Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en käy juuri koskaan pissalla? Onkohan mulla vikaa munuaisissa.

Vierailija
09.01.2013 |

Aamulla käyn ennen töihin menoa, juon useita kuppeja teetä päivässä ja vettä ruuan kanssa, silti ei tarvetta pissalla käymiseen tule. Töiden jälkeen käyn kotona, muttei mitään kauheaa hätää ole silloinkaan. Illala käyn ennen nukkumaan menoa ja siinä se.

Onko vähän outoa? Olen ollut tosin aina tällainen. Olen miettinyt että olen muuten aika siro ja hoikka mutta aina kärsinyt selluliitista, aina 13-vuotiaasta lähtien. Mietin jos se johtuisi siitä, että nesteet eivät poistu tarpeeksi vaan jäävät kehoon? Ja sitten tulee tuollaista ällöä sellua reisiin?

Onko muita harvoin pissaajia? Mistä tämä johtuu? Kaverit tuntuvat juoksevan vessassa tosi usein, jos heidän kanssaan on jossain liikkeellä, itsellä ei ole tarvetta ikinä :)

Alkoholia juodessa hätä iskee normaalisti aika kovana, ja seuraavana päivänä onkin aina laiha olo. Ihan kuin nestettä olisi poistunut normaalia enemmän..

Outo syndrooma.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkillä 3 kertaa yönkin aikana vessassa.

Ja sellua on....

Tuskin sulla mitään sairautta on, nää on yksilöllisiä juttuja.

Vierailija
2/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole sitä minään ongelmana pitänyt. Mulla ei ole selluliittiakaan vaikka olen ylipainoinen (e-pillereitä syödessä sitä kyllä oli).

Minä en kyllä juokaan kauhean paljon, vettä en juo oikeastaan koskaan, kahvia ja teetä välillä vaan ja ruoan kanssa cokista lasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu normaalisti! Käyn 3 tai max 4 kertaa päivässä pissalla ja nyt raskausaikana oikein sapettaa kun täytyy ravata vessassa jatkuvasti!

Vierailija
4/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellua ei ole lainkaan vaikka olen hieman ylipainoinen.

Vierailija
5/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikseen käske ja pakota. Ei välttämättä käy yön jälkeen ennen koulua ollenkaan, eikä tullessa. Ehkä joskus päivällisaikaan menee.

Kun huomasin tämän, aloin pakottaa vähintään aamulla ja illalla vessaan.

Vierailija
6/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetteli samaa. ap

erikseen käske ja pakota. Ei välttämättä käy yön jälkeen ennen koulua ollenkaan, eikä tullessa. Ehkä joskus päivällisaikaan menee.

Kun huomasin tämän, aloin pakottaa vähintään aamulla ja illalla vessaan.

Vierailija
7/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus telkasta tuli joku dokkari jossa mamma kävi vain aamulla ja illalla pissalla ja sen rakko vaurioitui tai venyi niin että ei pystynyt enää pidättämään pissaa ollenkaan.

Vierailija
8/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en muista tarkemmin lehtijuttua jonka joskus luin, mutta siinä oli samantapainen tarina kuin tuossa jonkun mainitsemassa dokkarissa.

Naisella oli tavallista paljon tilavampi virtsarakko, se oli lopulta mitattukin se tilavuus, eikä siis käynyt vessassa usein. Lopulta se vain johti terveysongelmiin ja leikkauksiin.

Vierailija
9/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljoakaan silloin harvoin kun käyn vessassa. Luulisi että sitä sitten tulisi kerralla kauheasti, jos rakko on iso? Ja siis silloin kun juon alkoholia, olen "normaali" eli karsea hätä iskee vaikka tuopin jälkeen. Eli ei se rakko ainakaan silloin ole yhtään tilava.

Joten en jaksa tuohon tilavaan rakkoonkaan. ap

kun en muista tarkemmin lehtijuttua jonka joskus luin, mutta siinä oli samantapainen tarina kuin tuossa jonkun mainitsemassa dokkarissa.

Naisella oli tavallista paljon tilavampi virtsarakko, se oli lopulta mitattukin se tilavuus, eikä siis käynyt vessassa usein. Lopulta se vain johti terveysongelmiin ja leikkauksiin.

Vierailija
10/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla, että sinulla on joku muu syy miksi et pissaa paljoa. Mutta ilmeisesti ainakin liian suuri rakko voi aiheuttaa ongelmia.

Ehkä kannattaisi kysyä joskus lääkäriltä, sillä eihän se kaikki neste voi kadotakaan minnekään. Pitäisi joko pissata tai hikoilla se pois, tai sitten se kertyy johonkin mikä ei sekään ole aivan normaalia. Ehkä hikoilet unissasi paljon?

Tai ehkä et sittenkään juo kovin paljoa yhteensä vuorokauden aikana, vaikka välillä tuntuisikin siltä että monta kupposta olet juonut. Mittaapa vaikka parin päivän ajan kaikki juomisesi, niin saat varmuuden ainakin kulutetun nesteen määrästä.

Vierailija
11/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko liika neste jotenkin kertyä selluksi?

Ja en hikoile juuri ollenkaan, tuntuu etten ylipäätänsä eritä kauheasti yhtään mitään. Kuiva kääkkä :) ap

olla, että sinulla on joku muu syy miksi et pissaa paljoa. Mutta ilmeisesti ainakin liian suuri rakko voi aiheuttaa ongelmia.

Ehkä kannattaisi kysyä joskus lääkäriltä, sillä eihän se kaikki neste voi kadotakaan minnekään. Pitäisi joko pissata tai hikoilla se pois, tai sitten se kertyy johonkin mikä ei sekään ole aivan normaalia. Ehkä hikoilet unissasi paljon?

Tai ehkä et sittenkään juo kovin paljoa yhteensä vuorokauden aikana, vaikka välillä tuntuisikin siltä että monta kupposta olet juonut. Mittaapa vaikka parin päivän ajan kaikki juomisesi, niin saat varmuuden ainakin kulutetun nesteen määrästä.

Vierailija
12/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen normaalivartaloinen-hoikka. Ei selluliittiä. Käyn 3-5krt päivässä pissalla. Kyllä sitä ihan normisti silloin tulee, mutta varsinaista pissahätää ei juurikaan normiaoloissa ole. Eli suuri rakko varmaankin. En tätä muuten ole ihmetellyt kuin katsellessa duunikavereita, jotka käyvät tunnin välein vessassa.

Vierailija
13/13 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen normaalivartaloinen-hoikka. Ei selluliittiä. Käyn 3-5krt päivässä pissalla. Kyllä sitä ihan normisti silloin tulee, mutta varsinaista pissahätää ei juurikaan normiaoloissa ole. Eli suuri rakko varmaankin. En tätä muuten ole ihmetellyt kuin katsellessa duunikavereita, jotka käyvät tunnin välein vessassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi