Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ylipaino

Vierailija
09.01.2013 |

hei, oon 13 wuotias tyttö. Olen miettinyt että ehkä pitäis alkaa laihduttaaa mut en tiedä kuinka paljon. Elikkä pituutta on 165 ja painoo n. 64 kiloo. Harrastan liikuntaa, syön omasta mielestäni aika tervellisesti. Karkkilakossa oon ollu nyt vähä reilu puolisen vuotta. Muita herkkuja syön silloin tällöin, en punttaa päivittäin. Mutta paino ei vaan putoa....miten saisin pudotettuu? Terveydenhoitaja huomautti asiasta jo viime vuonna et pitäs alkaa tekee jotain kun olen ylipainoinen. Minua ihteä se ei sinänsä haittaa, paitsi noi tollaset jenkkakahvat mikkä on ilmestyneet. Miten ne saa pois? Auttakaa!! Kiitoksii kaikil jo täs vaihees ketkä vaivautuu vastailee...:)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei siinä auta kuin joko keventää syömistä, lisätä liikuntaa tai molempia. Ruokavalion keventäminen usein on helpompaa. Tehokkaita keinoja on yleensä kasvisten osuuden lisääminen ja muun ruoan osuuden vähentäminen lautaselta, juomien tarkkailu ettei juo liikaa energiapitoisia juomia kuten limsaa, tuoremehua ja maitoa ja se ettei liikaa syö esim. leipiä vaan välipaloiksi voi ottaa myös vaikka hedelmän ja jogurtin välillä.

Vierailija
2/2 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyypä kokeilla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla