Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tappeluun ryhtyvät miehet ovat aina niitä luusereita?

Vierailija
15.01.2013 |

En ole koskaan tavannut kunnioitettavaa ja ihailtavaa miestä joka tappelisi. En yhtään menestyvää fiksua tyyppiä joka kertoisi että on ryhtynyt tappelemaan esim baarissa tms. :D

Itsepuolustus nyt on eri asia.

Mutta nämä joille vaikka joku sano typerästi baarissa ja heti ovat pyytämässä tappelemaan eikä voi puhua asiaa, ovat AINA sellaisia vähän tyhmempiä yksilöitä? Sellaisia yksinkertaisen oloisia hiirulaisia. :D Oletteko huomanneet?

Yhdenkään järkevän ja muutenkin kunnioitettavan miehen en ole kuullut koskaan tapelleen kuin korkeintaan puolustautuneet jos joku tällainen elukka on tullut päälle järjettömästä syystä.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja usein tällainen on aina jonkin urheilujoukkueen tyhmin jäsen. Jo jutuista kuulee että on se heikoin lenkki. :D Muut sitten häpeilevät tällaisia usein joukkueen sisälläkin. Senkin olen huomannut yhdistävän, ei aina mutta usein.

Vierailija
2/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että isot ja miehekkäät miehet tappelevat baareissa usein. Tuntuu kuin heissä heräisi joku luolamies, kun ovat ottaneet liikaa viinaa ja haluavat kokeilla voimiaan.

Mun mies ei tappele, vaikka mikä tulisi, en ole koskaan kuullut hänen lyöneen ketään. Tosin häntäkään ei ole löyty, mutta onkin luonteeltaan tosi rauhallinen eikä koe tarpeen todistella mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että isot ja miehekkäät miehet tappelevat baareissa usein. Tuntuu kuin heissä heräisi joku luolamies, kun ovat ottaneet liikaa viinaa ja haluavat kokeilla voimiaan.

Mun mies ei tappele, vaikka mikä tulisi, en ole koskaan kuullut hänen lyöneen ketään. Tosin häntäkään ei ole löyty, mutta onkin luonteeltaan tosi rauhallinen eikä koe tarpeen todistella mitään.

Tämän en ole huomannut lainkaan vaikuttavan, ääliö voi olla lihaksikas, laiheliini, lyhyt tai pitkä. Älykkyys on selvästi mukana. Jututkin ovat vähän yksinkertaisemman ihmisen juttuja. Sellainen tollo jolle voi nauraa. :D

Vierailija
4/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai asian voi ajatella niin, että kuka älykäs ihminen lähtee huitomaan nyrkeillä naamaan jos joku vaikka kehottaa olemaan hiljempaa?! :D

Ei kai yhdelläkään vähääkään viisaammalla ihmisellä tällainen tule edes mieleen.

Vain eläin ei osaa keskustella vaan käy kimppuun. Mitä tyhmempi mies, sitä aggressiivisemmin käy kimppuun, 1+1.

Vierailija
5/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun seurusteluhistoriassa on 2 kännitappeluun taipuvaista tyyppiä, ja kumpikaan ei vastaa ap:n kuvausta. Ovat olleet hyvinkoulutettuja ja menestyviä, mutta sellaisia "alfaurostyyppejä", pitkiä, komeita, naistenmies-käytökseen taipuvaisia. Jonkinlainen yliannos testosteronia ilmeisesti. Selvin päin käytös on ollut hyvää mutta kännissä tullut tuota uhoa ja tappelutaipumusta.

Vierailija
6/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut kunnioitettavaa ja ihailtavaa miestä joka tappelisi. En yhtään menestyvää fiksua tyyppiä joka kertoisi että on ryhtynyt tappelemaan esim baarissa tms. :D

Mutta nämä joille vaikka joku sano typerästi baarissa ja heti ovat pyytämässä tappelemaan eikä voi puhua asiaa, ovat AINA sellaisia vähän tyhmempiä yksilöitä? Sellaisia yksinkertaisen oloisia hiirulaisia. :D Oletteko huomanneet?

Yhdenkään järkevän ja muutenkin kunnioitettavan miehen en ole kuullut koskaan tapelleen kuin korkeintaan puolustautuneet jos joku tällainen elukka on tullut päälle järjettömästä syystä.

Minä olen nähnyt miljonäärien, tohtorien ja opettajien tappelevat. Sekä kaikkien niiltä väleiltä.

Jokainen rupeaa tappelemaan jos häntä tarpeeksi ärsytetään

Vierailija
7/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono itsetunto -> nyrkit pystyssä "vahvempien" edessä -> tytöt ei tykkää -> huonompi itsetunto -> ei vaan älyy mistä kaikki johtuu -> jatkaa alemmuudentuntoista uhoaan -> luuseri jolla ei kavereita eikä tyttöjä

Vierailija
8/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mieheni sanoi baarissa jonkin sortin urheiluporukalle (tai parille näistä) että voisivatko olla vähän hiljempaa kun ei kuule kukaan yhtään mitään ja koko baarin päät kääntyilivät kiusaantuneesti näiden parin huutavan aivan päättömästi vain huutamisen takia. No sieltähän se porukan juntein oli heti vetämässä köniin. :D

Meitä vain nauratti kuinka säälittävää. Onneksi mieheni on pikkuisen fiksumpi ja itsetunto kohdillaan. Porukan muut fiksummat jäsenet pyysivät anteeksi kaverin käytöstä jota selvästi häpesivät. Tämä ääliö ei meinannut saada rauhaa kun mieheni ei kertakaikkiaan nähnyt mitään järkeä lähteä elukoimaan pihalle. Nousi vähän väliä nousemaan ja huuteli kunnes portsari puuttui asiaan.

Oikeasti kuvitelma siitä että minun siisti ja kunnollinen fiksu mies rypisi jossain kadulla tappelemassa huvittaa minua. :D Heheheh. Onneksi sain fiksun miehen joka on itsevarma ja järkevä. Ei tarvitse hävetä. :)

Vierailija
9/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai asian voi ajatella niin, että kuka älykäs ihminen lähtee huitomaan nyrkeillä naamaan jos joku vaikka kehottaa olemaan hiljempaa?! :D

Ei kai yhdelläkään vähääkään viisaammalla ihmisellä tällainen tule edes mieleen.

Vain eläin ei osaa keskustella vaan käy kimppuun. Mitä tyhmempi mies, sitä aggressiivisemmin käy kimppuun, 1+1.

Toinen tulee sanomaan että hiljempaa? Jos et omista paikkaa etkä ole poliisi niin sinulla ei sitä valtaa ole. Pidä itse turpasi kiinni

Vierailija
10/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joukolla hakataan yksinäiset miehet esim. yhtäkkiä takaapäin llättäen eli ei riipu kuinka fiksu mies on vaan ihan satunnaisesti.

Vierailija
11/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt miljonäärien, tohtorien ja opettajien tappelevat. Sekä kaikkien niiltä väleiltä.

No se voi olla, mutta usein näillä typeryksillä tulee juuri ensimmäiseksi mieleen tappeleminen jos joku sanoo väärän sanan. Ei niin että kovasti ärsytettynä tähän vasta lähtevät.

Btw koulutetuistakin löytyy tyhmiä ihmisiä joten sillä ei perustella heidänkin tappelevan. Vai tyhmä ihminen käy nyrkein kimppuun kun ei osaa keskustella.

Vierailija
12/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tulee sanomaan että hiljempaa? Jos et omista paikkaa etkä ole poliisi niin sinulla ei sitä valtaa ole. Pidä itse turpasi kiinni

No sehän se fiksuin tapa on jos joku häiritsee aivan tahalleen, jos ei toimi niin sitten poliisia portsaria tai vastaavaa paikalle. Kyllä fiksu mies osaa ottaa vastaan ystävällisen kehoituksen. :)

Vierailija
13/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono itsetunto -> nyrkit pystyssä "vahvempien" edessä -> tytöt ei tykkää -> huonompi itsetunto -> ei vaan älyy mistä kaikki johtuu -> jatkaa alemmuudentuntoista uhoaan -> luuseri jolla ei kavereita eikä tyttöjä

Juuri niillä on kavereita ja naisia jotka tappelevat. Niillä kotona viihtyvillä vaimon tossunalla olevilla ei ole kavereita eikä oikeata naista

Vierailija
14/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vasta on hävettävän näköistä ja kuuloista, kun känniset naiset käyvät toisiinsa käsiksi.

Vierailija
15/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän se fiksuin tapa on jos joku häiritsee aivan tahalleen, jos ei toimi niin sitten poliisia portsaria tai vastaavaa paikalle. Kyllä fiksu mies osaa ottaa vastaan ystävällisen kehoituksen. :)

Kyllä se valittaja lähtee ei se joka ääntä pitää

Vierailija
16/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niillä on kavereita ja naisia jotka tappelevat. Niillä kotona viihtyvillä vaimon tossunalla olevilla ei ole kavereita eikä oikeata naista

JEp, he saavat ne käkättävät harakat, tulevat bubiruusut ja ne muut kunnollisia kauniita naisia. ;)

Vierailija
17/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä päin. Ehkä elän sivistyneemmässä paikassa. ;) Kyllä muut pitää ottaa huomioon eikä ketään tarvitse vain huvikseen häiritä. :)

Vierailija
18/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se voi olla, mutta usein näillä typeryksillä tulee juuri ensimmäiseksi mieleen tappeleminen jos joku sanoo väärän sanan. Ei niin että kovasti ärsytettynä tähän vasta lähtevät.

Btw koulutetuistakin löytyy tyhmiä ihmisiä joten sillä ei perustella heidänkin tappelevan. Vai tyhmä ihminen käy nyrkein kimppuun kun ei osaa keskustella.

Jos minä olisin kavereideni kanssa vaikka baarissa. Niin miksi haluaisin sinun kanssa jutella? Varsinkaan jos tulet valittamaan jotain?

Vierailija
19/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä väitä ettet olisi huomannut?

Ja menestyneet tuskin räkälöissä riehuu vaan viihtyy ns. paremmissa paikoissa. Enkä puhu nyt edes hyvästä tanssipaikasta vaan siitä että he ovat joissain tapahtumissa tai ns. illanistujaisissa. Menestyneet harvemmin tappalee nyrkein mutta he sulkee toisiltaa suhteita pois ja puhuu selän takana elämän heille vaikeaksi jos nyt sitäkään, suositellaan toista ihmistä hankalan tapauksen sijasta.

En sanoisi tappelijaa hiirulaiseksi.

Tappelut on seuraus kun loppuu sanat. Sellainen jolle on opetettu tapoja selviytyä tilanteista ei tarvitse nyrkkejään.

Vierailija
20/80 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä päin. Ehkä elän sivistyneemmässä paikassa. ;) Kyllä muut pitää ottaa huomioon eikä ketään tarvitse vain huvikseen häiritä. :)

Älä mene julkisiin paikkoihin jos et ääntä kestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi