Pettämistä vai ei?
Meille synty vauva muutama kuukausi sitten, viikko vauvan syntymän jälkeen minuun otti yhteyttä eräs nainen, joka kertoi että hänellä on puhelin täynnä minun mieheni viestejä joissa mies parjaa minua ja on kuulemma ajatellut lähtöä pois minun ja vauvan luota.. Eikä kuulemma johdu seksistä (luki viestissä) joten onko tässä nyt kyseessä pettäminen kun mun mieheni on mennyt puhumaan toiselle naiselle mm. Meidän seksielämästä (joka oli aika olematonta pari-kolme viikoa ennen la, koska oli niin hirveät liitoskivut ja suuri maha ettei oikeen onnistunut..) siitä että meinaa jättää meidät muttei voi koska vauva, ja suoraan sanottuna haukkunut minua..
Mun mielestä toi on jo pettämistä.. Mut oonko mä vaan sit "liian herkkä"
Vituttaa!!
Kommentit (54)
Ei muuten mitään väliä, muttakun ko. Mies puhui isäksi tulemisesta, niin ajattelin että voisiko olla ihan oikeasti kyše siitä...
En yhtään näe että mikä tässä on niin pahaa että oikein pitää harkita suhteen päättämistä???
Minusta miehelläsi on täysi oikeus keskustella naisen kanssa, ikävistäkin asioista tai ikävään sävyyn.. ehkä miehellesi on tunteet ja ajatukset sekaisin! on tullut isäksi jne.. se isäksi tulo on jo iso juttu, saati sitten mitä kaikkea se vauva merkkaa parisuhteelle, vaimolle jne...Joskus on vain hyvä makustella asioita jonkun ulkopuolisen ihmisen kanssa, ja jos joku on tässä luottamuksen rikkonut
niin se nainen joka juorusi miehesi luottamuksella kertomat
asiat eteenpäinT: Mies
Onko sulla itsellä lapsia? Tai siis puhuuko tässä nyt tietoa vai olettamusta omaava mies?
Eli siis sun mielestä se ei ole pettämistä jos parjaa omaa avopuolisoa ihmiselle jota ei oikeastaan edes tunne enää (ala-asteella ollut samalla luokalla) ja sanoa sille etää tekis ieli lähteä ku pillua ei heru ja muijaa kiinnostaa vaan se pieni ihminen? Selvä pyy.
Mitä väliä on sillä, onko ko. kommentin kirjoittanut mies isä vai ei? Vai onko av-mammojen lapsellinen-lapseton keskustelussa tultu jos siihen lopputulemaan, että vain lapselliset voivat pettää/tulla petetyksi tai tietää parisuhteesta yleensäkään mitään? :D :D
Mun mielestä AP:n miehen käytös ei ollut pettämistä, vaikka todella ikävää kyllä muuten. Mutta ymmärrän senkin, että mies on halunnut purkaa tuntojaan jollekin vähän vieraammalle henkilölle. AP:tä haukkuessa miehen arvostelukyky on selvästi pettänyt, mutta tuskin tuollaisen asian takia kannattaa pienen lapsen perhettä rikkoa.
Asiaa voi ajatella myös siltä kantilta, että kannattaako AP:n antaa tälle toiselle naiselle valta päättää hänen parisuhteensa? Varsinkin, jos se oli koko viestin alkuperäinen tarkoitus!
Mun mies on sitä tyyppiä joka aina juodessaan huomaakin inhoavansa mua ja soittelee kaverit ja sukulaiset läpi haukkuen mua ja sit selvinpäin katuu ja vannoo rakastavansa.
En tiedä jatkuuko läpi elämän mut mä olen ottanut sellasen kannan etten puutu hänen elämäänsä ystävien ja sukulaisten kanssa ollenkaan. Hän tapaa ilman mua ja lapsia sukuaan.
Älä AP ota siihen naiseen mitään kontaktia ja paras olisi jos pystyisit edes teeskentelemään ettei sua kiinnosta sen jutut.
Se yrittää hajottaa sun pään.
44, voit olla oikeassa.. Eipä kai auta muu kuin unohtaa asia ja yrittää olla syyllistämättä jayrittää vaan luottaa. Koska se ajatuskin, että mun pieni tyttäreni joutuis asumaan ja elämään erolapsena on niin sanoinkuvaamattoman vastenmielinen.
Mun mies on sitä tyyppiä joka aina juodessaan huomaakin inhoavansa mua ja soittelee kaverit ja sukulaiset läpi haukkuen mua ja sit selvinpäin katuu ja vannoo rakastavansa.
En tiedä jatkuuko läpi elämän mut mä olen ottanut sellasen kannan etten puutu hänen elämäänsä ystävien ja sukulaisten kanssa ollenkaan. Hän tapaa ilman mua ja lapsia sukuaan.
Älä AP ota siihen naiseen mitään kontaktia ja paras olisi jos pystyisit edes teeskentelemään ettei sua kiinnosta sen jutut.
Se yrittää hajottaa sun pään.
En tunne kyseistä naista, en ole koskaan tavannut. Ainut kontakti häneen on se facebook viesti jonka hän mulle lähetti, ja johon en vastannut..
Mutta mä yritän kasvaahenkisesti ja ottaa tän nyt siltä kantilta et oli viimeisilläni ja raskauden jälkeen niin hirveä hormoonihirviö ettei mies uskaltanut mulle puhua, ja läheisille ei kehdannut..
Ja kiitos!:)
Ois kiva kuulla miesten mielipiteitä siitä että mikä tää juttu vois olla? Ja kiitos teille komeamman sukupuolen omaaville jotka jo vastasitte :)
Pistäisin miehen pellolle vähäksi aikaa. Jos mies käyttäytyy noin tultuaan isäksi, millainen sika siitä kuoriutuu, kun parisuhteeseen tulee oikeita ongelmia?!
Noin mäkin luulin, ja kysyinkin sitä mieheltä.. Mutta kai se ämmä olis sen mulle siinä facebook viestissä kertonut jos tuo olis sitä lämmitellyt?? Oli meinaan niin hirveä viesti, että voin melkeen varmaks sanoa että jos niin olisi että olisi jotain sen suurempaa ollut, kyllä se siinä olisi lukenut aivan varmasti.. Sen naisen tarkotusperä oli aika varmasti pilata meidän suhde, ja vauvan elämän alku, samoin kuin hänelle kävi.
Mielestäni ihmisellä on oikeus puhua asioistaan kenelle haluaa ja hyvähän se on purkaa tuntojaan. Kysymys kuuluukin, että miksei miehesi puhunut sinun kanssasi??
Teidän pitää nyt miehesi kanssa istua yhteisen pöydän ääreen ja yrittää löytää keskusteluyhteys. Ei kannata enää jauhaa tuota facebook-tapausta, vaan keskittyä teidän kahden suhteeseen ja teidän perheeseenne ja kaikkiin niihin asioihin, joita siitä tulee mieleen. Mikä tekee onnelliseksi, mikä kaivertaa ja miten asioita voisi parantaa???
Vauvan syntymä on miehelle iso asia. Mies joutuu kuitenkin olemaan aika lailla ulkopuolinen koko raskauden ajan sekä heti vauvan synnyttyä ja monesti (luonnollisesti) muut asiat jäävät silloin äidillä taka-alalle. Mies joutuu sopeutumaan, mutta hänellä on usein rooli hukassa. Entinen rakastaja onkin yhtäkkiä joutunut sivurooliin, jota komennetaan hakemaan kaupasta rintapumppu;)
Teidän pitää puhua suhteestanne ja parantaa sitä yhdessä.
Voit sanoa miehellesi, että suhteen parantaminen tehdään suhteen sisällä, ei sen ulkopuolella.
Perheneuvolakin voisi auttaa teitä yhdessä. Sitäpaitsi, mikään suhde ei onnistu ilman kommunikaatiotaitoja. Teillä alkaa olemaan viime hetket oppia ne. Lapsennekin takia!
Kaikkea hyvää teille!
mies on mennyt noin suunniltaan lyhytaikaisesta seksin puutteesta, ei hyvaa merkitse. Kylla normaalimies pystyy itsensa hillitsemaan eika ratkea juoruilemaan ja panettelemaan omaa vaimoaan joillekin puolitutuille. Ja tuo itkeminen EI ole hyva merkki. On joko manipulointia tai hysteriaa kun pelkaa etta ap:lle paljastuu, mita kaikkea mies on puuhaillut hanen selkansa takana.
Kiitos! Kiitos todella paljon viisaista sanoista, kuten jo aiemmin sanoin niin aion tehdä kaikkeni että meidän perhe ei hajoa. Mun pitää selvittää tämä nyt lopullisesti oman pään sisällä.
Ja joo, todellakin mies saa puhua ystävilleen ja tuttavilleen, jopa naisille, en mä mikään mustasukkainen tyranni ole! Mutta se, että mitä puhuu. That's the differense.
Ja mies ei varmaan puhunut vauvan synnyttyä mulle siksi että olin varmaan aika räjähdys altis kun vauva valvoi ensimmäisen viikon miten sattuu ja mulle ei ruoka maistunut ja itketti vaan hormoonien takia kokoajan :D mutta se ei tasan eikä tarkkaan oikeuta tuollaista juoruilua ja paskan puhumista!
Kiitos vielä kerran, olet viisas ihminen :)
En tiedä ollenkaan mitä ajatella, ehkä hän ei ymmärtänyt sitä ennen kuin vasta sitten että heti synnäitä päästyä ei voi harrastaa seksiä? Mene ja tiedä.. Mutta sen olen tässä meidän tuntemisen aikana oppinut että tuo mies ei itke, jollei joku ole todella surullista (pois lukien vauvan syntymä..) kolmesti olen nähnyt hänen itkevän ennen tätä. Silloin kun isän äiti kuoli, silloin kun äitinsä kuoli ja itten vaivan syntymä ja tämä viimeisin..
Mun mies oli sitä mieltä että toi on pettämistä.
Onko täällä miehiä linjoilla? Olis kiva kuulla teidän mielipide.. Tässä tapauksessa mies on n. 25v..
Kiitos, just tätä mä tarvitsin :) en tuhlaa tähän aikaa enää sekuntiakaan! Ja mies kyllä heti pisti välit poikki siihen naiseen kun " jäi kiinni " että ei huolta taida enää olla..