksi..