Eikö tämä olekin selvää pässinlihaa? Miehen käyttäytymisestä ja toisesta naisesta...
En nyt ala erittelemään miksi aloin epäilemään erästä tiettyä naista ja hänen motiivejaan mutta mulla vaan on sellainen tietty tunne joka ei voi olla väärässä,vai voiko?
Kerroin miehelle epäilyistäni ja vastaanotto oli suht agressiivinen,odotin että naureskelisi jutulle tai neutraalisti kieltäisi mutta EI.
Kamalan vaikea selittää mutta yllätyin reaktiosta ja se vain entisestään vahvisti epäilyjäni..
Hauskinta tässä on se että MINÄ joudun työasioissa huomenna palaveriin tuon naisen kanssa,odotan innolla näkyykö naamasta että vilunkipeliä on.
Kommentit (6)
noin vuosi takaperin tuli yht äkkiä semmonen tunne, et nyt ei oo kaikki reilassa ja katsoin miehen lähetetyt tekstiviestit (tiedän, tein väärin) ja oikessa olin. Mies oli kutsunut aikaisemmin kesällä toisen naisen yöksi (mitään ei kuulemma tapahtunut, uskoo ken tahtoo) ja nyt tekstaillut tälle... Kiinni jäi ja hirvee sota. Asia vaivaa puolentoista vuoden jälkeenkin vaikka asia onkin puhuttu läpi.
Naisilla on vaan semmoinen vaisto.
Mulle kävi kerran niin, että iltasella soi kännykkä, ja katsoin numerosta että oli yhden miespuolisen työkaverin numero. No vastasin, kun ajattelin jos sillä on joku isokin hätä, niin luurin toisessa päässä olikin naisen ääni ja sanoi 'väärä numero'. Pitkään tätä naurettiin kollegoiden kanssa, että oli akka varmaan tutkinut puhelimen ja soittanut läpi kaikki 'tuntemattomat' numerot. En edes tuntenut kovin hyvin tätä kyseistä miestä, olinpa vain sattunut hänelle sillä viikolla työasioissa kerran soittamaan.
Tarinan opetus on se, että varo mitä syyttelet tai voit itse joutua helposti yleiseksi vitsailun kohteeksi.
Saattoipa vaan muuten ärsyttää että alat syyttämään toista, ja myös miestäsi, tuollaisesta asiasta.
Saattoipa vaan muuten ärsyttää että alat syyttämään toista, ja myös miestäsi, tuollaisesta asiasta.
ja heikko on sen naisen luonne, jos sen naamasta jotain huomenna näet.
Mä olen tästä kyllä ihan varma,enköhän saa jossain vaiheessa todistettua luuloni oikeiksi.ap
Onkos ihmisen vahvaa luonnetta sun mielestä valheellinen peli? Jops ihmisellä on sydän paikallaan ja tunne-elämää niin kyllä se valhe jostain vuotaa, aina. Ja se on inhimillistä. Mut jos on vailla omatuntoa ja tottunut elämään kaksinaamaiseti ja valheessa, niin silloin tuo kai onnistuu. Mut sanoisin etä se just on aika heikkoa. Keskustelin just exän kanssa ja hänellä on tuollainen valhepokerinaama. Ikinä et tiedä mitä sen takana on. Enkä säälittävämpää ihmistä tiedä.