Lue keskustelun säännöt.
Kuinka kauan teidän näköharhat kestää?
08.01.2013 |
Mä näin liskonpään ikkunassa ja mietin, oliko se näköharha vai ihan mielikuvitusen tuotetta. Harha kesti tosiaan vain vilauksen ajan.
Kommentit (2)
Mulla noi liskot ovet tosiaan olleet vain välähdyksiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen nähnyt varsinaisen aidon näköharhan vain kerran eläissäni. Oltiin oltu exän kanssa 2 viikkoa Thaimaassa ja ryypätty erittäin ankarasti aamusta iltaan. Kun lopetin päivää ennen lähtöä, olin äärimmäisen peloissani ja lisäksi kuulin ja näin harhoja. Loppumaton haitarinrenkutus kaikui korvissa, ja näin kummallisia juttuja kuten skorpioneja ja liskoja ihmisten kasvoilla. Nämä näköharhat oli aika pysyviä eikä hävinneet niitä katsomalla vilauksessa, saattoivat kuitenkin unikuvien tapaan muuttaa muotoaan jos niitä tuijotti. Pelottava kokemus oli.
Sitten mulla on kyllä joskus ollut sellaisia melkein näköharhoja, että olen ollut joko erittäin uninen tai erittäin uppoutunut johonkin mielikuvitteluun, ja sitten olen ihan kuin kokenut jonkun oudon näyn, mutta en ole ollut varma onko se mielikuvitusta tai unta vai oikea näky. Olen päätellyt että ei ollut oikea näky, koska en muuten ole yleensä mikään näkyjä näkevä mielisairas.