Mites nyt suu pannaan
Mitä tekisit, jos nelikymppinen mies naisi 16-vuotiasta tytärtäsi?
Kommentit (30)
että oletko nyt ihan varma, että tuo on hyvä idea?
Jos he ihan seurustelisivat ja mies ei muuten olisi mikään kriminaali/hullu/tms, niin mikäpä siihen sitten sanomaan. Vaikka ei riemusta hyppisi niin laitontahan tuo ei ole.
Pitäsin likalle puhuttelun ja laittasin kotiarestiin. Äijällä ei olis asiaa meitin nurkkiin.
Ei 16-vuotiasta enää nykyään niin vain laiteta kotiarestiin. Meillä ainakin likka on kolmetoistakesäisestä luuhannut kaupungilla yökaudet. Varmaan on saanut sitä itteensäkin jo aika monelta.
Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä 16-vuotias on vielä täysi lapsi. Vanhempien on puututtava asiaan.
voisiko siinä tehdä mitään. koettaa pysyä itse vaan mahdollisimman freesin näköisenä :)
Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä 16-vuotias on vielä täysi lapsi. Vanhempien on puututtava asiaan.
Tässä taas joku tantta vissiin kirjoitteli. Kyllä minä ainakin olen vastuuntuntoinen ja järkevä. Osaan päättää omista asioistani. Ei tarvii tulla neuvoon. Joskus kivikaudella, kun nuoria pidettiin pumpulissa on voinut olla, että 16-vuotiaat olivat vielä lapsia. Mä olen 16 ja aikuinen.
Pitäsin likalle puhuttelun ja laittasin kotiarestiin. Äijällä ei olis asiaa meitin nurkkiin.
Ei 16-vuotiasta enää nykyään niin vain laiteta kotiarestiin. Meillä ainakin likka on kolmetoistakesäisestä luuhannut kaupungilla yökaudet. Varmaan on saanut sitä itteensäkin jo aika monelta.
Meillä teini olisi kotiarestissa ja pitkään. Ukolla ei olisi mitään asiaa likikään tyttöä.
Miks meitä tyttöjä aina holhotaan niinku oltais jotain syyntakeettomia ja kullinkipeitä pissiksiä. 16-vuotiaat pojat saa tehdä aivan mitä ne haluaa eikä kukaan puhu mitään.
Kyllä se järkyttää. Itellä kävi niin, että olin perjantai-illan pois kotoa ja tulin vasta lauantaina varhain aamulla kotiin.
No, menin moikkaamaan likkaa sen makuuhuoneeseen. Oli järkytys, kun peiton alta kömpi partanen, alaston ja noin 45-vuotias mies aamukuselle. Likka röhnötti sängyssä haarat levällään niin niin onnessaan ja saaneena.
Piti kyllä niellä kiukkunsa ja laskea moneen kertaan saataan, että kykenin siinä kutsumaan aamukahville nuo lempiväiset.
Miks meitä tyttöjä aina holhotaan niinku oltais jotain syyntakeettomia ja kullinkipeitä pissiksiä. 16-vuotiaat pojat saa tehdä aivan mitä ne haluaa eikä kukaan puhu mitään.
No likat on näissä asoissa pääsääntöisesti tyhmempiä ja vietävissä.
Meidän tyttö laitettiin hankkimaan pillerit heti, kun täytti 15. Nai ne kumminkin, vaikka kuinka varottelet.
Meidän tyttö laitettiin hankkimaan pillerit heti, kun täytti 15. Nai ne kumminkin, vaikka kuinka varottelet.
Kyllä tältä isältä varmaan itku pääsisi. Ei tuommoista voi omalle likalle toivoa. Oman ikäisten kesken vehdatkoon.
Miehellä kannattaisi olla nopeat kintut. Siinä kohtaa saattaisi herkkyys unohtua kun pääsisi lyöntietäisyydelle.
Tässä taas joku tantta vissiin kirjoitteli. Kyllä minä ainakin olen vastuuntuntoinen ja järkevä. Osaan päättää omista asioistani. Ei tarvii tulla neuvoon. Joskus kivikaudella, kun nuoria pidettiin pumpulissa on voinut olla, että 16-vuotiaat olivat vielä lapsia. Mä olen 16 ja aikuinen.
Sinä 16-vuotias, kirjoitapas tuo lausahdus ylös ja käy lukemassa 5-10 vuoden kuluttua. Varaudu lievään nolotukseen.
Kyllä tältä isältä varmaan itku pääsisi. Ei tuommoista voi omalle likalle toivoa. Oman ikäisten kesken vehdatkoon.
Miehellä kannattaisi olla nopeat kintut. Siinä kohtaa saattaisi herkkyys unohtua kun pääsisi lyöntietäisyydelle.
Sama täällä, meillä on niin vahva suhde tytön kanssa. Se on isin tyttö. Äitin kanssa vain tappelevat koko ajan.
Sinä 16-vuotias, kirjoitapas tuo lausahdus ylös ja käy lukemassa 5-10 vuoden kuluttua. Varaudu lievään nolotukseen.
Siis ihan oikeesti hei, voiko joku olla noin kalkkis. Elä tätä päivää äläkä jossakin sota-ajassa. Kato ympärillesi, 16-vuotiaaat tytöt on jo naisia niin fyysisesti kuin henkisestikin.
Löysin tytön makkarista moottoroidun sauvan. Ensin menin vähän hämilleni, mutta sitten olin jopa tyytyväinen. Ehkä tyttö ei anna ihan kaikille, kun käyttää tuota sauvaansa ja saa sillä pahimmat himot tyydytettyä.
Että se nelikymppinen keräilisi hampaitaan tuon jälkeen ja olisi loppuikänsä pyörätuolissa.
Onneksi mulle ei ole siunaantunut tytärtä, sen verran pahoja ja syvälle vahingoittavia teini-iän touhut voivat heille nimittäin olla. Ei millään lailla verrattavissa poikiin, pojathan saa tehdä ihan mitä vaan ja aina pääsee kuin koira veräjästä. Sata kertaa helpompaa.
Tyttöjä suojellaan ja holhotaan poikia enemmän, todellakin varsin hyvästä syystä.
Siis ihan oikeesti hei, voiko joku olla noin kalkkis. Elä tätä päivää äläkä jossakin sota-ajassa. Kato ympärillesi, 16-vuotiaaat tytöt on jo naisia niin fyysisesti kuin henkisestikin.
Käyttääkö nykyiset 16-veet muka sanaa kalkkis? :D
Yrittäisin elää heidän kauttaan, kadehtisin sexyjä tyttöystäviään ja isoja vehkeitään(olisi peritty vaimon puolelta) ja odottaisin heiltä kaikenlaista miehekästä. Tyttäret saa olla mun puolesta vaikka lesboja. En edes ihmettelisi, naiset on niin kiihottavia.
Onneksi mulle ei ole siunaantunut tytärtä,