Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämistä vai ei?

Vierailija
15.01.2013 |

Meille synty vauva muutama kuukausi sitten, viikko vauvan syntymän jälkeen minuun otti yhteyttä eräs nainen, joka kertoi että hänellä on puhelin täynnä minun mieheni viestejä joissa mies parjaa minua ja on kuulemma ajatellut lähtöä pois minun ja vauvan luota.. Eikä kuulemma johdu seksistä (luki viestissä) joten onko tässä nyt kyseessä pettäminen kun mun mieheni on mennyt puhumaan toiselle naiselle mm. Meidän seksielämästä (joka oli aika olematonta pari-kolme viikoa ennen la, koska oli niin hirveät liitoskivut ja suuri maha ettei oikeen onnistunut..) siitä että meinaa jättää meidät muttei voi koska vauva, ja suoraan sanottuna haukkunut minua..

Mun mielestä toi on jo pettämistä.. Mut oonko mä vaan sit "liian herkkä"

Vituttaa!!

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitä noin henkilökohtaisia asioita ruukata selvitellä kodin ulkopuolella.

Laitapa ukkosi selittämään käytöksensä.

Vierailija
2/54 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempihan tuo on kuin kännissä käydä hässimässä jotain satunnaista sutturaa. Tuossa mentiin henkilökohtaisesti pettämään luottamus ja henkisesti satuttamaan ja onko siitä sitten enää paluuta?

m35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä todellakaan hyväksyttävänä asianakaan silti. Että aletaan tilittää ulkopuoliselle tuollaisia asioita toisen selan takana. Pitäisi kyllä olla miehellä pokkaa suoraan puhua sille omalle naiselle siitä mikä suhteessa ja tilanteessa ahdistaa.

Vierailija
4/54 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaako häntäkin miehen käytös vai haluaako nimenomaan että heität miehen pihalle niin hän saa mitä haluaa..? Tiedätkö edes onko kaikki totta?

Vierailija
5/54 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottamuksen pettämistä tavallaan. Puhuthan säkin varmaan jollekin teidän ongelmista tai valitat miehestäsi, kun hän on tehnyt jotain sun mielestä tyhmää.

Mutta onhan tuo tosi vakava juttu. Jos mun mies juttelisi tuollaisille jollekin, mutta ei kertoisi mulle, että jotain on vialla, niin loukkaantuisin verisesti. Teidän pitää selvittää välinne eikä hakea syyllistä.

Vierailija
6/54 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä itse sovit puolisosi kanssa missä TEIDÄN pettämisen raja menee.

Vierailija
7/54 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on yhden lapsen yh-äiti jonka mies lemppasi hänet hänen ollessaan raskaana ja tämä suttura kuulemma aluksi yritti "iskeä" miestä ja sitten kun mieheni oli antanut rukkaset niin juteltiin vaan näitä henkilökohtaisuuksia. Mies ei suostu puhumaan siitä muuta ku suurinpiirtein, ei esim suostu kertomaan miten on haukkunut jne, mutta on myöntänyt että jotain kamalaa tuli sanottua minusta. Olen sanonut monta kertaa että jos hän ei puhu, kysyn siltä naiselta, se varmaan mielellään antaa lisää informaatiota, on niin vittumaisen oloinen akka.

Se viesti jonka hän minulle lähetti, ei ollut mitenkään senoloinen että hän sen lähetti siksi että olisi ollut pahoillaan siitä, että mun mies avautuu hänelle, vaan se viesti oli soraan sanottuna kylmä, julma ja pahantahtoa täynnä.

Vierailija
8/54 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mä en tässä ketään syyttele, ajattelin vaan kysyä yleisen mielipiteen että mitä mieltä muut on, koska mun mielestä toi oli pettämistä. Miehen mukaan ei, ja hän väittää että liioittelen asiaa omassa päässäni. Siksi tahdoin yleisen mielipiteen että olenko nyt stten niin herkkä enkä saisi suuttua.

Vierailija
9/54 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että ap sinäkin olet avautunut joskus parisuhdeongelmista ystävällesi?

Miksi haluat hallita sitä kenen kanssa miehesi puhuu?

Meille synty vauva muutama kuukausi sitten, viikko vauvan syntymän jälkeen minuun otti yhteyttä eräs nainen, joka kertoi että hänellä on puhelin täynnä minun mieheni viestejä joissa mies parjaa minua ja on kuulemma ajatellut lähtöä pois minun ja vauvan luota.. Eikä kuulemma johdu seksistä (luki viestissä) joten onko tässä nyt kyseessä pettäminen kun mun mieheni on mennyt puhumaan toiselle naiselle mm. Meidän seksielämästä (joka oli aika olematonta pari-kolme viikoa ennen la, koska oli niin hirveät liitoskivut ja suuri maha ettei oikeen onnistunut..) siitä että meinaa jättää meidät muttei voi koska vauva, ja suoraan sanottuna haukkunut minua.. Mun mielestä toi on jo pettämistä.. Mut oonko mä vaan sit "liian herkkä" Vituttaa!!

Vierailija
10/54 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuollainen, että ei saanut pillua kun halusi?

Vierailija
11/54 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottamuksen pettämistä tavallaan. Puhuthan säkin varmaan jollekin teidän ongelmista tai valitat miehestäsi, kun hän on tehnyt jotain sun mielestä tyhmää.

Mutta onhan tuo tosi vakava juttu. Jos mun mies juttelisi tuollaisille jollekin, mutta ei kertoisi mulle, että jotain on vialla, niin loukkaantuisin verisesti. Teidän pitää selvittää välinne eikä hakea syyllistä.

Pakko nyt puolustautua, että mun mielestä meidän parisuhteeseen liittyvät asiat ei mun mielestä kuulu kenellekkään muulle kuin meille. Sen vuoksi en tätä siedä ja sen vuoksi en niitä ympäri kyliä myöskään pui.

Ja sitten vielä, tämä että "julkisesti" alan tätä netissä puomaan ohtuu siitä, että en tahdo tästä kenellekkään tutulle kertoa, koska ei kuulu heille.. Mutta mielipiteen tahdoin, ja tahdon edelleen lisää mielipiteitä.. Ehkä jopa jonkun omia kokemuksia?

Vierailija
12/54 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että ap sinäkin olet avautunut joskus parisuhdeongelmista ystävällesi?

Miksi haluat hallita sitä kenen kanssa miehesi puhuu?

Meille synty vauva muutama kuukausi sitten, viikko vauvan syntymän jälkeen minuun otti yhteyttä eräs nainen, joka kertoi että hänellä on puhelin täynnä minun mieheni viestejä joissa mies parjaa minua ja on kuulemma ajatellut lähtöä pois minun ja vauvan luota.. Eikä kuulemma johdu seksistä (luki viestissä)

joten onko tässä nyt kyseessä pettäminen kun mun mieheni on mennyt puhumaan toiselle naiselle mm. Meidän seksielämästä (joka oli aika olematonta pari-kolme viikoa ennen la, koska oli niin hirveät liitoskivut ja suuri maha ettei oikeen onnistunut..) siitä että meinaa jättää meidät muttei voi koska vauva, ja suoraan sanottuna haukkunut minua.. Mun mielestä toi on jo pettämistä.. Mut oonko mä vaan sit "liianherkkä" Vituttaa!!

Ei, en todellakaam halua hallita miestäni, mutta mun mielestä sen ei todellakaan kuulu mua HAUKKUA ja puhua meidän seksieläästä yhtään kenellekkään sillä verukkeella " että avopuoliso on raskaana ja ei halua harrastaa seksiä, enkä viitsi loukata sitä nyt kun tulee vauva "

Vierailija
13/54 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempihan tuo on kuin kännissä käydä hässimässä jotain satunnaista sutturaa. Tuossa mentiin henkilökohtaisesti pettämään luottamus ja henkisesti satuttamaan ja onko siitä sitten enää paluuta?

m35

Samaa mieltä, mun mielestä paljon pahempi teko kuin joku satunnainen typerä hairahdus baari-illan jälkeen.

m39

Vierailija
14/54 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä haluat määritellä mistä miehesi saa puhua ja kenen kanssa!

Luulenpa että ap sinäkin olet avautunut joskus parisuhdeongelmista ystävällesi? Miksi haluat hallita sitä kenen kanssa miehesi puhuu?

Meille synty vauva muutama kuukausi sitten, viikko vauvan syntymän jälkeen minuun otti yhteyttä eräs nainen, joka kertoi että hänellä on puhelin täynnä minun mieheni viestejä joissa mies parjaa minua ja on kuulemma ajatellut lähtöä pois minun ja vauvan luota.. Eikä kuulemma johdu seksistä (luki viestissä) joten onko tässä nyt kyseessä pettäminen kun mun mieheni on mennyt puhumaan toiselle naiselle mm. Meidän seksielämästä (joka oli aika olematonta pari-kolme viikoa ennen la, koska oli niin hirveät liitoskivut ja suuri maha ettei oikeen onnistunut..) siitä että meinaa jättää meidät muttei voi koska vauva, ja suoraan sanottuna haukkunut minua.. Mun mielestä toi on jo pettämistä.. Mut oonko mä vaan sit "liianherkkä" Vituttaa!!

Ei, en todellakaam halua hallita miestäni, mutta mun mielestä sen ei todellakaan kuulu mua HAUKKUA ja puhua meidän seksieläästä yhtään kenellekkään sillä verukkeella " että avopuoliso on raskaana ja ei halua harrastaa seksiä, enkä viitsi loukata sitä nyt kun tulee vauva "

Vierailija
15/54 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai naama vituttaa välillä, mutta jos mies menee ensin purkamaan kaverille, eikä aiokaan ottaa asiaa mun kanssa puheeksi se suututtais.

Satunnaiset vitutuspuhinat menis sisäänulos, kyllähän mäkin välillä kavereille kerron, kun mies ärsyttää. Meillä on "kaikki miehet on paskoja!" - istuntoja tyttöjen kanssa.

Mutta seksielämästä mä en tykkää puhua muille ja toivon, ettei mieskään. Se on niin henkilökohtaista ja intiimiä, että jos siinä ottaa joku päähän on pystyttävä juttelemaan parisuhteen sisällä.

Mietin vaan, mikä tuon naisen motivaatio nyt oikein oli. Miksi se sulle avautui? Vonkasko mies siltä ja tämä nainen pitää miestäs riesana.. En mä tuommoisista jutuista helpolla päästäis. Luottamus on mennyt.

Vierailija
16/54 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei sovitaan sitten niin etää haluan hallita miestäni kun en anna hänen haukkua minua hänen naispuoliselle ystävälleen ja kertoa miten tahtoisi erota mutta ei viitsi kun on vauva. Nyt jos viitsit palata asiaan tai olla hiljaa jollei ole mitään järkevää sanottavaa. Vituttaa tollaset ihmiset jotka koittaa aina pistää kaiken naisen syyksi. Sano nyt vielä että se on mun vika etten voinu harrastaa miehen kanssa seksiä kun olin synnyttänyt ja jälkivuoto kesti 5 viikkoa ja sen aika ei saa harrastaa seksiä :D sä olet säälittävä.

Vierailija
17/54 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämäkin, olisi nyt edes ollut joku miespuolinen ystävä (hänellä on paljon hyviä ystäviä) mutta ei, vittu että pitikin mennä juttelemaan jollekki hetki sitten eronneelle naiselle joka on niin munankipeä että koittaa rikkoa pienen vauvan perheen?!

Vierailija
18/54 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä mielessä jos pettämisen katsotaan sisältävän jonkinlaista seksuaalista toimintaa tai vastaavaa läheisyyttä (siitähän sinulla ei ainakaan ole ymmärtääkseni todisteita), mutta tosi paskamainen temppu noin muuten.

Ehkä ei kannattaisi miehelle ainakaan (ilman parempia todisteita) pettämisestä vaahdota, varmasti sen kieltääkin. En minäkään mielestäni petä ketään jos puhun parisuhteen ongemista. Tai sitten ainakin korostat että puhut luottamuksen pettämisestä. Vihainen kuitenkin saat olla ja vaatia mieheltä selityksen. Tottahan jokainen suutuspäissään kaverille voi kirota puolisoaan vaikka millaisin sanakääntein, mutta etenkin jos tilanne pidempään jatkuu olisi syytä ottaa puheeksi myös puolison kanssa.

Lisäksi mieskin voisi hiukan tarkemmin miettiä kenelle asioistanne kertoo.... Eli onko miehesi ko sutturaa pitänyt sen arvoisena ja niin luotettavana että hänelle voi asioista kertoa ja keskustelu hänen kanssaan helpottaa? Siis mikä on miehen motiivi? Jostain syystä kylläkin ennemmin tulee mieleen että on puhunut muijalle puuta heinää vaan jotta pääsisi pukille.... Eli siis nämä teidän "ongelmatkin" joista sinulla ei ollut aavistustakaan voivat hyvinkin olla silkkaa panon pohjustamista.

Vierailija
19/54 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisestikään kyse ei ole kuitenkaan mistään romanttisesta, koska mitään fyysistä ei tehty? Luulen, että tilanne on tullut eteen ja sopiva henkilö kenelle puhua. Toki olisi ollut parempi puhua jolleklin kaverille, mutta miesten on usein vaikea puhua omasta parisuhteestaan. Vieraalle puhuminen on helpompaa.

Ihmettelen sen toisen naisen motiivia... Haluaako siis tulla teidän parisuhteen väliin? Mutta jos mitään romanttista ei ollut...? Mitä mies? Haluaako vielä lähteä vai jäädä?

En mä näkis, että toi tilanne vielä katastrofi on, mutta loukkaavaa tietenkin.

Sitäpaitsi, pari-kolme viikkoa ennen sunnyttämistä, kuten myös joitain viikkoja sen jälkeen, luulis miehen kestävän seksittömyyttä.

Vierailija
20/54 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistathan ap että sulla on vain miehesi versio siitä että tämä nainen on miestäsi yrittänyt. Eihän hän nyt sinulle varmastikaan tunnustaisi etä on itse vongannut...? Minä ennemminkin tulkitsisin tilanteen niin, että naista on käynyt vituttamaan miehesi vonkaaminen niin että on päättänyt ottaa sinuun yhteyttä. Hänhän on jokun miehen taholta itsekin jäänyt jätetyksi. Minua ainakin on eron jälkeen ottaneet niin paljon päähän kaikki tuollaiset vonkaavat petturimihet että ihan tasan käräyttisin vaimolle tuollaisen - tuo veikkaamasi munankipeä yh ei siis välttämättä osu ollenkaan oikeaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan