Miksi tappeluun ryhtyvät miehet ovat aina niitä luusereita?
En ole koskaan tavannut kunnioitettavaa ja ihailtavaa miestä joka tappelisi. En yhtään menestyvää fiksua tyyppiä joka kertoisi että on ryhtynyt tappelemaan esim baarissa tms. :D
Itsepuolustus nyt on eri asia.
Mutta nämä joille vaikka joku sano typerästi baarissa ja heti ovat pyytämässä tappelemaan eikä voi puhua asiaa, ovat AINA sellaisia vähän tyhmempiä yksilöitä? Sellaisia yksinkertaisen oloisia hiirulaisia. :D Oletteko huomanneet?
Yhdenkään järkevän ja muutenkin kunnioitettavan miehen en ole kuullut koskaan tapelleen kuin korkeintaan puolustautuneet jos joku tällainen elukka on tullut päälle järjettömästä syystä.
Kommentit (80)
Tai asian voi ajatella niin, että kuka älykäs ihminen lähtee huitomaan nyrkeillä naamaan jos joku vaikka kehottaa olemaan hiljempaa?! :D
Ei kai yhdelläkään vähääkään viisaammalla ihmisellä tällainen tule edes mieleen.
Vain eläin ei osaa keskustella vaan käy kimppuun. Mitä tyhmempi mies, sitä aggressiivisemmin käy kimppuun, 1+1.
Toinen tulee sanomaan että hiljempaa? Jos et omista paikkaa etkä ole poliisi niin sinulla ei sitä valtaa ole. Pidä itse turpasi kiinni
No sehän se fiksuin tapa on jos joku häiritsee aivan tahalleen, jos ei toimi niin sitten poliisia portsaria tai vastaavaa paikalle. Kyllä fiksu mies osaa ottaa vastaan ystävällisen kehoituksen. :)
Kyllä se valittaja lähtee ei se joka ääntä pitääEi meillä päin. Ehkä elän sivistyneemmässä paikassa. ;) Kyllä muut pitää ottaa huomioon eikä ketään tarvitse vain huvikseen häiritä. :)
Älä mene julkisiin paikkoihin jos et ääntä kestä.
Voi kestän hyvinkin ääntä. Eri asia jos joku kilju täyttä kurkkua korvani vieressä vain koska hän haluaa kirkua. :D Yleinen baarimökä on ihan normaalia, kovaan puhuvat ihmiset, huudahduksetkin on normaalia vielä. Olen baarissa töissä joten vähän hankalaa. :D Sieltä poistetaan turhan muita häiritsevät ihmiset, ei heitä kukaan kaipaa. Haluamme mieluummin kunnollisempia maksavia asiakkaita, emme istä kahta ääliötä jotka pilaa kymmenien illan. :) Sellaiset mätäpaiseet poistetaan, vältytään elukoiden tappelemiseltakin baari-illan päätteeksi. Niitä ne juuri ovat. MINÄ kyllä tidän, olen nähnyt niin paljon baarielämää, että osaan hyvinkin profiloida nämä tappelijaluuserit. ;)
Älä väitä ettet olisi huomannut?
Ja menestyneet tuskin räkälöissä riehuu vaan viihtyy ns. paremmissa paikoissa. Enkä puhu nyt edes hyvästä tanssipaikasta vaan siitä että he ovat joissain tapahtumissa tai ns. illanistujaisissa. Menestyneet harvemmin tappalee nyrkein mutta he sulkee toisiltaa suhteita pois ja puhuu selän takana elämän heille vaikeaksi jos nyt sitäkään, suositellaan toista ihmistä hankalan tapauksen sijasta.
En sanoisi tappelijaa hiirulaiseksi.
Tappelut on seuraus kun loppuu sanat. Sellainen jolle on opetettu tapoja selviytyä tilanteista ei tarvitse nyrkkejään.
Mitä tekisit jos istuisit vaikka kaupungilla penkillä miehesi kanssa ja jotkut tulisi sanomaan että painu helvettiin ämmä? Jos et lähtisi niin he uhkaavat heittää sinut pois. Lähtisitkö? Vai puolustaisitko itseäsi?
Entä jos olet vaikka taksi jonossa ja sinun vuorosi on mennä taksiin. Mutta sitten joku tulee ja sanoo että painu helvettiin ja meinaa mennä väkisin itse sinne taksiin? Antaisitko sen mennä?
Tai asian voi ajatella niin, että kuka älykäs ihminen lähtee huitomaan nyrkeillä naamaan jos joku vaikka kehottaa olemaan hiljempaa?! :D
Ei kai yhdelläkään vähääkään viisaammalla ihmisellä tällainen tule edes mieleen.
Vain eläin ei osaa keskustella vaan käy kimppuun. Mitä tyhmempi mies, sitä aggressiivisemmin käy kimppuun, 1+1.
Toinen tulee sanomaan että hiljempaa? Jos et omista paikkaa etkä ole poliisi niin sinulla ei sitä valtaa ole. Pidä itse turpasi kiinni
No sehän se fiksuin tapa on jos joku häiritsee aivan tahalleen, jos ei toimi niin sitten poliisia portsaria tai vastaavaa paikalle. Kyllä fiksu mies osaa ottaa vastaan ystävällisen kehoituksen. :)
Kyllä se valittaja lähtee ei se joka ääntä pitääEi meillä päin. Ehkä elän sivistyneemmässä paikassa. ;) Kyllä muut pitää ottaa huomioon eikä ketään tarvitse vain huvikseen häiritä. :)
Voi kestän hyvinkin ääntä. Eri asia jos joku kilju täyttä kurkkua korvani vieressä vain koska hän haluaa kirkua. :D Yleinen baarimökä on ihan normaalia, kovaan puhuvat ihmiset, huudahduksetkin on normaalia vielä. Olen baarissa töissä joten vähän hankalaa. :D Sieltä poistetaan turhan muita häiritsevät ihmiset, ei heitä kukaan kaipaa. Haluamme mieluummin kunnollisempia maksavia asiakkaita, emme istä kahta ääliötä jotka pilaa kymmenien illan. :) Sellaiset mätäpaiseet poistetaan, vältytään elukoiden tappelemiseltakin baari-illan päätteeksi. Niitä ne juuri ovat. MINÄ kyllä tidän, olen nähnyt niin paljon baarielämää, että osaan hyvinkin profiloida nämä tappelijaluuserit. ;)
Yleensä ne jotka tappelee niin ne on niitä jotka siellä baareissa viihtyy eli tuo eniten rahaa. Jollain satunnaisella baarissa kävijällä ei ole mitään merkitystä
Yleensä ne jotka tappelee niin ne on niitä jotka siellä baareissa viihtyy eli tuo eniten rahaa. Jollain satunnaisella baarissa kävijällä ei ole mitään merkitystä
AHAHAHHAHAHAHHAHA vaikea ei ole arvata minkälainen sinä/miehesi on, voi raukkoja. :D ;)
Juuri niillä on kavereita ja naisia jotka tappelevat. Niillä kotona viihtyvillä vaimon tossunalla olevilla ei ole kavereita eikä oikeata naista
Tarkoitatko sinä sinä että ne miehet jotka eivät tappele eivät ole kunnon miehiä?
Naisetkin ovat niiden kanssa jonkun luolaihmisten suojelutarpeen vuoksi, ei rakkaudesta.Minä taas sanon, että tappelukoirat on tappelukoiria. Ei miehiä.
Jos joku rupeaa urputtamaan kaverille niin se myös silloin urputtaa sinulle.
Sinä olet varmaan sellainen että jos joku aukoo päätään niin sinä lähdet pois. Eli oikein ilmoitat kaikille että olet kynnysmatto. Tuollainen toiminta vaan näyttää että on kannattavaa uhata ja haastaa riitaa. Muut väistyvät ja lähtevät pois eli se riidan haastaja saa juuri sen mitä haluaa.
AHAHAHHAHAHAHHAHA vaikea ei ole arvata minkälainen sinä/miehesi on, voi raukkoja. :D ;)
Mutta en suvaitsisi sitä että joku tulee minulle valittamaan jostain. Enkä sitä että minut kiilataan jonossa tai muuten oikeuksiani loukataan
Onneksi mieheni ei ole tuollainen juntti. Joillakin ei ole niin hyvä tuuri miehen suhteen. :/
juntti.
Mua ei vois vähempää kiinnostaa mitä mieltä joku luolamies on musta.
Pitäköön kynnysmattona. Oma mielipiteeni tappelemalla arvoasteikkoa ylläpitävistä ei ole mitenkään kummoinen sekään. En vaan näe tarpeelliseksi tuoda sitä esille.
Aikanaan kristityt käänsi poskensa ja sekös valtaväkeä vitutti antiikin aikaan, ettäs kehtasivat olla noteeraamatta heidän "statustaan".
Mulle merkittävissä tilanteissa en luovuta.
Mutta jossain täysin turhissa kukkotappeluissa, nokitteluissa jne käännän selkäni.
Tappeluun tarttumisesta en hyödy mitään, sairaalakeikan ehkä. Itsekunnioitus säilyy kun noudatan omia arvojani, en toisten.
se vasta on hävettävän näköistä ja kuuloista, kun känniset naiset käyvät toisiinsa käsiksi.
Tosin olen nähnyt akateemistenkin naisten käyvän tukkanuottasille. Olivat töissä aika hiljaisia pari seuraavaa viikkoa.
Onneksi mieheni ei ole tuollainen juntti. Joillakin ei ole niin hyvä tuuri miehen suhteen. :/
Miehesi on juuri sellainen että kun joku käy kimppuusi niin hän juoksee karkuun. Olen nähnyt sen tuhat kertaa. Niin ihana mies joka ei tappele. No ei se sunkaan puolesta tappele. Miehen tehtävänä on puolustaa perhettään.
Sinä vaikutat juuri sellaiselta jonka yli kaikki kävelee. Tuollaisia näkee joka puolella. Omista oikeuksista ei pidetä mitenkään kiinni. Joku kiilaa jonossa niin seistään vaan ja toltotetaan. Joku joskus sanoo että älä etuile. Kun etuilija sanoo että pää kiinni niin siihen hiljenee. Kerran Prismassa yksi valitti henkilökunnalle etuilusta. Henkilökunta sanoi hyvin: ei ole meidän asia puuttua teidän välisiin asioihin. Hoida asiat itse!
Miehesi on juuri sellainen että kun joku käy kimppuusi niin hän juoksee karkuun. Olen nähnyt sen tuhat kertaa. Niin ihana mies joka ei tappele. No ei se sunkaan puolesta tappele. Miehen tehtävänä on puolustaa perhettään.Sinä vaikutat juuri sellaiselta jonka yli kaikki kävelee. Tuollaisia näkee joka puolella. Omista oikeuksista ei pidetä mitenkään kiinni. Joku kiilaa jonossa niin seistään vaan ja toltotetaan. Joku joskus sanoo että älä etuile. Kun etuilija sanoo että pää kiinni niin siihen hiljenee. Kerran Prismassa yksi valitti henkilökunnalle etuilusta. Henkilökunta sanoi hyvin: ei ole meidän asia puuttua teidän välisiin asioihin. Hoida asiat itse!
Jossain ghetto-Prismassa?
Mua ei vois vähempää kiinnostaa mitä mieltä joku luolamies on musta.
Pitäköön kynnysmattona. Oma mielipiteeni tappelemalla arvoasteikkoa ylläpitävistä ei ole mitenkään kummoinen sekään. En vaan näe tarpeelliseksi tuoda sitä esille.
Aikanaan kristityt käänsi poskensa ja sekös valtaväkeä vitutti antiikin aikaan, ettäs kehtasivat olla noteeraamatta heidän "statustaan".Mulle merkittävissä tilanteissa en luovuta.
Mutta jossain täysin turhissa kukkotappeluissa, nokitteluissa jne käännän selkäni.Tappeluun tarttumisesta en hyödy mitään, sairaalakeikan ehkä. Itsekunnioitus säilyy kun noudatan omia arvojani, en toisten.
Juuri tuollaisia hakataan. Käännä toinen poski! Muista se kun sut ryöstetään tai raiskataan. Annat vain mitä he haluavat.
Sinä kyllä annat periksi kaikessa. Vaikka lapseasi hakattaisiin. Seisoisit ja kiekuisit kuin kana.
Juuri sinun tapaisesi ihmiset ovat niitä jotka katsovat vierestä kun omia lapsia kiusataan. Ehkä joku soittaa poliisille mutta kun poliisi ei tee mitään (eikä se tee) niin sitten ollaan vaan kuin idiootit.
On suorastaan oikeutta kävellä sinun kaltaisiesi yli. Jos ei omista oikeuksista pidä kiinni niin ei ansaitse saada niitä oikeuksia. Eli sinut saa kiilata koska vaan. Sinun tahdostasi ei tarvitse välittää ja sinut voi vain heittää pois penkiltä jos niin tahtoo.
Miehesi on juuri sellainen että kun joku käy kimppuusi niin hän juoksee karkuun. Olen nähnyt sen tuhat kertaa. Niin ihana mies joka ei tappele. No ei se sunkaan puolesta tappele. Miehen tehtävänä on puolustaa perhettään.Sinä vaikutat juuri sellaiselta jonka yli kaikki kävelee. Tuollaisia näkee joka puolella. Omista oikeuksista ei pidetä mitenkään kiinni. Joku kiilaa jonossa niin seistään vaan ja toltotetaan. Joku joskus sanoo että älä etuile. Kun etuilija sanoo että pää kiinni niin siihen hiljenee. Kerran Prismassa yksi valitti henkilökunnalle etuilusta. Henkilökunta sanoi hyvin: ei ole meidän asia puuttua teidän välisiin asioihin. Hoida asiat itse!
Mieheni ei todellakaan vain katso kun etuillaan tai katsoisi vierestä jos joku jostain ihmeen syystä kävisi mun päälle. Ihme ja kumma on aina selvitymään verbaalisesti jokaisesta tollosta. Ovat muuten tosi helppoja puheellakin saada hiljaiseksi, niin fiksuja he ovat. ;D Hän on päinvastoin todella itsevarma ihminen ja ehkä se juuri puree. :) Hän ei ole karkuunjuoksija ikinä, ei kai se sitä tarkoita jos ei ole idiootti joka lähtee heti tappelemaan kun ei sanat riitä? :D Eikä IKINÄ laittaisi nyrkkejä pystyyn jos joku vaikka haukkuisi häntä. Onko olemassa vain kaksi ääripäätä?! :D
Karkuun juokseminen tai rähinä jokaiselle ikävälle ihmiselle jonka puheet ei miellytä.
Onneksi minulla on tosiaan juuri minun mies, itsevarma, verbaalisesti lahjakas, asiallinen menestyvä kunnon mies joka halveksuu tappelevia apinoita. :)
Jossain ghetto-Prismassa?
Kun se ei oikeasti kuulu kaupalle miten jonot muodostetaan. Ei ne siihen puutu.
Eikä baareissa tai missään muuallakaan. Miksi pitäisi kuulua? Kunhan ihmiset ostaa.
Millä tavalla mieheni suojelisi meidän perhettä lähtemällä tappelemaan kassajonossa kun joku sanoo ilkeästi?! :D:D:D
Oooh mikä suojelija! HAHAHHA!! Täällä tosiaan on niitä yksinkertaisempia selvästi. ;)
Mieheni ei todellakaan vain katso kun etuillaan tai katsoisi vierestä jos joku jostain ihmeen syystä kävisi mun päälle. Ihme ja kumma on aina selvitymään verbaalisesti jokaisesta tollosta. Ovat muuten tosi helppoja puheellakin saada hiljaiseksi, niin fiksuja he ovat. ;D Hän on päinvastoin todella itsevarma ihminen ja ehkä se juuri puree. :) Hän ei ole karkuunjuoksija ikinä, ei kai se sitä tarkoita jos ei ole idiootti joka lähtee heti tappelemaan kun ei sanat riitä? :D Eikä IKINÄ laittaisi nyrkkejä pystyyn jos joku vaikka haukkuisi häntä. Onko olemassa vain kaksi ääripäätä?! :DKarkuun juokseminen tai rähinä jokaiselle ikävälle ihmiselle jonka puheet ei miellytä.
Onneksi minulla on tosiaan juuri minun mies, itsevarma, verbaalisesti lahjakas, asiallinen menestyvä kunnon mies joka halveksuu tappelevia apinoita. :)
Mutta te ette varmaan liiku kuin valoisaan aikaan yleisillä teillä.
Just sun ja miehesi kaltaiset valittavat kun eivät uskalla liikkua siellä ja täällä. Minä liikun koska tahansa missä tahansa. En rupea katsomaan kelloja että uskaltaako siellä ja siellä liikkua.
Jos ei juokse karkuun eikä tappele niin saa turpaansa.
Mitä miehesi tekee kun joku etuilee? Luuletko että jotain kiinnostaa hänen sanansa? Ei minua ainakaan.
Puhuuko miehesi ihmiselle joka yrittää raiskata sinut?
sinut voi vain heittää pois penkiltä jos niin tahtoo.
metron alle vaan tai penkiltä pois.
Opettele elämään tuon aggressiosi kanssa. Välttele ihmiskontakteja siihen asti kun opit elämään ihmisten kanssa sivistyneesti.
Tiedän, että jatkaisit loputtomiin. Mun pitää mennä enkä koe tätä niin tärkeäksi että jatkaisin jankkaamista. Heippa. (tossa on toinen poski)
Jos joku jostain syystä vaikka huorittelisi minua kaupassa ja mieheni kävisi kimppuun, pitäisin miestäni aivan täysääliönä. Miksi noin alhaiselle otukselle pitää alistua möyrimään lattioilla ja nolata vain itsensä? Millä tavalla mies olisi suojellut minua?! :D
Toivottavasti ei tosiaankaan lähde tuollaiseen vaan voi nauraa sille alimmalle elukkamaiselle kastille mun kanssa. Eipä kyllä ole koskaan tuollaista tilannetta tullut vastaan, aika outoa jos aina joutuu ko tilanteisiin että pitää ihan useinkin "puolustautua". Missä te oikein liikutte?! :D
Tarkoitatko sinä sinä että ne miehet jotka eivät tappele eivät ole kunnon miehiä?
Naisetkin ovat niiden kanssa jonkun luolaihmisten suojelutarpeen vuoksi, ei rakkaudesta.
Minä taas sanon, että tappelukoirat on tappelukoiria. Ei miehiä.