Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tappeluun ryhtyvät miehet ovat aina niitä luusereita?

Vierailija
15.01.2013 |

En ole koskaan tavannut kunnioitettavaa ja ihailtavaa miestä joka tappelisi. En yhtään menestyvää fiksua tyyppiä joka kertoisi että on ryhtynyt tappelemaan esim baarissa tms. :D

Itsepuolustus nyt on eri asia.

Mutta nämä joille vaikka joku sano typerästi baarissa ja heti ovat pyytämässä tappelemaan eikä voi puhua asiaa, ovat AINA sellaisia vähän tyhmempiä yksilöitä? Sellaisia yksinkertaisen oloisia hiirulaisia. :D Oletteko huomanneet?

Yhdenkään järkevän ja muutenkin kunnioitettavan miehen en ole kuullut koskaan tapelleen kuin korkeintaan puolustautuneet jos joku tällainen elukka on tullut päälle järjettömästä syystä.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut kunnioitettavaa ja ihailtavaa miestä joka tappelisi. En yhtään menestyvää fiksua tyyppiä joka kertoisi että on ryhtynyt tappelemaan esim baarissa tms. :D

Mutta nämä joille vaikka joku sano typerästi baarissa ja heti ovat pyytämässä tappelemaan eikä voi puhua asiaa, ovat AINA sellaisia vähän tyhmempiä yksilöitä? Sellaisia yksinkertaisen oloisia hiirulaisia. :D Oletteko huomanneet?

Yhdenkään järkevän ja muutenkin kunnioitettavan miehen en ole kuullut koskaan tapelleen kuin korkeintaan puolustautuneet jos joku tällainen elukka on tullut päälle järjettömästä syystä.

outo kysymys.... Mun mielestä typerästi ja aggressiivisesti käyttäytyvät ihmiset on AINA luusereita.

Vierailija
62/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidät yllä toivoa siitä että vielä on fiksujakin ihmisiä, se hiljainen enemmistö.

Se enemmistö on hiljainen ja katsoo räyhääjää vierestä, vaikka voisi helposti ryhmänä laittaa hänet aisoihin. Ei kuulu mulle!

Niinhän täällä selitetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

outo kysymys.... Mun mielestä typerästi ja aggressiivisesti käyttäytyvät ihmiset on AINA luusereita.

Jostain syystä nämä pasifistitkin pyytää näitä väkivaltaisia apuun kun joku käy heihin käsiksi. Kai ymmärrät että poliisikin on väkivaltainen? Että poliisi on osa väkivaltakoneistoa? Pasifistinhan pitäisi vastustaa poliisia tai mitään organisaatiota joka tuottaa mitään väkivaltaa missään tilanteessa vaikka henki menisi

Vierailija
64/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että isot ja miehekkäät miehet tappelevat baareissa usein. Tuntuu kuin heissä heräisi joku luolamies, kun ovat ottaneet liikaa viinaa ja haluavat kokeilla voimiaan.

Mun mieheni on iso ja miehekäs mies, pitkäkin 195cm ja melkein joka yökerhoreissulla joku käy sen kimppuun kun haluaa näyttää pärjäävänsä sille. Siksi ollaankin lopetettu yökerhoissa käyminen oikeastaan kokonaan. Eikä nyt tarvitse väittää että itse se mies haastaa, olen ollut useamman kerran paikalla ja aina nää miehet on semmosia ruipeloita ja poikkeuksellisen lyhyitä, lukuunottamatta kertaa jolloin kimppuun kävijä oli tumma mies.Näillä on siis joku alemmuuskompleksi jota tappelemalla koittaa poistaa, käymällä sen ison ja rotevan miehen kimppuun joka ei ikinä lyö takaisin vaikka silmänsä mustaksi saisikin. Noh, ei ainakaan rouvansa nähden ;)

Vierailija
65/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole ollut väkivaltaisempaa kansaa eikä rotua kuin valkoinen eurooppalainen ihminen

Vertaapa nyky-Eurooppaa vaikkapa Afrikkaan.

Vierailija
66/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole ollut väkivaltaisempaa kansaa eikä rotua kuin valkoinen eurooppalainen ihminen

Vertaapa nyky-Eurooppaa vaikkapa Afrikkaan.

mitä siirtomaavallat tekivät Afrikassa?

Vierailija
67/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä siirtomaavallat tekivät Afrikassa?

Tiedän. Tiedätkö milloin siirtomaa-aika loppui? Aikaa on ollut yllin kyllin laittaa asiat kuntoon Afrikassa.

Samassa ajassa Suomi on noussut kehitysmaasta maailman parhaaksi maaksi. Satakunta vuotta sitten täällä kuoltiin nälkään suuremmassa mitassa kuin nyt pahimmilla kuivuusalueilla.

Vierailija
68/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä siirtomaavallat tekivät Afrikassa?

Tiedän. Tiedätkö milloin siirtomaa-aika loppui? Aikaa on ollut yllin kyllin laittaa asiat kuntoon Afrikassa.

Samassa ajassa Suomi on noussut kehitysmaasta maailman parhaaksi maaksi. Satakunta vuotta sitten täällä kuoltiin nälkään suuremmassa mitassa kuin nyt pahimmilla kuivuusalueilla.

siis pelkästään rotujen inherentti ero väkivaltaisuudessa selittää eron..? Muita asiaan vaikuttavia tekijöitä ei voi olla?

Vierailija
69/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai asian voi ajatella niin, että kuka älykäs ihminen lähtee huitomaan nyrkeillä naamaan jos joku vaikka kehottaa olemaan hiljempaa?! :D

Ei kai yhdelläkään vähääkään viisaammalla ihmisellä tällainen tule edes mieleen.

Vain eläin ei osaa keskustella vaan käy kimppuun. Mitä tyhmempi mies, sitä aggressiivisemmin käy kimppuun, 1+1.

Toinen tulee sanomaan että hiljempaa? Jos et omista paikkaa etkä ole poliisi niin sinulla ei sitä valtaa ole. Pidä itse turpasi kiinni

No sehän se fiksuin tapa on jos joku häiritsee aivan tahalleen, jos ei toimi niin sitten poliisia portsaria tai vastaavaa paikalle. Kyllä fiksu mies osaa ottaa vastaan ystävällisen kehoituksen. :)

Kyllä se valittaja lähtee ei se joka ääntä pitää

Nyt mun täytyy sanoa, että valitettavasti olet täysin väärässä, tuossa kommentissasi. Ravintolassa on annettava muidenkin olla rauhassa ja nauttia illastaan.

Portsari on se erotuomari, joka päättää kuka lähtee, ei asiakas. Jos käytös on huonoa tai muuten häiritsevää ja se ei muutu muutamasta huomautuksesta, niin silloin on "häirikön" aika vaihtaa maisemaa.

Ja millä "natsoilla" voin sanoa näin tapahtuvan? No, yli 17 vuoden kokemuksella portsarin ammatista.

Vierailija
70/80 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juuri niillä on kavereita ja naisia jotka tappelevat. Niillä kotona viihtyvillä vaimon tossunalla olevilla ei ole kavereita eikä oikeata naista"

Niinkö? Mitäs naisia ne baarihuorat sitten on? ei ainakaan naisia.

Vierailija
71/80 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huono itsetunto -> nyrkit pystyssä "vahvempien" edessä -> tytöt ei tykkää -> huonompi itsetunto -> ei vaan älyy mistä kaikki johtuu -> jatkaa alemmuudentuntoista uhoaan -> luuseri jolla ei kavereita eikä tyttöjä

Juuri niillä on kavereita ja naisia jotka tappelevat. Niillä kotona viihtyvillä vaimon tossunalla olevilla ei ole kavereita eikä oikeata naista

mitähän tää yrittää tällä sanoa :) oletko joku 20v jonne kun kaverit on niin tärkeää.

ja oikea nainen on se joka on oikeasti nainen. vaikutat hieman  tyhmältä.

sun ihailemasi öykkärit, tuskin niillä kavereita on, mutta ainakin se ruma nainen.

Vierailija
72/80 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun seurusteluhistoriassa on 2 kännitappeluun taipuvaista tyyppiä, ja kumpikaan ei vastaa ap:n kuvausta. Ovat olleet hyvinkoulutettuja ja menestyviä, mutta sellaisia "alfaurostyyppejä", pitkiä, komeita, naistenmies-käytökseen taipuvaisia. Jonkinlainen yliannos testosteronia ilmeisesti. Selvin päin käytös on ollut hyvää mutta kännissä tullut tuota uhoa ja tappelutaipumusta.

Eivät ole koska sellaiset seurustelevat vain kauniiden naisten kanssa:) Ja eivät ajaudu tappeluun, ne on ne suomileijonamiehet, jotka ajautuvat ja heitä siellä sinunkin seurusteluhistoriassa on.

Vierailija
73/80 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset lähtee aina tappelijoiden mukaan kun onhan he kunnon alfa uroksia

Vierailija
74/80 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on testosteroooni ja mihellä valjastaaa systeemi omaaan hallintaansa. Naiset ovat enemmän ihmetteliöitä jos tällaista stereotypiöitä saa käyttäää. Roomankeisarin ajoilta saakka ja siinä suhteessa varmaan myös viehätys naisia kohtaaan hallitsijana testosteronia omaaavana.

Vierailija
75/80 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä nämä pasifistitkin pyytää näitä väkivaltaisia apuun kun joku käy heihin käsiksi. Kai ymmärrät että poliisikin on väkivaltainen? Että poliisi on osa väkivaltakoneistoa? Pasifistinhan pitäisi vastustaa poliisia tai mitään organisaatiota joka tuottaa mitään väkivaltaa missään tilanteessa vaikka henki menisi

Oletko tyhmä? Poliisi käyttää väkivaltaa vain tarpeen mukaan jos "asiakas"ei usko puhetta.

Vierailija
76/80 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomannut, että isot ja miehekkäät miehet tappelevat baareissa usein. Tuntuu kuin heissä heräisi joku luolamies, kun ovat ottaneet liikaa viinaa ja haluavat kokeilla voimiaan.

Mun mieheni on iso ja miehekäs mies, pitkäkin 195cm ja melkein joka yökerhoreissulla joku käy sen kimppuun kun haluaa näyttää pärjäävänsä sille. Siksi ollaankin lopetettu yökerhoissa käyminen oikeastaan kokonaan. Eikä nyt tarvitse väittää että itse se mies haastaa, olen ollut useamman kerran paikalla ja aina nää miehet on semmosia ruipeloita ja poikkeuksellisen lyhyitä, lukuunottamatta kertaa jolloin kimppuun kävijä oli tumma mies.Näillä on siis joku alemmuuskompleksi jota tappelemalla koittaa poistaa, käymällä sen ison ja rotevan miehen kimppuun joka ei ikinä lyö takaisin vaikka silmänsä mustaksi saisikin. Noh, ei ainakaan rouvansa nähden ;)

Tuo on kyllä totta. Usein se riittaa haastamaan tuleva ei ole se toinen iso kaveri, vaan nyrkillä tapettava riepu. Iso koko ei näiltä hulluilta suojaa, pikemminkin toimii magneettina.

Ps. ei koskaan mustaa silmää

mies53v

Vierailija
77/80 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on testosteroooni ja mihellä valjastaaa systeemi omaaan hallintaansa. Naiset ovat enemmän ihmetteliöitä jos tällaista stereotypiöitä saa käyttäää. Roomankeisarin ajoilta saakka ja siinä suhteessa varmaan myös viehätys naisia kohtaaan hallitsijana testosteronia omaaavana.

ELi evoluuutiossa pesänrakennusvietti miehilllä.

78/80 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla , n 2 % suomalaisista on geeni, joka saa  käyttäytymään agressiivisesti humalasssa

Vierailija
79/80 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tänäpäiivänä kun ei olla enäään niin koheesionaalisia vaan enemmän yksilöitä niin näkyyy varmaan enemmän omana epävarmuutena mikä tavallaaan heijastelee muuhuun käyttäytymiseeen.

Vierailija
80/80 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tänäpäiivänä kun ei olla enäään niin koheesionaalisia vaan enemmän yksilöitä niin näkyyy varmaan enemmän omana epävarmuutena mikä tavallaaan heijastelee muuhuun käyttäytymiseeen.

Jos ennevanhaaa jotain epävarmuuksia ja heikkouksia olisi ilmennnyt niin se oliisi olut häpeällistä ja tuomitttavaa.